۱۰ مکان جادویی و رویایی در ویتنام برای کمپ زدن و پناه بردن به دل طبیعت

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
۱۰ مکان جادویی و رویایی در ویتنام برای کمپ زدن و پناه بردن به دل طبیعت

ویتنام یکی از زیباترین نقاط هستی است که می‌شود به آرامش و سکوت آن پناه برد و برای مدتی از سرعت و شلوغی و فضاهای پر تنش زندگی امروزی فرار کرد. کشوری که بعد از جنگ‌ها و شکست‌ها و خرابی‌ها به آرامش رسیده است. در سفرتان با تور ویتنام به این کشور اگر به دنبال مکان‌هایی رویایی بهشت مانند هستید همراه ما باشید تا ۱۰ مکان جادویی و رویایی این کشور را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. مکان‌هایی که در آنها می‌توانید کمپ بزنید و طلوع و غروب آفتاب را متفاوت‌تر از سراسر عمرتان ببینید.

 


۱- Mu Cang Chai


در شمالی‌ترین نقطه ویتنام و در فاصله‌ی نسبتا زیادی از هانوی یکی از زیباترین نقاط طبیعی این کشور واقع شده است. جاییکه زمین‌های برنج کاری دارد و آسمان صاف و آبی. جاییکه پر از تپه و بلندی است تا چشم‌اندازی زیبا از سرسبزی به مسافرانش ارائه دهد. بهترین زمان برای رفتن به این منطقه از ویتنام زمانی میان نوامبر و سپتامبر است.

 

جذاب‌ترین مکان‌ها در ویتنام برای ماجراجویی در دل طبیعت

 

 

Mu Cang Chai

 


۲- Ta xua


یکی از جذاب‌ترین نقاط ویتنام برای آنهایی که به سکوت و آرامش دریا و ساحل علاقه‌مند هستند و عاشق دیدن طلوع و غروب خورشید از روی آبی زلال و شفاف‌اند. این منطقه همان جایی است که می‌شود این تصاویر بی‌نظیر را دید و برای همیشه آنها را در ذهن ذخیره کرد تا هرموقع نام بهشت روی زمین به میان آمد این تصاویر در ذهن مرور شود. بهترین زمان برای کمپ‌زدن در این منطقه از ویتنام ماه اکتبر تا آوریل است.

 

 

Ta xua

 


۳- Suoi Vang Lake


یک منطقه‌ی بی‌نظیر و البته کمی سرد برای آنهایی که می‌خواهند به تماشای رقص ابرها در دل آسمان بنشینند. برای آنهایی که دوستدار مه‌ها و بخار آلودی هوا هستند. برای آنهایی که دوست دارند در دامان طبیعت بایستند و چشم بدوزند به آسمان و محو شوند در مه گرفتگی‌ها.

 

 

Suoi Vang Lake

 


۴- Cuc Phuong national park


یک مکان محافظت شده‌ی عالی برای آنهایی که می‌خواهند در دل جنگل پنهان شوند و در آینه‌ی برکه‌ها و دریاچه‌ها به خودشان و اطرافشان نگاه کنند. برای آنهایی که عاشق نگاه کردن ماه در آب هستند و دوست دارند صبح‌ها با یک نسیم خنک درحالیکه پرندگان می‌خوانند از خواب برخیزند. در سفرتان به ویتنام اگر عاشق کشف کردن و دیدن چیزهای تازه و هیجان‌انگیز هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این نقطه از این کشور تشریف ببرید.

 

۱۰ مکان بی‌نظیر در هوی آن ویتنام برای گرفتن بهترین عکس‌های اینستاگرامی

 

 

Cuc Phuong national park

 


۵- Phong nha ke bang national park


اگر به غارنوردی علاقه‌مند هستید، اگر می‎خواهید از صخره‌ها بالا بروید، اگر دوست دارید بزنید به دل آب و شنا کنید و اگر به صخره‌نوردی علاقه دارید اینجا بهشت شماست. جاییکه همه‌ی این کارها و هزاران کار دیگر که آدرنالین خون را بالا می‌برد می‌توانید انجام بدهید. جاییکه قایق‌سواری در آن یکی از مرسوم‌ترین و کم هیجان‌ترین تفریحات است. در سفرتان به ویتنام اگر اهل ماجراجویی هستید شک نکنید که باید به این مکان تشریف ببرید و حداقل برای دو روز در آن کمپ بزنید و اقامت کنید.

 

 

Phong nha ke bang

 


۶- Trung Luong


در فاصله‌ی سی کیلومتری از شهر کوآی هون یکی از زیباترین سواحل ویتنام واقع شده است. ساحلی در نزدیکی سرسبزی و جنگل. ساحلی که با رفتن به آن می‌توانید بهترین و تازه‌ترین غذاهای دریایی را نوش جان کنید. ساحلی که اگر شب را برای کمپ‌زدن در آن انتخاب کنید صبح زود می‌توانید بزنید به دل آب و غواصی کردن را تجربه کنید.

 

 

Trung Luong

 


۷- Hai van pass


اگر به مناطق کوهستانی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید به بلندی‌ها بروید تا طلوع و غروب خورشید را تماشا کنید این منطقه از ویتنام یکی از بهترین مناطق آن است. جاییکه به شما زیباترین تصاویر این کشور از ارتفاع را ارائه می‌دهد. جاییکه در زمان جنگ ویتنام با آمریکا مأمن بسیاری از سربازان و مردمان ویتنام بوده است.

 

۱۵ آبشار شگفت‌انگیز که در سفر به ویتنام می‌توانید از آنها دیدن کنید

 

 

Hai van pass

 


۸- Cu Lao xanh


اگر به انواع ورزش‌های آبی و ماجراجویی‌های دریایی علاقه‌مند هستید در سفر به ویتنام به این منطقه برای کمپ‌زدن تشریف ببرید. ساحلی زیبا و جذاب که در دل آن می‌توانید بهترین تصاویر خلقت را ببینید و همچنین بهترین تفریحات را انجام بدهید و لذت ببرید.

 

 

Cu Lao xanh

 


۹- Ta Dung


در فاصله‌ی ۲۸۰ کیلومتری از شهر هوچی‌مین یکی از زیباترین طبیعت‌های ویتنام قرار دارد. طبیعتی متشکل از یک دریاچه و جنگلی که دور و اطراف آن را پوشانده است. فضایی که در آن می‌توانید قایق‌سواری و ماهی‌گیری را تجربه کنید.

 

 

Ta Dung

 


۱۰- Nam cat tien national park


یک منطقه‌ی تمیز و سرسبز که یکی از رودخانه‌های آرام ویتنام از آن عبور می‌کند. پارکی محافظت شده که یکی از مکان‌های مناسب این کشور برای کمپ‌زدن‌های خانوادگی به حساب می‌آید. دیدن طلوع و غروب خورشید در روزهای گرم تابستانی و یا روزهای مطبوع بهاری یکی از تجربه‌های لذت‌بخش کمپ‌زدن در این پارک ملی به حساب می‌آید.

 

 

Nam cat tien national

 

۲۶ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران