زیباترین جزایر فیلیپین برای سفر به سرزمین‌ سواحل سپید و آب‌های کریستالی

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
زیباترین جزایر فیلیپین برای سفر به سرزمین‌ سواحل سپید و آب‌های کریستالی

با وجود بیش از ۷۱۰۰ جزیره در فیلیپین، به نظر کار غیر ممکنی به نظر می‌رسد اگر بخواهیم تنها چند جزیره‌ی خاص را به عنوان برترین‌ها اسم ببریم. بسیاری از جزایر فیلیپین به راحتی قابل دسترس هستند و هر کدام زیبایی‌های خاص خود را دارند. جزایر بزرگی که در آن‌ها هتل‌های لوکس و مراکز خرید می‌یابید یا جزایر کوچکی که تنها باید به صورت یک روزه به آن سفر کرده از زیبایی‌هایش بهره ببرید و سپس به شهری که در آن اقامت دارید برگردید.
در نوشته پیش رو محبوب‌ترین و برترین جزایر فیلپین را به صورت لیست وار به شما معرفی می‌کنیم تا در انتخابتان در سفر با تور فیلیپین کمکی کرده باشیم.

 


۱- پالائو


پالائو یکی از جاهایی است که نشان می‌دهد چرا مردم به فیلیپین سفر می‌کنند. برای اینکه به قطعه‌ای از بهشت بیایند و احساس کنن همچون اولین انسان‌ها، طبیعت را خالص، زیبا و پرابهت حس کنند. این جزیره مملو از سواحل زیبا، غارهای استثنایی، آبشارها و برکه‌هایی با آب‌های کریستالی و مزارع برنج چشم‌نواز است.

 

 بهترین نقاط فیلیپین برای سفرهای عاشقانه 

 

 

پالائو

 


۲- سیارگاو


۸۰۰ کیلومتر دورتر از مانیل، جزیره سیارگاو واقع شده که خیلی‌ها آن را زیباترین جزیره فیلیپین می‌دانند. این جزیره بزرگ و بسیار زیبا چندین و چند اقامتگاه فوق‌العاده، رستوران‌های مختلف، فروشگاه و خیلی چیزهای دیگر دارد که در کنار طبیعت منحصر به فرد و دیدنی‌هایی همچون برکه‌های زمردین، سواحل عالی و جنگل‌های چشم‌نواز، مکانی بسیار خوب برای سفر را می‌سازد.

 

 

سیارگاو

 


۳- سبو


سبو از آن جاهایی است که شما هر چه در ذهن برای یک مقصد گردشگری ساحلی در ذهن دارید را برایتان به تصویر می‌کشد. کمپانی‌های کوچک اما بسیار خوبی برای انواع ورزش‌های آبی در این مکان تهیه دیده شده که بتوانید در آب دریا به تفریح مشغول شوید. اما اگر به دل جزیره بزنید، با آبشارهای بی‌نظیر و برکه‌هایی مواجه خواهید شد که آنقدر شفاف هستند که کف آب به خوبی قابل مشاهده است. دیدنی‌های سبو نیز آنقدر زیاد است که کاملا می‌تواند یک هفته سفری کم‌نظیر را برایتان رقم بزند.

 

 زیباترین آبشارهای فیلیپین؛ کشور هزار جزیره

 

 

سبو

 


۴- مالا پاسکوا


امکان اینکه شما چیزی از مالا پاسکوا نشنیده باشید زیاد است. این جزیره‌ی کوچک جشن‌های شبانه پر هیاهو ندارد و در آن نمی‌توانید از فروشگاه‌های مدرن خرید کنید، اما اگر عاشق تجربه‌ای بی‌نهایت عالی در طبیعت هستید، مالا پاسکوا باید انتخاب شما باشد. جایی زیبا که انتخاب‌های زیادی پیش پای شما می‌گذارد اما شاید هیجان انگیز‌ترینشان، غواصی در اطراف آن یا شنا با کوسه‌های خاص این منطقه باشد.

 

 

 

مالاپاسکوا

 


۵- پالاوان


معروف‌ترین جزیره فیلیپین بدون شک پالاوان است، جایی که ال نیدو در آن واقع شده و برای توصیفش خود یک مقاله نیاز دارد. پایتخت این جزیره‌‌ی بزرگ به نام پورتو پرنسسا، خود یکی از میراق جهانی یونسکو محسوب شده و این نشان از اهمیت پالاوان دارد. آب‌های شفا در دل صخره‌های آهکی، غارهای بسیار زیبا، آبشارهای پرتعداد و مناظری که نفس را در سینه حبس می‌کند، از مهم‌ترین ویژگی‌های پالاوان محسوب می‌شود.

 

 

پالاوان

 


۶- بوهول


تعداد زیادی گردشگر هر ساله از بوهول دیدن می‌کنند، اما بهترین کار این است که حتما راهنمایی مجرب به کار ببرید، چون این جزیره مملو از دیدنی‌های پنهان است که تنها محلی‌ها از وجودشان باخبر هستند. این راهنماها که با وسایل نقلیه مخصوص شما را در راه‌ها به این سو و آن سو می‌برند و مسیرهای پیاده‌روی را با شما طی می‌کنند، رفتاری تا آن حد دوستانه دارند که در آخر کار همچون یک همسفر در کنارتان حس خواهند شد.

 

 ۷ مکان جادویی و رویایی در فیلیپین برای دوچرخه‌سواری و کشف طبیعت

 

 

 بوهول

 


۷- دوماگوته


یکی از بهترین فعالیت‌هایی که می‌توانید در فیلیپین انجام دهید، سفری یک روزه به دوماگوته است که به واسطه داشتن فرودگاه، این کار بسیار راحت انجام می‌شود. این محل را با نام مالدیو فیلیپین می‌شناسند و جدا از تمام زیبایی‌های طبیعی خیره‌کننده‌ای که دارد، می‌توانید با قایق‌های مخصوص به دور جزیره‌ی کوچک اپل نیز گردش کنید که در زبان فیلپیینی به معنای لاکپشت است. در این محل تعداد زیادی لاکپشت‌های دریایی زیبا وجود دارد که دیدنشان خالی از لطف نیست.

 

 

 دوماگوته

 


۸- مول‌بول


جزیره مول‌بول منزلگاه بادیان کانیون است که دره‌ای زیبا مملو از صخره‌های منحصر به فرد با حالتی خاص، چندین و چند آبشار و همچنین برکه‌هایی است که آبی درخشانشان شبیه به مایعی شفاف است که در آن قطره‌ای رنگ آبی غذا ریخته‌اید. تمام این‌ها جدا از سواحل بزرگ و فوق‌العاده‌ای است که به تنهایی می‌توانست دلیل سفر شما به این مکان باشد. برای رفتن به مول‌بول یک روز کامل خود را باید خالی کنید تا بتوانید زیبایی‌های این مکان را دیده و در آن به تفریح نیز مشغول شوید.

 

 

 مول‌بول

۲۲ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران