زیباترین مکان‌های ویتنام برای سفرهای کریسمسی

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
زیباترین مکان‌های ویتنام برای سفرهای کریسمسی

این که شما با خانواده سفر می‌کنید یا با دوستان تاثیر مستقیم بر برنامه سفر و گشت و گذارتان خواهد گذاشت. تعطیلات کریسمس همیشه با خریدهای زیاد، گردش‌ها و جنب و جوش‌های فراوانی همراه است. مناظر دیدنی در بیشتر نقاط دنیا حال و هوای برفی به خود گرفته و همه چیز در نورپردازی‌های رنگی و چراغانی‌ها فرو می‌روند. ویتنام به عنوان مقصدی بسیار ارزان با فرهنگ و تاریخی غنی، و همینطور زیبایی‌های طبیعی یکی از نقاط صدرنشین محبوب برای تعطیلات کریسمسی است. ما در اینجا مناسب ترین برنامه‌ها برای سفر با تور ویتنام را بررسی می‌کنیم.

 

 

فلات Moc Chau

فلات Moc Chau که در ۲۰۰ کیلومتری غرب هانویی قرار گرفته یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های ویتنام در ماه دسامبر است. این منطقه به خاطر داشتن مناظر زیبا و رمانتیک، علف‌های سرسبز و پر تراکم، باغ‌های بزرگ درختان آلو و زردآلو و گل‌های مختلف، زمین‌های وسیع چای و گاوهای شیرده شهرت بسیار بالایی دارد. در طول تعطیلات و در میان جنگل‌های مرطوب، دختان آلو شکوفه می‌دهند. مخصوصا در اطراف غار کیا، پاکو و روستای قبیله‌ای تان لاپ، درختان با شکوه سفید آلو زیبایی خاصی به منطقه می‌بخشند. سراسر دره با وجود این درختان سفید شبیه به جنگلی برف زده به نظر می‌رسد. همچنین شما با گشت و گذار در این قسمت می‌توانید از از مزرعه چای دیدن کرده و یاد بگیرید چگونه برگ‌های چای را انتخاب کنید، آنها را خشک کنید و سپس دم بگذارید و از نوشیدن آن در زمستان لذت ببرید.

 

۹ تجربه شگفت‌انگیز و متفاوت که در ویتنام نباید از دست بدهید

 

 

Moc Chau

 

 

خلیج ها لنگ

خلیج هالنگ یکی از زیبایی‌های طبیعی دنیاست که همیشه جزو مقاصد گردشگران در سفر به ویتنام قرار می‌گیرد. در همین راستا تورهای هیجان‌انگیز زیادی در طول تعطیلات کریسمس تدارک دیده می‌شود که می‌توانید با ثبت نام در آن‌ها لذت ماجراجویی منحصر به فردی را بچشید. منظره دیدنی خلیج هالنگ با صدها صخره سنگ آهکی شباهت عجیبی به مناطق گردشی تایلند دارد. بهترین راه برای تور گردشی در این خلیج کروزهای تفریحی است. توصیه می‌کنیم اگر وقت کافی دارید حتما شب به این منطقه بروید و از زیبایی شبانه و سکوت آن لذت ببرید. در ماه دسامبر کشتی‌های کروز با چراغ‌های رنگی تزئین شده و در آن‌ها جشن و موسیقی برپا می‌شود. حتی بیشتر این کروزها در ماه دسامبر تخفیفاتی را هم در نظر می‌گیرند تا مردم بیشتری بتوانند از تفریحات دوستانه و خانوادگی لذت ببرند. کروزها انواع مختلفی دارند و به شما فرصت تماشای صخره‌های آهکی سرسبز و تجربه‌ای فراموش نشدنی را می‌دهند.

 

جذاب‌ترین مکان‌ها در ویتنام برای ماجراجویی در دل طبیعت

 

 

خلیج ها لُنگ

 

 

Huong ، معبد عطر

Huong که به معبد عطر نیز شناخته می‌شود یکی از زیباترین مناظر ویتنام را ارائه داده و مقدس‌ترین بتکده محسوب می‌شود. در واقع Huong مجموعه‌ای از معابد و بتکده‌های بوداییست‌ که میان صخره‌های سنگ آهکی کوهستان Huong Tich قرار گرفته است. به همین دلیل نیز در تمام طول سال زائرانی از جای جای کشور به این منطقه می‌روند. بازدیدکنندگان معبد عطر در نهری که از آنجا عبور می‌کند قایق‌سواری کرده و در بین گل‌های صورتی و زیبای نیلوفر شناور می‌مانند. در طول جشنواره‌ای که در معبد برگزار می‌شود تعداد بازدیدکنندگان به بیشترین حد می‌رسد. در ماه دسامبر که فصل برگزاری جشنواره نیست گل‌های نیلوفر غنچه می‌دهند و به نهر زیبایی خاصی می‌بخشند. به علاوه چون جمعیت بومی نیز کم هستند منطقه از آرامش نسبی برخوردار است.

 

 

Huong

 

 

آبشار Ban Gioc

برای بسیاری از مسافران که به استان‌های مرزی شمال غربی سفر می‌کنند پر جاذبه‌ترین نقطه احتمالا آبشار بان گیوک خواهد بود که از مشهورترین نقاط طبیعی این کشور محسوب می‌شود. Ban Gioc چهارمین آبشار بزرگ مرزی پس از آبشارهای ایگوازو بین برزیل و آرژانتین، ویکتوریا فالز بین زامبیا و زیمبابوه و نیاگارا فالز بین کانادا و ایالات متحده است. با توجه به عقیده سایت Touropia travel، بان گیوک در رده ۱۰ آبشار دیدنی برتر دنیا قرار دارد. با توجه به این که در ماه دسامبر زمین‌های طراف پر از گندم و آفتاب گردان می‌شود، کمی رسیدن به این مجموعه آبشار دشوار می‌شود اما شک نداشته باشید که زیبایی طبیعی محل ارزش این سختی را دارد.

 

 

آبشار Ban Gioc

 

 

هوی آن

اگر قصد دارید به قلب ویتنام سفر کنید یکی از بهترین مقاصدی که نباید آن را از دست بدهید هوی آن است. در این منطقه زندگی آرامی جریان داشته و مناظر نیز بسیار زیبا و شاعرانه هستند. هوی آن یکی از شهرهای تاریخی ویتنام است که این روزها نسبت به دوران گذشته بازدیدکننده لیشتری را به خود می‌بیند. یعنی نه فقط آخر هفته‌ها بلکه در تمام طول هفته هوی آن از مهمانان خود میزبانی می‌کند. خانه‌های شیروانی و جاده‌های زیکزاگ تو در تو شما را مسحور زیبایی‌های خودشان می‌کنند. این شهر در تعطیلات کریسمس و ایام سال نو حتی از قبل هم شلوغ‌تر می‌شود. وقتی که همه جا دنیا مردم به فکر رفتن در شلوغی و پیاده‌روی در خیابان‌های پرازدحام هستند بودن در این منطقه آرام می‌تواند تجربه‌ای شگفت‌انگیز باشد.

 

۱۰ مکان بی‌نظیر در هوی آن ویتنام برای گرفتن بهترین عکس‌های اینستاگرامی

 

 

هوی آن

 

 

۰۱ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران