زیباترین مناطق فیلیپین برای سفر تنهایی

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
زیباترین مناطق فیلیپین برای سفر تنهایی

در برهه‌ای از زندگی، امکان دارد که بخواهید تنها به سفر بروید. برای چنین سفری، فیلیپین یکی از بهترین انتخاب‌هاست. کشوری زیبا، با شهرهای متنوع و همچنین امن تا بتوانید نهایت لذت را از تعطیلاتی که مختص شماست ببرید. البته که می‌توانید به مانیل سفر کنید، این شهر نیز انتخاب‌ خوبی است، اما ما در نوشته امروز به سراغ جاهای خاص‌تری رفته‌ایم، جاهایی متفاوت که سفری متفاوت با تور فیلیپین را برایتان رقم می‌زنند.

 

باتانس

این شهر زیبا در شمال کشور واقع شده و شما می‌توانید از روی صخره‌های زیبایش، قایق‌ها را ببینید که روی آب گردش می‌کنند و مسافران را به به نقاط دیدنی می‌برند. باتانس مقصدی ایده‌آل در فیلیپین برای سفر تنهایی است، زیرا جایی بسیار امن و آرام بوده و شما به راحتی می‌توانید از امکانات و تفریحاتی که برایتان آماده شده است لذت ببرید. فراموش نکنید که حتما در گردش‌های جمعی شرکت کنید، به این ترتیب می‌توانید زیبایی‌های جذاب باتانس را در جمع‌هایی متشکل از مردمانی از نقاط مختلف جهان دیده و از بودن در کنارشان لذت ببرید.

 

نگاهی اجمالی به هزینه زندگی در فیلیپین

باتانس

 

داوائو

داوائو یکی دیگر از نقاط دیدنی و رویایی فیلیپین است که جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دارد. کوه آپو در آن واقع شده که بلندترین کوه فیلیپین محسوب می‌شود و همچنین پارک ملی ادن و پارک کروکدیل را میزبانی می‌کند. جاذبه‌های طبیعی و تنوع جانوری داوائو تمام نشدنی است و می‌توان یک مقاله‌ی کامل در مور آن‌ها گفت. فعالیت‌های بسیار زیادی در داوائو انتظار شما را می‌کشند، از طبیعت گردی تا غواصی، شنا، قایق سواری و ... .

 

داوائو

 

پالاوان

به هر نوع سفری که در فیلیپین می‌روید، پالاوان را باید در صدر لیست جاهایی که می‌خواهید ببینید قرار دهید. طبیعت بی‌نهایت زیبای پالاوان و دریای آن، این جزایر را به یکی از پرطرفدارترین نقاط فیلیپین بدل کرده است و شما می‌توانید عکس‌های آب کریستالی سواحلش را به وفور در اینترنت پیدا کنید. در واقع این مجمع‌الجزایر شامل ۱۷۰۰ جزیره کوچک می‌شود که معروف‌ترین آن‌های ال نیدو نام دارد. سفر تنها به این منطقه یعنی گردش در مناطق مختلف، بودن در جاذبه‌ی طبیعی آن و لذت برد از بودن در کنار مردمان فوق‌العاده‌اش.

 

جذاب‌ترین عکس‌های اینستاگرامی‌ را در سفر به پالاوان فیلیپین بگیرید

پالاوان

 

ساگادا

ساگادا از مانیل دور است، اما مسیری که از این شهر به ساگادا طی می‌کنید، سراسر زیبایی بوده و یک سفر فوق‌العاده را برایتان رقم می‌زند. این‌ها البته در مقابل زیبایی‌هایی که در خود ساگادا می‌بینید هیچ است، از زیبایی‌های طیعی گرفته تا جاذبه‌هایی که به دست مردم محلی ساخته‌ شده‌اند و مدت‌ها از عمر آن‌ها می‌گذرد.

 

ساگادا

 

بوهول

بوهول یکی دیگر از پرطرفدارترین نقاط فیلیپین است که در بین گردشگرانی که تنها به این کشور سفر می‌کنند، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در این سفر شما دوستان زیادی پیدا خواهید کرد. تپه‌های بوهول در طول تابستان به رنگ قهوه‌ای در می‌آید و شکل شکلات‌های غول پیکر پیدا می‌کند. در این منطقه زیبا می‌توانید دوچرخه یا موتور کرایه کنید، از پارک ماجراجویی لذت ببرید و فعالیت‌های مختلفی را از جمله غواصی در یکی از بهترین سایت‌های فیلیپین تجربه کنید.

 

پاراگون ؛ خرید، کافی شاپ و عکس‌های اینستاگرامی در مانیل

بوهول

 

باتاد، بانائو

این منطقه یکی دیگر از بهترین نقاطی در فیلیپین است که از سفر تنها به آن لذت خواهید برد. مخصوصا این که هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی بسیار خوب و ارزان‌تر از بیشتر نقاط گردشگرپذیر فیلیپین دارد و فعالیت‌های تفریحی زیادی نیز را در آن جا می‌توانید تجربه کنید. این جا نیز گردشگران تنهای زیادی به خود می‌بینید و شما می‌توانید در مزارع برنج پلکانی باتاد و بانائو دوستان جدیدی از نقاط مختلف جهان برای خود پیدا کنید. نقاط تاریخی متعددی در باتاد وجود دارد و همچنین از نظر مراکز طبیعی نیز، چندین آبشار، تپه‌های سرسبز و ... را پیدا خواهید کرد که می‌توانید از بودن در آن‌ها لذت ببرید.

 

باتاد

 

در نهایت

سفر تنها با تور فیلیپین یکی از بهترین تجربه‌های شما در طول سفرهایی خواهد بود که در زندگی‌تان انجام داده‌اید. جایی با بیش از ۷ هزار جزیره‌ی کوچک و بزرگ که در بیشترشان آرامشی دلپذیر، همراه با فعالیت‌های تفریحی متعدد وجود داشته و مردمانی دارد که شما را همچون مهمان ویژه می‌پندارند و روزهای خوشی را در کشورشان برایتان رقم می‌زنند.

۲۷ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران