بهترین رستوران‌های محله ژاپنی هوشی‌مین در ویتنام (قسمت دوم)

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
بهترین رستوران‌های محله ژاپنی هوشی‌مین در ویتنام (قسمت دوم)

در قسمت اول این مقاله در مورد مهاجران ژاپنی در هوشی مین که بخشی از صحنه این شهر را تغییر دادند گفتیم. در منطقه ۱ (D1) بیشترین چیزی که به چشم می‌خورد رستوران و کافه است. افرادی که به غذاهای ژاپنی علاقه دارند خودشان را به آن می‌رسانند. Bình Thạnh محله ژاپنی دیگری است که درست بالای پل (D1) قرار گرفته و در امتداد Pham Viet Chanh و حاشیه‌های آن گسترش پیدا کرده است. در قسمت دوم این مقاله ما به معرفی بهترین قسمت‌های منطقه Bình Thạnh برای مسافران تور ویتنام می‌پردازیم.

 

Torisho

در حالی که Torisho اصلی در محله ژاپنی منطقه ۱ واقع شده است اما این یکی، به سبک کافه ژاپنی حال و هوای سنتی دارد و در پس زمینه بین تان پنهان شده است. به همین دلیل شدیدا توصیه می‌شود. تریشو در سرو یاکیتوری تخصص ویژه دارد و نسبت به رستوران‌هایی که تا الان معرفی کردیم مقرون به صرفه‌تر است. به علاوه تریشو سبک راحتی از خانه ژاپنی را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود برای شب زنده‌داری‌های ژاپنی انتخابی بی‌نظیر باشد. عاشقان کباب ژاپنی و اسنک‌های رنگی باید خودشان را به اینجا برسانند.

 

مقرون به صرفه ترین هتل‌های هوشی مین

آدرس: 8a/11b1 Thái Văn Lung, Hồ Chí Minh, Vietnam

 

Kiyota

در این رستوران شما به معنای واقعی کلمه با تجربه غذاهای ژاپنی مخصوصا سوشی‌ها روبرو هستید. سرآشپز مخصوص آن که در سرو سوشی استاد است بهترین ماهی‌ها را برای پخت و پز انتخاب می‌کند. او که از منطقه میازاکی است برش‌های سنتی را در کنار سبک‌های نادرتر سرو می‌کند. منوهای Omakase با ۶۰۰ هزار دانگ ویتنامی (۲۰ پوند) در هر وعده شروع می شوند، که از آن معامله‌ای واقعی برای یک وعده غذایی با کیفیت ساخته است. احتمالا به این فکر می‌کنید که مبلغ ۲۰ پوند برای یک وعده غذا گران است اما در مقابل تجربه منحصر به فردی که به دست می‌آورید منصفانه به نظر می‌رسد.

آدرس: 53 Phạm Viết Chánh, P. 19, Q. Bình Thạnh, Tp. Hồ Chí Minh, phường 19, Bình, Thạn, Hồ Chí Minh

 

Kyoichi

بعد از معرفی رستورانی گرانقیمت بد نیست سری به یک نقطه مقرون به صرفه بزنیم. در واقع پیدا کردن غذاهای کیوتو پایتخت سابق ژاپن در خارج واقعا سخت است اما Kyoichi این کار را به خوبی انجام می‌دهد. یاکیتوری‌ها از نقطه قوت این رستوران به شمار می‌روند و از حد انتظار بهتر هستند. اما حتی از آن بهتر okonomiyaki (پنکیک سبک ژاپنی) است که برخلاف نسخه شناخته شده پنکیک‌ها، با مخلوط گوشت، پنیر و سبزیجات درست می‌شود. بعد از خوردن این پنکیک‌ها به معنای واقعی متوجه تفاوت‌ها خواهید شد.

 

فعالیت‌های جذابی که در سفر به هوشی مین باید انجام دهید

آدرس: 34 Phạm Viết Chánh, Hồ Chí Minh, Vietnam

 

Muteki

موتکی رستوران کوچکی است که همیشه به خاطر غذاهای ژاپنی خوشمزه‌اش مورد توجه بوده است. یکی از مهم‌ترین خصیصه‌های این رستوران اتاق رومیزی آن است که مراحل پخت غذا روی آن به راحتی قابل تماشا است. بنابراین شما به خوبی می‌توانید از روند پخت غذای خود مطمئن باشید. Okonomiyaki منطقه‌ای از ژاپن است که بین کانسای و ناحیه هیروشیما واقع شده است. موتکی منطقه هیروشیما پر حجم‌تر است اما موتکی این رستوران با مخلوط گوشت، پنیر، سبزیجات و تخم مرغ به همان اندازه لذیذ است که نسخه اصلی آن است. در این رستوران موتکی‌ها در کنار سبزیجات تازه سرو می‌شود.

آدرس: 88 Phạm Viết Chánh, Hồ Chí Minh, Vietnam

 

KAKI no KI

غذاهای ایتالیایی به سبک ژاپنی در ژاپن تجربه‌ای منحصر به فرد محسوب می‌شود. زیرا ساکنان این کشور نسخه‌ای غلیظ‌‌ تر و غنی‌تری از غذاهای کلاسیک ماکارونی را ترجیح می‌دهند. KAKI no KI، با فضای شیک و ظروف سبک اروپایی خود، تاثیر Nippon را به شهر هوشی مین آورد و باعث شده تا اینجا نقطه‌ای عالی برای قرار ملاقات شود. غذاهای اینجا تعادل دقیق و ظریفی بین غذاهای سنتی ژاپنی و غذاهای ایتالیایی برقرار کرده که در کم‌تر جایی می‌توان نظیرش را یافت. کاکی نو کی شانس خوردن ماکارونی‌هایی را به شما می‌دهد که هرگز نظیرش را نه در ایران پیدا خواهید کرد و نه در خود ایتالیا.

 

بهترین مکان‌ها برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی در هوشی مین ویتنام

آدرس: 12E Phạm Viết Chánh, Hồ Chí Minh, Vietnam

 

Hot Rod Garage

این کافه که با دکوراسیون جالبش وسواس ژاپنی‌ها به دهه ۱۹۵۰ در آمریکا را به خوبی به نمایش می‌گذارد توجه هر رهگذری را به خود جلب می‌کند. در اینجا شما می‌توانید همراه گروه دوستان خود از شبی آرام لذت ببرید و به خوردن نوشیدنی و غذاهای سبک و انواع اسنک‌ها مشغول شوید. بی‌شک این کافه با آهنگ‌های قدیمی آمریکایی و دکوراسیون سبک آمریکایی خود فرهنگی تلفیقی را به نمایش می‌گذارد.

آدرس: 80 Phạm Viết Chánh, Hồ Chí Minh, Vietnam

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران