۱۰ رستوران برتر دالات ویتنام برای خوردن بهترین غذاهای سنتی

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
۱۰ رستوران برتر دالات ویتنام برای خوردن بهترین غذاهای سنتی

دالات یکی از توریستی‌ترین شهرهای ویتنام است که از پس جنگ با آمریکا برآمده است و امروزه یکی از سبزترین و سربلندترین شهرهای این کشور به حساب می‌آید. شهری زیبا که برای مسافرانش شبانه‌روزی پرهیجان می‌سازد و آنها را در زیبایی‌های طبیعی غرق می‌کند. در سفرتان با تور ویتنام  به این شهر اگر به دنبال بهترین رستوران‌ها برای نوش جان کردن بهترین غذاهای سنتی ویتنامی هستید همراه ما باشید تا ۱۰ رستوران مشهور این شهر در میان گردشگران را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Goc Ha Thanh


یک رستوران عالی برای نوش جان کردن انواع غذاهای رشته‌ای و گوشتی ویتنامی. رستورانی که بهترین خدمات را به مشتریانش ارائه می‌دهد و در مقابل این خدمات معقول‌ترین هزینه‌ها را از آنها دریافت می‌کند. رستورانی که غذای مرغ و نارگیلش از غذاهای دیگرش مشهورتر است و به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این غذا را سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۸ شب به روی مشتریانش باز است.

 

۱۰ کافه و کافی شاپ عالی در دالات شهر زیبایی‌های ویتنام

 

 

 Goc Ha Thanh

 


۲- Artist Alley


یک رستوران عالی برای آنهایی که می‌خواهند بهترین غذاها را در یک فضای عالی نوش جان کنند و در بعضی شب‌ها به تماشای موسیقی زنده نیز بنشینند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ ظهر تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با بهترین غذاهای ویتنامی پذیرایی می‌کند. با رفتن به این رستوران می‌توانید وعده‌های غذایی ناهار و شام را نوش جان کنید.

 

 

 Artist Alley

 


۳- Ganesh fine indian cuisine


در سفرتان به ویتنام اگر می‌خواهید غذاهای تند و تیز هندی را نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه در آن غذاهای پر ادویه‌ی هندی در یک ترکیب بدیع با غذاهای ویتنامی مزه‌های جاودانه به وجود می‌آورند و تعداد زیادی از مسافران را به خودشان علاقه‌مند می‌کنند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲:۳۰ ظهر به روی مشتریانش باز است و تنها با وعده‌ی غذایی ناهار از آنها پذیرایی می‌کند.

 

با ۱۰ غذای سالم و خوشمزه ویتنامی آشنا شوید

 

 

Ganesh fine indian

 


۴- K’BE wood Fired


در سفرتان به ویتنام اگر می‌خواهید بهترین پیتزاهای ویتنامی را نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه با نان و پنیر ایتالیایی، بهترین مخلفات ویتنامی را ترکیب می‌کند و به شما بهترین پیتزاها را ارائه می‌دهد. با رفتن به این رستوران همچنین می‌توانید بهترین غذاهای برنجی ویتنام را سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

 K’BE wood Fired

 


۵- Cafe de la poste


در سفر به دالات اگر می‌خواهید بهترین غذاهای فرانسوی را در کنار بهترین پاستاها با لذیذترین سس‌ها نوش جان کنید باید به این کافه رستوران تشریف ببرید. جاییکه درهایش همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و برای نوش جان کردن تمام وعده‌های غذایی می‌توانید به آن مراجعه کنید. همچنین با مراجعه به این کافه رستوران جدای از غذاهایش می‌توانید بهترین قهوه‌ها و دسرها را نیز سفارش بدهید.

 

 

Cafe de la poste

 


۶- Da Quy


در یک روز بارانی هیجان‌انگیز اگر در سرسبزی‌های دالات بودید و حال و هوای عاشقانه به خود گرفتید و بعد خواستید گرمترین غذاهای این شهر را نوش جان کنید به این رستوران باید تشریف ببرید. جاییکه بهترین سوپ‌های دالات را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

بهترین فعالیت‌های شبانه در هانویی ویتنام

 

 

 Da Quy

 


۷- Le Rabelais


یک رستوران عالی، واقع شده در هتل قصر دالات که بهترین غذاهای بین‌المللی و سنتی ویتنام را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. هتلی که غذاهای فرانسوی‌اش از دیگر غذاهایش مشهورتر است چرا که یک سرآشپز کاربلد دارد. با رفتن به این رستوران برای هر وعده‌ی غذایی باید هزینه‌ی نسبتا زیادی پرداخت کنید اما اطمینان داشته باشید که ارزشش را دارد.

 

 

 Le Rabelais

 


۸- Trong Dong


یک رستوران محلی ساده که شاید در طراحی و دکورش هیچ چیز ویژه‌ای نداشته باشد اما غذاهایش بی‌نهایت لذیذ است. رستورانی ارزان قیمت که تعداد زیادی از بک‌پکرها و هیچهایکرها و به طور کلی هرکسی که قصد یک سفر ارزان به ویتنام را دارد به خودش می‌کشاند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

 Trong Dong

 


۹- Restaurant ichi


یک رستوران شرقی عالی برای آنهایی که می‌خواهند غذاهای ژاپنی نوش جان کنند. برای آنهایی که گیاهخوار هستند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۵ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و یکی از بهترین رستوران‌های دالات برای نوش جان کردن صبحانه به حساب می‌آید.

 

 

 Restaurant ichi

 


۱۰- Wheelhouse restaurant


یک رستوران عالی برای آنهایی که می‌خواهند با هزینه‌های ارزان، بهترین غذاها را نوش جان کنند. رستورانی که وضعیت اقتصادی شما را در نظر می‌گیرد و متناسب با وضعیت مالی گردشگران ویتنام منویش را تنظیم کرده است. درهای این رستوران از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و با دو وعده‌ی اصلی غذایی ناهار و شام و همینطور انواع میان‌وعده‌ها از مشتریانش پذیرایی می‌کند.

 

 

 Wheelhouse restaurant

۰۷ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران