بهترین مکان‌ها برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی در هوشی مین ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
بهترین مکان‌ها برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی در هوشی مین ویتنام

هوشی مین یکی از شهرهای پرجنب و جوش و اقتصادی ویتنام است که مقصدی کاملا مقرون به صرفه و جذاب محسوب می‌شود. شما می‌توانید سفری کم‌هزینه در عین حال فوق‌العاده را با تور ویتنام تجربه کنید و از فضای مدرن و کلاسیکش لذت ببرید. در چنین شهری که نقاط استعماری به جا مانده با ساخت و سازهای مدرن رقابت می‌کند، یکی از بهترین جذاب‌ترین کارهایی که می‌توانید بکنید رفتن به توری برای عکس‌های اینستاگرامی است.

 


بازار بن تان


یکی از مشهورترین و البته قدیمی‌ترین بازارهای ویتنام است که در طی سالیان دراز شاهد فراز و نشیب‌های بی‌شمار این کشور بوده است. جدا از بحث اقتصادی و قدمتش، این بازار دارای ساختاری قابل توجه بوده و یک مکان تاریخی برجسته با پس زمینه‌های زیبا و چشم‌تواز است که جان می‌دهد برای عکاسی شما می‌توانید در این بازار عکس‌های جذابی ثبت کنید و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

 معرفی برترین سواحل ویتنام با چشم‌اندازی دلفریب 

 

 

 بازار بن تان

 


آدرس: Công trường Quách Thị Trang, Phường Bến Thành, Quận 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

 


کلیسای نتردام


تمامی متریال مورد استفاده در ساخت این کلیسا از فرانسه وارد شده تا دقیقا چیزی شبیه به کلیسای نتردام فرانسه را در این شهر بازسازی کنند. این کلیسا در قرن ۱۹ ساخته شده و معماری کاملا اروپایی و چشمگیری دارد. معمولا رفتن به این کلیسا و بازدید از آن کاریست که هر گردشگری در سفر به این شهر آن را انجام می‌دهد. شما می‌توانید با تنظیم زاویه‌ای درست عکس‌های بسیار جذابی از آن بیاندازید.

 

 

  کلیسای نتردام

 


آدرس: 01 Công xã Paris, Bến Nghé, Quận 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

 


دفتر مرکزی پست


دفتر مرکزی پست که درست در کنار کلیسای نتردام واقع شده یکی دیگر از ساختمان‌های قرن ۱۹امی دیدنی هو شی مین است که باید به آن توجه کنید. شاید اسم معمار آن گستاو ایفل برای خیلی‌ها آشنا باشد! این معمار برجسته به خاطر طرح‌ها و ساختمان‌هایی که ساخته از شهرت جهانی برخوردار است. ساختار این دفتر پست هم شبیه به ایستگاه راه آهنی غول پیکر است که هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهد. بنابراین می‌توانید برای غافلگیری عزیزان‌تان از این دفتر مرکزی پست کارت پستال‌هایی ارسال کنید. در حین کاوش و بازدید عکس‌های اینستاگرامی‌تان را هم با خیال راحت بیندازید. این دفتر از ساعت ۷ صبح تا ۶ عصر باز است.

 

 

  دفتر مرکزی پست

 


آدرس: 02 Công xã Paris, Bến Nghé, Quận 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

 


خانه اپرا


اگر به دنبال ساختمان‌های بی‌نظیر دوره استعماری هستید تا از شکوه معماری‌شان بازدید کرده و عکس‌های توریستی به یادماندنی بیاندازید، خانه اپرا یکی از بهترین و برجسته‌ترین مثال‌های ممکن در این شهر است. مخصوصا شب‌ها که چراغ‌های زرد روشن می‌شوند فضای بیرونی ساختمان حس و حالی فوق‌العاده زیبا و رمانتیک به خودش می‌گیرد. آماده‌اید شب را برای بازدید از این ساختمان قدیمی استعماری برنامه ریزی کنید؟

 

 ۱۵ آبشار شگفت‌انگیز که در سفر به ویتنام می‌توانید از آنها دیدن کنید 

 

 

  خانه اپرا

 


آدرس: 07 Công Trường Lam Sơn, Bến Nghé, Quận 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

 


نگوین هوین


نگوین هوین در کنار دیگر مکان‌های محبوب و دیدنی شهر مثل کلیسای نتردام، اداره مرکزی پست، تالار شهری و اپرا قرار گرفته است. نگوین در اصل خیابان پیاده روی جذاب و پرجنب و جوشی است که مردم زیادی روزانه در آن به گردش می‌پردازند. جوانان خوش‌پوش، اسمورف‌ها و پیکاچو، گالری‌های هنری، نمایشگاه‌ها، انواع خوراکی‌های خوشمزه و موارد بیشتر چیزهایی هستند که در این خیابان با آن‌ها روبرو خواهید شد. دوربین‌تان را در دست بگیرید و از مردمی‌که با آسودگی تمام روی زمین نشسته‌اند و از برنامه‌های خیابانی لذت می‌برند عکس بیاندازید و گوشه و کنار خیابان را برای شکار قابی فراموش نشدنی اینستاگرامی کاوش کنید.

 

 

  نگوین هویی

 


آدرس: Nguyễn Huệ, Bến Nghé, Quận 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

 


سیتی هال


سیتی هال که در سال ۱۹۰۸ تکمیل شده و همچنان به عنوان اداره دولتی عمل می‌کند یکی دیگر از نقاط چشمگیر و زیبای این شهر است که بنا به نوع کاربری آن، شما اجازه ورود به داخل را نخواهید داشت. با این همه می‌توانید از نمای بی‌نظیر و چشمگیرش که در شب‌ها با روشن شدن نورهای زرد و طلایی جلوه‌ای دیگر دارد، دیدن کنید. خوشبختانه این ساختمان سفید باشکوه در قسمت انتهایی خیابان نگوین قرار گرفته و کاملا می‌توان گفت بر سر راه‌تان واقع شده است.

 

 

 سیتی هال

 


آدرس: 86 Lê Thánh Tôn, Bến Nghé, Quận 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

 


برج مالی Bitexco


این ساختمان زیبا و بلند، و کاملا مدرن هوشی مین، دارای ۶۸ طبقه است که در طبقه ۵۲ام آن عرشه‌ای برای تماشای نمای پانوراما از این شهر شلوغ قرار داده‌اند. گردشگران به این ساختمان می‌روند تا ضمن لذت بردن از تماشای شهر زیر پایشان، عکس‌های باورنکردنی زیبا هم بیاندازند. به نظر می‌رسد فراتر از عکس‌های اینستاگرامی، شما می‌توانید استوری‌های کاملی از دور تا دور عرشه هم روی اینستاگرام‌تان بارگذاری کنید. مطمئنا دوستان ایستاخوره‌تان با دیدن عکس‌های این عرشه دچار شگفتی و ناباوری می‌شوند. شما می‌توانید از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب از این عرشه دیدن کنید.

 

 

  برج مالی Bitexco

 


آدرس: 2 Hải Triều, Bến Nghé, Quận 1, Ho Chi Minh City, VietnamBui Vien

 

 

 


معبد تیین هائو


یکی از معروف‌ترین معابد شهر که درست در قلب محله چینی واقع شده معبد تییِن هائو است. احتمالا همانطور که از طراحی و رنگ آمیزی معبد متوجه شده‌اید، تیین هائو معبدی چینی است که نظر بسیاری از گردشگران را به خودش جلب می‌کند. با کمی دقت می‌توانید انواع طرح‌ها و نقاشی‌های عجیب چینی را در گوشه و کنار آن ببینید که برای عکاسی ایده‌های فوق‌العاده‌ای برای‌تان خواهند داشت. با کمی خلاقیت حتما می‌توانید عکسی بی‌نظیر از این محل تهیه کنید. این معبد که هنوز به فعالیت خودش ادامه می‌دهد ساعات ۶ صبح تا ۴:۳۰ بعد از ظهر باز است.

 

 

 معبد تیین هائو

 


آدرس: 710 Nguyen Trai, Ho Chi Minh City, Vietnam

۱۱ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران