لوازم ضروری برای سفر به فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
لوازم ضروری برای سفر به فیلیپین

فیلیپین یکی از زیباترین و توریستی‌ترین کشورهای شرق آسیاست که برای هر تعطیلات و فرصتی که پیش روی دارید می‌توانید روی آن حساب باز کنید. کشوری دریایی و جنگلی که بیشتر شهرهای آن بهترین امکانات را برای اقامت و تفریح گردشگران دارند. کشوری که برای ماه عسل عالی است و همینطور برای سفرهای انفرادی و کوله‌گردی. در سفرتان با تور فیلیپین به این کشور اگر می‌خواهید بدانید بهترین لوازمی که باید همراه داشته باشید چیست همراه ما باشید. همراه ما باشید تا شما را در رابطه با مواردی که قبل از رفتن به فیلیپین باید بدانید راهنمایی کنیم.

 

۱- دوربین

فیلیپین یک کشور عالی، پر از مناظر طبیعی ناب، پر از سواحل دنج، جنگل‌های تو در تو و پیچ در پیچ است که در سفر به این کشور حتما باید یک دوربین خود همراه خود داشته باشید. چرا که این زیبایی‌ها حتما باید با یک دوربین عالی ثبت شوند و شما را برای همیشه یاد سفر رویایی‌تان به این کشور بیندازند. مطمئن باشید اگر به زیباترین و خاص‌ترین نقاط فیلیپین بروید و دوربین خوب نداشته باشید همواره حسرت می‌خورید. همچنین با یک دوربین عالی می‌توانید عکس‌هایی فوق‌العاده از خودتان برای شبکه‌های اجتماعی‌تان بیندازید.

 

بهترین رستوران‌های مانیل پایتخت هزار رنگ فیلیپین

۲- دستمال مرطوب

در یک کشوری که طبیعت بکری دارد احتمالا بیشتر وقت شما صرف بازدید از مناظر طبیعی این کشور می‌شود و در جنگل‌ها و سواحل این کشور دستمال مرطوب برای رعایت بهداشت بسیار به کمک شما می‌آید. بنابراین تلاش کنید حتما دستمال مرطوب همراه خود داشته باشید تا در گشت و گذارهایتان در این کشور اذیت نشوید و خدایی ناکرده در بازدیدهایی که دارید خلقتان تنگ نشود.

۳- وسایل شنا

سواحل فیلیپین امکان شنا و تفریحات آبی را برای شما فراهم می‌آورند. تفریحات آبی یکی از مهمترین تفریحاتی است که در سفر به این کشور می‌توانید آنها را تجربه کنید. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان همراه داشتن وسایل شنا در سفر به این کشور را فراموش نکنید. وسایلی از جمله مایو و همینطور لوسیون‌های بعد از آفتاب. اگر بنا به هردلیلی نتوانستید وسایل شنا همراه خود داشته باشید نگران نباشید. چراکه می‌توانید از فروشگاه‌های مختلفی که در این کشور وجود دارند آنها را تهیه کنید. اما برای کاهش هزینه‌های سفر بهتر است آنها را همراه خود داشته باشید.

 

گردش در بهترین پارک‌های ملی فیلیپین

۴- کرم ضد آفتاب

آب و هوای فیلیپین گرم و شرجی است. در بیشتر روزهای سال خورشید در آسمان این کشور رخ می‌نماید. اگرچه ابر و باران نیز اجزای جدایی ناپذیر این کشور هستند. بنابراین در سفر به این کشور باید از پوست خود مراقب کنید. برای این کار به شما توصیه می‌کنیم در سفرتان به شهرهای مختلف فیلیپین حتما کرم ضد آفتاب همراه خود داشته باشید و در صورت آفتابی بودن هوا از آن استفاده کنید. کلاه‌های نقاب‌دار نیز برای محافظت از پوست صورت شما در روزهای آفتابی این کشور بسیار عالی است و در کنار کرم ضد آفتاب، همراه داشتن کلاه نقاب‌دار را نیز به شما توصیه می‌کنیم.

۵- هندزفری

گوش سپردن به موسیقی‌های مورد علاقه در مکان‌های شگفت‌انگیز که برای نخستین بار با آنها روبه‌رو می‌شوید یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای عمر است. در سفرتان به طبیعت بکر فیلیپین اگر هندزفری همراه نداشته باشید مطمئن باشید دائما خودتان را سرزنش می‌کنید. بنابراین حواستان جمع باشد که در سفر به این کشور حتما هندزفری‌تان را بردارید و همراه خود کنید.

 

برای سفر به فیلیپین چه قدر باید هزینه کرد؟

۶- دمپایی و کفش خوب

فیلیپین پر از سواحل عالی است که قدم‌زدن در آنها یکی از بهترین تفریحات سفر به این کشور است. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم برای جزیره‌گردی در فیلیپین سرزمین زیبایی‌ها دمپایی‌های خوب و راحت همراه خود داشته باشید. جدای از سواحل، این کشور جنگل‌ها و طبیعت فوق‌العاده‌ای نیز در خود دارد. برای کشف این طبیعت شما جدای از آنکه باید عزم راسخ و شور گردشگرانه داشته باشید، باید کفش مناسب نیز به پا داشته باشید. بنابراین در کنار دمپایی، یک کفش مناسب نیز در سفر به فیلیپین همراه خود کنید.

۷- حوله مسافرتی

حوله‌ی مسافرتی در سفر به این کشور بسیار احتیاج می‌شود. چرا که شما به تفریحات آبی می‌پردازید، به سواحل می‌روید و در آنها مدت‌ها زمان صرف می‌کنید و همین باعث می‌شود حوله‌ بسیار به کار شما آید. برای سهولت در استفاده از حوله و جابه‌جایی‌های مربوط به آن به شما توصیه می‌کنیم حوله‌های مسافرتی همراه خود کنید. حوله‌هایی که وزن سبکی دارند، جا گیر نیستند و به راحتی نیز می‌توانید آنها بشوید و مجددا مورد استفاده قرار دهید.

 

تپه‌های شکلاتی، جاذبه طبیعی فیلیپین

۱۵ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران