۴ مکان فوق‌العاده در ویتنام برای تفریح‌های دریایی

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
۴ مکان فوق‌العاده در ویتنام برای تفریح‌های دریایی

ویتنام یکی از بهترین و جادویی‌ترین نقاط جهان است که طبیعت بکری دارد. طبیعتی که جاندار است و نقاط بکر در خود کم ندارد. طبیعتی که همزیستی دریا و سبزی است. طبیعتی که یک بار در جنگ کاملا سوخته اما دوباره جوانه زده و سبز شده. طبیعتی که جان می‌دهد برای روزهای عاشقانه عمر. طبیعتی که آدم را سبز می‌کند و آبی، و روح می‌دم بر کالبد بی‌جان شده‌ی انسان در فضای زندگی شهری مدرن. در سفرتان با تور ویتنام اگر به دنبال تفریحات آبی هیجان‌انگیز و موج سواری هستید همراه ما باشید تا ۴ مکان فوق‌العاده این کشور برای موج سواری و تفریحات خاص آبی را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Da Nang


دانانگ یک ساحل زیبا و جذاب به طول ۱۸ کیلومتر است که می‌شود بر روی آبی ملایم دریای آن موج سواری را تجربه کرد. البته موج سواری روی موج‌های کوتاه. این دریا و همنشینی ابر و باد و آب آن برای آنها که چندان حرفه‌ای نیستند بسیار مناسب است. این ساحل شنی سپید فام جایی است که چند مرکز عالی برای آموزش موج سواری در خود دارد و تنها کافی است علاقه‌مند به انجام این تجربه باشید. علاقه‌مند که باشید مربیان حرفه‌ای این ساحل به شما می‌آموزند چگونه زیر موج‌ها نمانید و یکی بعد از دیگری از روی آنها رد بشوید. در طول این ساحل همچنین چندین فروشگاه معتبر خرید تجهیزات موج سواری وجود دارد که می‌توانید برترین این تجهیزات را از آنها خریداری کنید. همه روزه بعد از سر زدن سپیده صبح می‌توانید به این ساحل مراجعه کنید و تا حوالی عصر، قبل از آنکه غروب آفتاب سر برسد موج سواری کنید.

 

 بازدید از خلیج زیبای هالونگ در ویتنام

 

Da Nang

 


۲- Nha Trang


نها ترانگ ویتنام یک مدرسه موج سواری است که یکی از لاکچری ترین مدارس و سواحل نیز به حساب می‌آید. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید یک روز متفاوت از سفر به ویتنام برای خود بسازید. جاییکه برای ورود به آن و تفریح کردن در آن باید هزینه بپردازید و بر همین اساس برای کسانیکه با بودجه‌ی محدود به ویتنام سفر کرده‌اند چندان مناسب نمی‌باشد. ساحلی که در آن بهترین تخته‌ها برای حداقل یک ساعت به موج سواران اجاره داده می‌شود. البته تصور نکنید فقط موج سواران حرفه‌ای می‌توانند به این مرکز و ساحل برند. چرا که مربیان مجرب بسیار در این مرکز هستند تا به مبتدیان آموزش موج سواری بدهند. این ساحل همچنین بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های دریایی ویتنام را در خود جای داده است که با مراجعه به آنها می‌توانید لذیذترین غذاها را سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 ۱۰ رستوران برتر دالات ویتنام برای خوردن بهترین غذاهای سنتی

 

Nha Trang

 


۳- Mui Ne


موی نِه یکی از بهترین نقاط جنوب شرق آسیا برای موج سواری و دیگر تفریحات مربوط به این امر مانند کایاک سواری است. این ساحل در خود برترین مراکز آموزشی موج سواری را دارد و هرساله میزبان تعداد زیادی از علاقه‌مندان به این ورزش‌های متفاوت و تقریبا گران قیمت است. در این ساحل شما می‌توانید بهترین تجهیزات را اجاره کنید و یا یک مربی خصوصی بگیرید تا به شما این تفریحات را بیاموزد. موج‌هایی که آب‌های این ساحل از جولای تا اکتبر ایجاد می‌کند بسیار مناسب است برای داشتن یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز در سفر به ویتنام. باشگاه ساحلی جیبِس که یکی از معروف‌ترین باشگاه‌های موج سواری در شرق آسیاست در این ساحل واقع شده است. باشگاهی که هم تجهیزات درجه یک دارد، هم مربیان مجرب، هم پلاژهای لاکچری برای داشتن اقامت‌های فراموش ناشدنی در ویتنام. در سفرتان با تور ویتنام اگر هزینه‌ی سفر چندان برای شما اهمیت ندارد به شما توصیه می‌کنیم حتما به این ساحل تشریف ببرید و خوش بگذرانید.

 

 

Mui Ne

 


۴- Vung Tau


بدون شک سوار بر موج شدن و همسو شدن با آن یکی از احمقانه‌ترین کارهای عالم است اما اینکه چطور بر موج‌ها فایق بیایید و آنها را پشت سر بگذارید یکی از توانایی‌هایی مهم در زندگی به حساب می‌آید. مهارتی که شما را در زندگی قوی می‌کند و این مهارت را می‌شود در این ساحل که ۳ کیلومتر طول دارد بیاموزید و یا اگر آموخته‌اید تمرین کنید. دریای ویتنام یکی از دریاهای عالی برای موج ساری است. چرا که هم به لحاظ اقلیمی این نقطه از جهان برای موج سوای مناسب است و هم به لحاظ زیبایی. در سفرتان به ویتنام اگر چندان موج سوار حرفه‌ای نیستید و می‌خواهید این مهارت را نسبتا ارزان بیاموزید و تجربه کنید به شما توصیه می‌کنیم به این ساحل تشریف ببرید و یک روز هیجان‌انگیز برای خودتان بسازید. روزی که مطمئن باشید تا همیشه در خاطرتان به نیکی خواهد ماند.

 

 بهترین کارهایی که می‌توانید در Ninh Binh ویتنام انجام دهید 

 

Vung Tau

۰۵ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران