چرا باید با تور فیلیپین به این کشور سفر کنید؟

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
چرا باید با تور فیلیپین به این کشور سفر کنید؟

فیلیپین بهشت روی زمین است که باید از آن دیدن کرد. کشوری در آسیای شرقی که اگر آن را بشناسید بدون شک برای سفر به آن برنامه‌ریزی می‌کنید. کشوری که طبیعت بکر و نابی دارد و مردمانی سرشار از دوستی و مهربانی. کشوری که هرکدام از شهرهای مختلف آن جزو شهرهای گردشگری شرق آسیا به شمار می‌آیند و نام‌هایشان میان گردشگران زیاد شنیده می‌شود. اگر می‌خواهید قانع شوید چرا باید با تور فیلیپین به این کشور سفر کنید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۱۰ دلیل برای سفر به این کشور خدمتتان ارائه کنیم.

 

۱- فیلیپین زیباترین سواحل شنی دارد

سفر به کشورهایی که شهرهای ساحلی دارند بسیار جذاب است و باید خدمتتان عرض کنیم فیلیپین زیباترین سواحل آسیای شرقی را دارد. سواحلی شنی که در آنها می‌توانید بهترین شناهای عمرتان را انجام بدهید. سواحلی که در برخی از آنها می‌توانید انواع تفریحات هیجان‌انگیز آبی را تجربه کنید. این سواحل جذاب و شگفت‌انگیز فیلیپین باعث شده‌اند سالانه هزاران مسافر به آن‌جا سفر کنند و خاطره‌انگیزترین روزهای عمرشان را در شهرهای مختلف این کشور داشته باشند.

 

۷ اشتباه رایج در اولین سفر به فیلیپین

۲- ماه عصل رویایی در فیلیپین

فیلپین یک طبیعت بکر دارد و همین طبیعت بکر باعث می‌شود یکی از بهترین نقاط شرق آسیا برای گذراندن روزهای عاشقانه باشد. طبیعت دنج این کشور پر از گوشه‌های خلوت است که می‌تواند روز و شب شما را متفاوت کند. بیدار شدن در آفتابی که به جنگل می‌تابد، قدم ‌زدن در ساحلی که رد پای شما در آن می‌ماند و خوابیدن زیر نور مهتاب همه و همه باعث می‌شوند این کشور برای ماه عسل عالی باشد.

۳- آب و هوای فیلیپین نه سرد است و نه گرم

آب و هوای فیلیپین عالی نیست اما متناسب با آنکه دریا و جنگل دارد خوب است. کشوری که هیچگاه نه سرمای طاقت فرسا دارد و نه گرمای اذیت کننده. این کشور در برخی روزهای سال بارانی است و باران باعث می‌شود همیشه جذاب و رمانتیک باشد. بارانی که زمین را می‌شوید و آنقدر شدید نیست که شما را از بازدید مناطق مختلف این کشور بازدارد.

 

معرفی ۸ پارک و مرکز تفریحی برتر فیلیپین

۴- از مردم فیلیپین لبخند هدیه می‌گیرید

مردم فیلیپین مردم خونگرمی هستند که با روی گشاده و باز از گردشگران این کشور میزبانی می‌کنند. در هر شهر این کشور باشید می‌توانید از مردمان آن لبخند هدیه بگیرید. لبخندهایی که شما را جذب می‌کنند و باعث می‌شوند احساس امنیت و راحتی داشته باشید. مردمانی که بدون چشم داشت شما را مهمان خودشان می‌کنند.

۵- فیلیپین بهترین اسپاها را دارد

یکی از بهترین نقاط شرق آسیا که برای گرفتن بهترین ماساژها می‌توانید به آن مراجعه کنید فیلیپین است. در این کشور اسپاهای مختلفی وجود دارند که در نقاط دنجی واقع شده‌اند و بهترین ماساژورها در آنها منتظرند تا بهترین خدمات را به شما ارائه کنند. اسپاهای این کشور غالبا لاکچری هستند اما اسپاهای معمولی نیز در آن وجود دارند. ۵ اسپای معروف با ماساژورهای حرفه‌ای در فیلیپین قبلا برای شما نام برده شده‌اند.

 

راهنمای سفر به پالاوان؛ تکه‌ای از بهشت در فیلیپین

۶- فیلیپین آمریکای جنوبی واقع شده در آسیاست

آمریکای جنوبی شامل کشورهای رویایی در قاره‌ی آمریکاست که سفر به آنها بسیار گران است. اگر می‌خواهید ارزان به آمریکای لاتین سفر کنید می‌توانید روی فیلیپین حساب ویژه باز کنید. این کشور بخشی از فرهنگ و آداب کشورهای آمریکای لاتین را به خود گرفته است و طبیعتش نیز به آنها نزدیک است.

۷- فیلیپین کشور فستیوال‌های مردمی و سنتی است

اگر به فستیوال‌های سنتی علاقه‌مند هستید باید بدانید فیلیپین یکی از بهترین کشورهای آسیایی است که فستیوال‌های کارناوالی و غیرکارناوالی جدی در آنها برگزار می‌شوند. در شهرهای مختلف این کشور و در روزهای مختلف سال فستیوال‌های زیادی برگزار می‌شوند که متعلق به قبایل مردمان این کشور است و شما اگر بخواهید هم می‌توانید آنها را ببینید و هم در آنها شرکت کنید.

 

بهترین مراکز خرید در مانیل فیلیپین

۸- فیلیپین صاحب غذاهای عجیب و غریب است

اگر در غذا ماجراجویی می‌کنید و اهل شکم‌گردی هستید باید بدانید در فیلیپین این امکان برای شما فراهم است. در فیلیپین شما می‌توانید بهترین غذاهای فیلیپینی که باید امتحان کنید مثل غذاهای گیاهی و گوشتی خاصی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. همچنین غذاهای خیابانی معروفی در این کشور می‌توانید نوش جان کنیدکه قبلا در مطلب ۸ غذای خیابانی خوشمزه فیلیپینی به آن‌ها اشاره شده است.

۹- در فیلیپین می‌توانید بازارگردی کنید

در شهرهای مختلف فیلیپین بازارهای مختلفی وجود دارند که با مراجعه به آنها می‌توانید بهترین سوغاتی‌ها را با قیمت‌های ارزان خریداری کنید. سوغاتی‌هایی که از پوشاک هستند تا صنایع دستی. در این بازارها همچنین می‌توانید بیشتر با مردمان این کشور آشنا شوید.

 

جزیره‌گردی در فیلیپین سرزمین زیبایی‌ها

۱۰- سفر به فیلیپین زیاد برای شما گران تمام نمی‌شود

فیلیپین یکی از کشورهای عالی شرق آسیایی است که سفر به آن برای شما گران تمام نمی‌شود و همین امر یکی از مهمترین دلایلی است که می‌تواند شما را برای گشت و گذار در این کشور ترغیب کند.

۲۵ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران