۱۰ نقطه‌ی جادویی فیلیپین برای کمپ‌زدن زیر سقف آسمان پر ستاره‌

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
۱۰ نقطه‌ی جادویی فیلیپین برای کمپ‌زدن زیر سقف آسمان پر ستاره‌

فیلیپین همان جای رویایی روی کره‌ی زمین است که هرکس به آن بروید به دیدن بهشت رفته است. جایی انبوه از سرسبزی‌ها و در مجاورت دریا و ساحل. جایی باورنکردنی که همه‌ی زیبایی‌های طبیعت را در خود جمع کرده است و خوابیدن زیر سقف آسمان پر ستاره‌اش جذاب‌تر از خوابیدن زیر سقف هر هتل ۵ ستاره‌ی لاکچری است. در سفرتان با تور فیلیپین اگر به دنبال مکان‌های عالی برای کمپ‌زدن هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا با هم به ۱۰ نقطه‌ی جادویی این کشور سری بزنیم.

 


۱- The birdhouse


پالاوان این کشور یک نقطه‌ی بی‌نظیر از انبوه جنگل‌ها و سرسبزی‌هاست که می‌توانید برای کمپ‌زدن به آن بروید. جاییکه خانه‌های درختی شگفت‌انگیز دارد. خانه‌هایی چوبی که در بلندی واقع شده‌اند و زاویه دید یک پرنده‌ی آزاد و مهاجر را به مهماننش ارائه می‎‌دهد. خانه‌هایی که برخی‌هاشان حمام خصوصی دارند و لذت دوش گرفتن در سرسبزی‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورند. اگر می‌خواهید شب با صدای جیرجیرک‌ها به خواب بروید و صبح با صدای بلبل‌ها از خواب برخیزید به این خانه‌ها برای کمپ‌زدن بروید.

 

نکاتی که در اولین سفر به فیلیپین باید بدانید

 

 

The birdhouse

 


۲- BLOC camp site


اگر فضاهای کوستانی و دریاچه‌ای را به فضاهای دریایی و ساحلی ترجیح می‌دهید این کمپ‌ها یکی از عالی‌ترین مکان‌ها برای اقامت شماست. جاییکه در فاصله‌ی نزدیکی از شهر مانیل واقع شده‌اند و آسمان پرستاره در کنار یک دریاچه را به شما ارزانی می‌دارند. جاییکه در دریاچه‌اش می‌توانید با قایق‌های پارویی، پارو بزنید و لغیزدن روی آب را تجربه کنید.

 

 

BLOC camp site

 


۳- Anawangin Cove


یک فضای ساحلی عالی برای آنهایی که می‌خواهند بر روی شن‌های سپید هنگامیکه آب‌های زلال و شفاف پیش چشم‌هایشان قرار دارد اقامت کنند. محلی در شهر مانیل یکی از توریستی‌ترین شهرهای فیلیپین. این مکان یکی از جاهای شلوغ و بسیار امن برای کمپ‌زدن به حساب می‌آید. چرا که مکانی معروف است و تعداد زیادی از طبیعت‌گردان را به خودش می‌کشاند.

 

۷ مکان جادویی و رویایی در فیلیپین برای دوچرخه‌سواری و کشف طبیعت

 

 

Anawangin Cove

 


۴- Nagsasa cove


یک جای کوهستانی و خلوت برای آنهایی که به دنبال مکان‌های دنج و پرسکوت برای کمپ‌زدن هستند. یک مکان ویژه برای آنهایی که می‌خواهند به بلندی‌ها پناه ببرند و در جایی سرشار از اکسیژن نفس بکشند. مکانی که چشم‌اندازهایی زیبا از طبیعت به اقامت‌کنندگانش ارائه می‌دهد.

 

 

Nagsasa cove

 


۵- Toby and Thelma’s island camping adventure


پالاوان یکی از بهشت‌های روی زمین است که باید به دیدن آن رفت. بهشتی که جای‌جایش دیدنی است و شگفت‌انگیز. یکی از بهترین نقاط این منطقه برای کمپ‌زدن و اقامت‌های طبیعت‌گردانه کمپ‌های توبی و تلما است. جاییکه زیر آلاچیق‌های حصیری می‌توانید چادرتان را برپا کنید و یا به زیر چادرهای لوکس مبله بروید و شبانه‌روزی متفاوت را پشت سر بگذارید. جایی در دل سرسبزی‌ها و درختان بامبو. جایی در نزدیکی ساحل که لاک‌پشت‌ها از کنارتان رژه می‌روند.

 

معرفی هیجان‌انگیزترین ماجراجویی‌هایی که می‌توانید در فیلیپین تجربه کنید

 

 

Toby and Thelma’s island

 


۶- Nayomi sanctuary resort


یک مکان ویژه برای آنهایی که به دنبال امکانات اقامتی و رفاهی عالی در طبیعت‌گردی هستند. یک اقامتگاه منحصر به فرد متشکل از چادرها که در محوطه‌ی بین‌شان دو استخر و بهترین حمام‌های جنگلی وجود دارد. اقامتگاهی که امکان فیلم‌دیدن زیر سقف آسمان را برای مهمانانش فراهم می‌آورد و بهترین دورهمی‌ها را برای آنها تدارک می‌بیند. اقامتگاهی امکان دسترسی به وای‌فای را از مهمانانش می‌گیرد تا به آنها امکان دسترسی به طبیعت را ارائه دهند.

 

 

Nayomi sanctuary

 


۷- Easy Adventure


یک فضای پرسکوت. پر از آرامش و پر از خاطرات خوب. از آن فضاهایی که جان می‌دهند برای سپری کردن روزهای ماه عسل و عاشقانه‌ی عمر. فضایی در شهر مانیل که نور خورشید مایل از لابه‌لای درختان به زمین سر می‌کشد. فضایی که امکانات عمومی مناسبی دارد و از جمله‌ی این امکانات می‌توان به میزها و صندلی‌ها اشاره کرد. فضایی در انحصار درخت‌های نخل و بوهای مطبوع.

 

 

Easy Adventure

 


۸- Aetas Glamping


یک مکان عالی در نزدیکی مزارع برنج و شالیزارها، در انحصار سرسبزی‌ها و مردمان بومی که فضایی رویایی دارد می‌توانید چادر بزنید و یا از چادرهای آماده استفاده کنید و شب‌های متفاوتی را پشت سر بگذارید. جایی دنج و آرام برای آنهایی که به دنبال خلوتی هستند تا شلوغی.

 

زیباترین آبشارهای فیلیپین؛ کشور هزار جزیره

 

 

Aetas Glamping

 


۹- Fortune island


یک جزیره‌ی جادویی برای آنهایی که عاشق سواحل هستند. یک جای بی‌نظیر برای آنهایی که لذت می‌برند از تماشای امواج ملایم آب به روی یکدیگر و می‌خواهند در جایی چادر بزنند که در آن صدایی نباشد جز صدای امواج‌ آب. جایی که در طول روز می‌شود در آبهای تمیز و شفافش شنا کرد، عصرها در پناه شن‌هایش استراحت کرد و شب‌ها زیر سقف آسمانش خوابید و خواب هفت پادشاه را دید.

 

 

Fortune island

 


۱۰- Sand and stars beach resort


یک فضای ساحلی عالی که خیلی از طبیعت‌گردان فیلیپین به آن می‌روند و کمپ می‌زنند. یک جایی صمیمی و البته نسبتا شلوغ. چرا ه شناخته شده است. یک جای عالی برای آنهایی که شخصیت‌های اجتماعی گرمی دارند و زود با آدم‌های مختلف دوست می‌شوند. یک فضای عالی که صندلی‌ها و تخت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بهترین اقامت‌های طبیعت‌گردانه را در آن داشته باشد.

 

 

Sand and stars

 

۱۲ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران