ویتنام کشوری امن و شگفت‌انگیز برای سفرهای مجردی

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
ویتنام کشوری امن و شگفت‌انگیز برای سفرهای مجردی

وقتی قصد داشته باشید که تنها به جایی سفر کنید، انتخاب مقصد اهمیت بسیار بیشتری برایتان خواهد داشت. شهر یا کشوری که انتخاب می‌کنید باید باب میلتان باشد، امن باشد و برای سفری این چنینی ایده‌آل باشد، در غیر این صورت این سفر برایتان طاقت فرسا خواهد بود. اما اگر قصد سفر با تور ویتنام آن هم تنها را دارید، به هیچ وجهی ترسی به دل راه ندهید که این کشور یکی از بهترین انتخاب‌ها برایتان است. چرا؟ ما ۶ دلیل از دلایل زیادی که می‌توانیم بیاوریم را برای شما در نوشته‌ی امروز قید کرده‌ایم.


۱- ویتنام بسیار امن است

مثل بسیاری دیگر از کشورهای جنوب شرق آسیا، ویتنام کشوری بسیار امن برای مسافران تلقی می‌شود. مهم نیست که با تورهای گروهی سفر می‌کنید و یا اینکه کاملا تنها به ویتنام بروید، امنیت شما در این کشور فراهم بوده و خوبی می‌توانید نقاط مختلف آن را ببینید. جرایمی که به ندرت در میان گردشگران اتفاق می‌افتد به هیچ وجه سنگین نیستند و بیشتر شامل جیب بری‌ می‌شود که آمارش از متوسط آمار خیلی‌ کشورها، بسیار پایین‌تر است. بسیاری از بلاگرهای معروف وقتی در مورد ویتنام و تنها سفر کردن صحبت می‌کنند، اولین چیزی که به آن اشاره دارند امنیت آن است و این که چقدر در زمان سفر به این کشور راحت بوده‌اند.

۹ تجربه شگفت‌انگیز و متفاوت که در ویتنام نباید از دست بدهید

 

ویتنام


۲- غذاهای خیابانی و ارزان


یکی از چیزهایی که تنها سفر کردن را لذت بخش می‌کند این است که در این شکل سفر شما به راحتی می‌توانید بسیاری هزینه‌های خود را کاهش دهید بدون اینکه دغدغه نظر جمع را داشته باشید. غذاهای خیابانی به همین دلیل یکی از پارامترهای بسیار خوب در چنین سفرهایی است و باید گفت که این چنین غذاها ریشه در فرهنگ مردم ویتنام دارد. غذاهایی که باعث می‌شود شما در میان مردم به خوردن غذاهای محلی ویتنامی مشغول شوید به جای اینکه تنها در رستوران بنشینید. شهرهایی مثل هوشی مین به این منظور جاهایی عالی هستند و برای غذا نیز حتما "فو" را باید امتحان کنید که یک جور نودل خاص است.

بهترین غذاهای خیابانی هوشی مین برای تازه واردها به ویتنام

 

ویتنام


۳- مسیرهای توریستی


اگر چه شما می‌توانید به سراغ جاهای کم‌تر شناخته شده و زیبای ویتنام بروید، اما این کشور در زمینه‌ی ساخت امکانات در نقاط مهم گردشگری خود معروف است. مثلا در شمال هانوی وقتی به خلیج هالونگ، هو یا دا نانگ می‌روید، به راحتی می‌توانید امکاناتی عالی را در اختیار داشته باشید تا از فضای زیبای این محل‌ها استفاده کنید. این امکانات رفاهی که در نقاطی دیدنی شهرهای دیگر ویتنام نیز به خوبی تهیه دیده شده، مخصوصا برای کسانی که تنها سفر می‌کنند از اهمیت بالایی بر خوردار است. کافی است به سراغ مسیرهای معروف گردشگری در ویتنام بروید تا همیشه در جمع باشید و امکانات رفاهی نیز در اختیارتان باشد.

 

ویتنام


۴- با گردشگرانی از سراسر دنیا آشنا خواهید شد


اگر از مسیرهای گردشگری استفاده کنید با بسیاری از گردشگران خارجی آشنا خواهید شد که تعداد زیادی از آن‌ها همچون شما تنها به این کشور سفر کرده‌اند و تا به خود بیایید، کلی دوست از سراسر جهان خواهید داشت. هاستل‌های ویتنام جایی عالی برای گردشگرانی است که تنها سفر می‌کنند و می‌خواهند با هزینه‌ای کم در فضایی دوستانه باشند و با دیگر مسافران دیدن کنند و شب‌هایی گرم و شاد را با بقیه بگذرانند.

شگفت‌انگیزترین هتل‌های ویتنام که شما را تا لمس بهشت می‌برند

 

ویتنام


۵- فعالیت‌هایی که می‌توانید تنها به سراغشان روید


بدون هیچ شکی اگر تنها هم به ویتنام سفر کنید، به هیچ وجه حوصله‌تان سر نخواهد رفت. این کشور مملو از فعالیت‌های مختلف است و در نقاط متنوعی از آن، فعالیت‌ها به صورت گروهی سازمان دهی می‌شود و شما می‌توانید در این فعالیت‌ها شرکت کنید. خوشبختانه از نظر فعالیت‌های تفریحی چه تنها و چه گروهی به ویتنام بروید، روزهای بسیار جذابی را پشت سر خواهید گذاشت.

راهنمای آسان برای اولین سفر به ویتنام

 

ویتنام


۶- ویتنام کشوری ارزان برای سفر است


بسیاری از کسانی که تنها سفر می‌‌کنند، قصد دیدن دنیا را دارند و مسلما برای سفرهای آینده‌ی خود برنامه‌ریزی دارند. خیالتان جمع باشد که ویتنام به هیچ وجه خرج زیادی روی دست شما نمی‌گذارد و در داخل این کشور هزینه‌ها نسبت به خیلی کشورهای دنیا حتی کشورهای دیگر همین حوضه نیز ارزان‌تر خواهد بود.

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران