برای سفر به فیلیپین چه قدر باید هزینه کرد؟

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
برای سفر به فیلیپین چه قدر باید هزینه کرد؟

اگر تصمیم گرفته‌اید که به جزایر فیلیپین در جنوب شرقی آسیا سفر کنید ولی به فکر هزینه‌های قبل و بعد سفر خود هستید به جای درستی آمده‌اید. قطعا مجمع الجزایر فیلیپین یکی از مسحور کننده‌ترین مکان‌های دنیا برای هر گردشگری است. ولی از طرفی دیگر همانند هر سفر خارجی در تور فیلیپین نیز باید قبل از اقدام هزینه‌های احتمالی آن برآورده شود. در این مقاله یک سری از اساسی‌ترین هزینه‌هایی که در سفر به فیلیپین خواه یا ناخواه به سراغتان خواهد آمد را بررسی کرده‌ایم.

 

هزینه‌های قبل از سفر به فیلیپین

برخی از هزینه‌ها هستند که در تمامی سفرهای خارجی برابر هستند. این هزینه‌ها مربوط به قبل از سفر هستند. اگر شما از قبل پاسپورت داشته باشید مقداری از خرج شما کمتر خواهد شد. چرا که برای گرفتن گذرنامه تقریبا باید ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان خرج کنید.

بعد از آن نوبت به رزرو تور و گرفتن ویزا می‌رسد. معمولا تورهای برگزار کننده سفرهای خارجی تمامی کارهای لازم برای گرفتن ویزا را انجام می‌دهند و نیازی به زحمت افتادن شما نیست. این هزینه در برآورد قیمت تور از قبل حساب شده است. با توجه به نوع هتل و پرواز انتخابی و انتظاراتی که از تور فیلیپین دارید آژانس‌های مسافرتی نرخ معقولی را برای سفر شما تعیین خواهند کرد. برای اطلاع از هزینه‌های تور فیلیپین با آژانس مسافرتی تماس بگیرید.

یکی دیگر از هزینه‌های قبل از سفر به فیلیپین پرداخت عوارض خروج از کشور است.

 

زیباترین مناطق فیلیپین برای سفر تنهایی

 

هزینه هتل در فیلیپین

در فیلیپین نیز مثل هر نقطه‌ای از دنیا هزینه هتل با توجه به تعداد ستاره و کیفیت آن تغییر می‌کند. اگر تمایل دارید که خودتان هتل خود را رزرو کنید یا از هزینه‌های آن مطلع شوید با ما همراه باشید. هزینه هتل‌های ۳ تا ۵ ستاره در فیلیپین عبارتند از:

 

  • هتل ***: به ازای هر شب تقریبا ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار تومان
  • هتل ****: به ازای هر شب تقریبا ۳۰۰ هزار تومان
  • هتل *****: به ازای هر شب تقریبا ۵۰۰ هزار تومان

 

 

هزینه حمل و نقل عمومی در فیلیپین

وقتی که به فیلیپین رسیدید نمی‌توانید کل سفر خود را در اطراف و خود هتل بگذرانید. شما به این جزیره زیبا سفر کرده‌اید تا از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری آن لذت ببرید. پس مجبور هستید اتومبیلی را اجاره کنید و یا از وسیله‌های حمل و نقل عمومی استفاده کنید. این هزینه‌‌ها در تور فیلیپین عبارتند از:

 

  • قیمت بنزین: اگر جز دسته‌ای از افراد هستید که دوست دارید ماشینی را برای گشت و گذار کرایه کنید باید تقریبا ۳ هزار تومان بابت هر لیتر بنزین پرداخت کنید. البته اگر تنهایی سفر می‌کنید و دوست دارید سفری اقتصادی داشته باشید کرایه ماشین پیشنهاد خوبی برای شما نخواهد بود.
  • قیمت بلیط اتوبوس: بلیط اتوبوس در فیلیپین قیمت واحدی ندارد. این قیمت‌ها با توجه به مسافتی که طی می‌کنید متفاوت خواهد بود. حداقل قیمت بلیط اتوبوس در این سفر برای شما تقریبا ۱۰۰۰ تومان خواهد بود. اگر به دنبال روش ارزانی برای گشت و گذار خود هستید قطعا اتوبوس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • قیمت تاکسی: در فیلیپین اکثر تاکسی‌ها تاکسی‌متر دارند. هزینه مسیر توسط تاکسی‌متر تعیین می‌شود. معمولا قیمت پایه از ۴۰ هزار تومان شروع می‌شود. بعد از آن به ازای هر ۳۰۰ متری که می‌روید ۴ هزار تومان بر کرایه تاکسی اضافه می‌شود. البته دقت کنید که تاکسی‌هایی که رنگ زرد دارند در مقایسه‌ با تاکسی‌های دیگر گران‌تر هستند.

 

۸ غذای خیابانی خوشمزه فیلیپینی

 

هزینه رستوران در فیلیپین

 با توجه به نوع رستوران و غذایی که در این سفر انتخاب می‌کنید هزینه‌ها متفاوت خواهند بود. در زیر چند نمونه از قیمت‌های رستوران آورده شده است:

 

  • هزینه غذای معمولی در یک رستوران معمولی برای یک نفر: حدود ۳۰ هزار تومان
  • هزینه سفارش فست فود در رستوران‌های زنجیره‌ای مثل مک‌دونالد: حدود ۱۱ هزار تومان
  • هزینه سفارش یک فنجان قهوه: حدود ۸ هزار تومان
  • هزینه خرید یک بطری آب کوچک: حدود ۱۵۰۰ تومان

 

 

هزینه تفریح و گشت و گذار در فیلیپین

فیلیپین مجمع‌الجزایری می‌باشد که پر از جاهای دیدنی و تفریحی است. قطعا باید در این سفر هزینه‌ای را بابت این تفریحات کنار بگذارید. چرا که برگشتن از فیلیپین بدون رفتن به این جاها بیهوده خواهد بود. یکی از این هزینه‌ها مربوط به قایق سواری است. در تور فیلیپین برای اینکه بتوانید از جزیره‌ای به جزیره دیگر بروید باید قایق سواری کنید. هزینه سوار شدن به این قایق‌ها تقریبا ۲۵ تا ۴۵ پزو است.

 

لوکس‌ترین هتل‌های فیلیپین را بشناسید

 

برخی دیگر از جاذبه‌های گردشگری فیلیپین از جمله آبسنگ مرجانی توباتا، کلیسای سن آگوستین، مانیل، آتشفشان مایون، جزیره مالاپاسکوا، پورتو گلارا، پورتو پرنسیا نیز در لیست اصلی‌ترین دیدنی‌های این جزیره قرار دارند. برای دیدن این مکان‌ها گاها باید ورودیه‌ای پرداخت شود. پس بهتر است مبلغی بابت ورودیه‌ها کنار بگذارید.

۲۰ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران