بهترین شهرهای ویتنام برای سفرهای خانوادگی

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
بهترین شهرهای ویتنام برای سفرهای خانوادگی

اگر در ذهن خود یک تعطیلات خانوادگی فوق‌العاده را تجسم می‌کنید، باید بدانید که یکی از بهترین گزینه‌های شما در آسیا تور ویتنام است. کشوری زیبا مملو از مقاصد خانوادگی بسیار جذاب که می‌تواند روزهایی عالی را برایتان رقم بزند. اما اگر برای شما این سوال پیش آمده که کدام یک از شهرهای ویتنام برای سفری خانوادگی بهتر هستند، بهتر است در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید.

 

هوشی مین، برای سفری به شهری مدرن

اگر به دنبال مقصدی راحت در ویتنام می‌گردید که مملو از مراکز تفریحی و خرید باشد، هیچ جا بهتر از سایگون برایتان نخواهد بود. این شهر پر است از جاهایی که می‌توانید به صورت خانوادگی از آن لذت ببرید. از انواع پارک‌های بازی گرفته تا موزه و سینما و پارک آبی و ... . این شهر که به سایگون معروف است، دارای هتل‌های بسیار خوبی در رنج‌های مختلف قیمتی است و درون مراکز خرید خود نیز پارک‌ها و مراکز تفریحی متنوعی دارد.

 

هانوی یا هوشی مین ؛ اول باید از کدام دیدن کرد؟

 

هوشی مین

 

 

هوی آن، برای سفری خانوادگی در شهری تاریخی

این شهر با داشتن خیابان‌های قدیمی و سنگ فرش، رودخانه‌های زیبا، سواحل جذاب، بازارهای شبانه و رستوران‌ها و هتل‌های متنوع یکی دیگر از بهترین انتخاب‌های شما برای سفری خانوادگی به ویتنام است. این شهر در عین حال که می‌تواند برای بزرگ‌تر‌ها جذاب باشد، به خاطر داشتن بخش‌های ساحلی و امکان سواری بر روی قایق در رودخانه و بسیاری فعالیت‌های دیگر، برای کم سن و سال‌ها نیز جایی عالی به حساب می‌آید. در سفر به هوی آن می‌توانید ساعت‌ها درون سواحل دیدنی این شهر آبتنی کنید و از غذاهای دریایی معروف آن میل نمایید.

 

۸ جاذبه‌ی دیدنی شهر هوی آن که در سفر به ویتنام باید از آنها بازدید کنید

 

هوی آن

 

 

دلتای مکونگ، برای خانواده‌های فعال

اگر عاشق قایق سواری هستید و دوست دارید در بازارهای شناور حرکت کرده و به دنبال ماجراجویی‌های خانوادگی باشید، مکونگ بهترین جا برای شماست. قایق‌های چوبی، هتل‌های زیبا و فرصت‌های مختلفی که برای تفریح پیش پایتان گذاشته می‌شود، بدون شک هر خانواده‌ای را راضی نگه خواهد داشت.

 

 

دلتای مکونگ

 

 

فو کوک، سفر خانوادگی به سواحل زیبای ویتنام

یکی از نقاط معرکه در ویتنام ، فو کوک است. جایی که چند تا از بهترین سواحل ویتنام را در خود دارد و با فضای آرام و دریایی جذاب با آبی شفاف انتظار شما و خانواده شما را می‌کشد. این شهر مملو از هتل‌هایی است که با داشتن تجهیزات مختلف، جایی عالی برای اقامت کودکان و نوجوانان هستند و بازی‌های متنوع آبی از جت اسکی تا غواصی نیز می‌تواند تمام اعضای خانواده را در سفری یک هفته‌ای مشغول نگه دارد.

 

اقامتی رویایی در هتل‌های جادویی نها ترانگ ویتنام

 

فو کوک

 

 

هانوی و خلیج هالونگ، برای بهترین مناظر و تجربه‌ای متفاوت از سفر به ویتنام

سفر شما می‌تواند شامل دو بخش باشد. در شروع سفر می‌توانید در شهر زیبا و مدرن هانوی اقامت داشته باشید که مکانی بسیار زیبا با مراکز تفریحی مدرن، پارک‌های آبی، مراکز خرید و بسیاری چیزهای دیگر است و در خود جاهای تاریخی زیادی هم دارد که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. سپس در ادمه‌ی سفر به خلیج هالونگ بروید که یکی از نمادها و یکی از پربازدیدترین نقاط ویتنام است که بسیاری از مسافران خارجی برای مناظر شگفت انگیزش با تور ویتنام سفر می‌کنند.

 

 

خلیج هالونگ

 

 

ها گیانگ، برای خانواده‌هایی که به مناظر طبیعی علاقه دارند

اگر اهل طبیعت هستید و به جای سواحل ترجیح می‌دهید دشت‌ها و کوهستان‌های سرسبز را مشاهده کرده درون پارک ملی با به قدم بزنید و از زیبایی‌های چندین آبشار دیدن کنید، ها گیانگ جایی است که باید به آن سفر کنید. البته این سفر برای خانواده‌هایی که خردسال دارند مناسب نیست، اما نوجوانان، جوانان و بزرگ‌ترها از دیدن دیدنی‌های این ناحیه و همچنین قدم زدن در میان دهکده‌های بسیار جذابش، لذت خواهند برد. این منطقه نیز دارای رودخانه‌هایی است که می‌توانید با قایق‌های مختلف ساعت‌هایی را روی آن‌ها به سواری مشغول شوید.

 

راهنمای آسان برای اولین سفر به ویتنام

 

ها گیانگ

 

 

پارک ملی کات تین، برای طرفداران طبیعت

این پارک ملی ۷۲ هکتاری، یک جنل بسیار زیباست که می‌تواند یک یا دو روز از سفر شما به ویتنام را به خودش اختصاص دهد. جایی که اقامتگاه‌های شیکی در خود داشته و می‌توانید در رفاه کامل شب‌ها را سر کنید و روزها از نقاط مختلفی همچون رودخانه، مسیرهای پیاده روی جنگلی و ... دیدن کنید و به تماشای انواع حیواناتی بروید که در این جنگل زیبا اقامت دارند. یکی از پرطرفدارترین گردش‌ها در این پارک ملی، سافاری شبانه است که با تجهیزات عالی برگزار شده و همه‌ی اعضای خانواده می‌توانند در آن شرکت کنند.

 

 

پارک ملی کات تین

۱۷ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران