بهترین مکان‌ها در شانگهای برای گرفتن جذاب‌ترین عکس‌های اینستاگرامی

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
بهترین مکان‌ها در شانگهای برای گرفتن جذاب‌ترین عکس‌های اینستاگرامی

شانگهای از آن دست کلان‌شهرهایی است که با معماری خاص و زیبا در بخش بخش شهرسازی مدرنش، فضایی عالی برای عکاسان به وجود آورده تا بتوانند عکس‌‌های زیبایی از این شهر ثبت کنند. اما آن‌هایی که دوست دارند در سفرشان با تور چین  چند عکس زیبا از شانگهای برای اینستاگرامشان بگیرند، بهتر است مطلب ما را دنبال کنند که چند محل عالی برایشان معرفی کنیم.

 


The Bund


The Bund بخشی از شانگهای است که کاملا شبیه به کلان‌شهرهای اروپایی ساخته شده و در معماری ساختمان‌هایش، می‌توان اثر بسیاری از بناهای معروف نقاط مختلف جهان را مشاهده کنید. این منطقه در روز نقاط مختلفی دارد که می‌توانید در آن‌ها عکس‌های اینستاگرامی بگیرید، اما شب‌ها با نورپردازی فوق‌العاده‌ای که برای این محله در نظر گرفته‌اند، همه چیز چند برابر زیباتر می‌شود.

 

 راهنمای گردش ۴۸ ساعته در شانگهای 

 

 

 The Bund

 


آدرس: Zhongshan East 1st Rd, WaiTan, Huangpu District

 


Lujiazui Skyline


شانگهای در کرانه‌ی مورب آب ساخته شده و این محله با داشتن چندین آسمان خراش و برج، منظره‌ای متفاوت ایجاد می‌کند که بسیای عکاسان برای معرفی شانگهای از آن بهره می‌برند. این منطقه در نور روز نشانگر شکوه شانگهای است و در شب‌ها با بازتاب نورهای رنگارنگ این برج‌ها و آسمان‌خراش‌ها در نور آب، نمایی هنرمندانه پیدا می‌کند.

 

 

 Lujiazui Skyline

 


معبد Jing’an


این معبد که در قلب شانگهای واقع شده است، شما را وارد دنیایی متفاوت می‌کند که هم سنت و قدمت این کشوررا در قالب معبدی زیبا مشاهده خواهید کرد و هم هجوم مدرنیته را در اطرافش. همه چیز در معبد Jing’an زیباست و به هر نقطه‌ای که بچرخید یک سلفی زیبا می‌توانید بگیرید.

 

 فعالیت‌های رایگان و تقریبا رایگان شانگهای که می‌توانید از آن لذت ببرید 

 

 

معبد Jingan

 


آدرس: 1686 Nanjing W Rd, Jingan District

 


Lilong


وقتی به شانگهای می‌روید، دوستان و آشنایانتان انتظار دارند که عکس‌هایی از آسمان‌خراش‌ها، پارک‌های بازی مدرن یا مراکز خرید آنچنانی بر روی اینستاگرام خود منتشر کنید اما با رفتن به Lilong که از محله‌های قدیمی شانگهای محسوب می‌شود، آن‌ها را با سنت و شکل زندگی خاصی از مردم چین آشنا کنید که به مرور در حال از بین رفتن هستند. با این حال از نظر زیبایی‌شناختی نیز محله‌های سنگ‌فرش و رنگارنگ Lilong، امکان خوبی برای شما خواهد بود تا بتوانید عکس‌هایی زیبا و متفاوت بگیرید.

 

 

 Lilong

 


Qibao


Qibao بدون شک از زیباترین نقاط شانگهای به حساب می‌آید. معماری بسیار جذاب چینی با چاشنی المنت آب و یک پل معرکه منظره‌ای بسیار عالی و باشکوه از Qibao ساخته که بدون شک باید در لیست جاهایی باشد که در هنگام تور شانگهای از آن‌ها بازدید می‌کنید. تنها به عکاسی از روی یک پل اکتفا نکرده و سعی کنید زیبایی‌های این مکان را از تمام زوایا به تصویر بکشید.

 

 

 Qibao

 


آدرس: Qibaozhen, Minhang

 


جمعه بازار مسلمانان


صبح هر جمعه در کنار مسجد Huxi بازاری به دست مسلمانان در شانگهای برپا می‌شود که رنگارنگ و چشم‌نواز بوده در کنار اجناسی که برای فروش قرار داده می‌شوند، انواع غذا و نوشیدنی خوشمزه نیز پیدا می‌شود. در بین زیبایی‌های این بازار بچرخید و قاب‌هایی جذاب از زندگی متفاوت بخشی از اقلیت مردم شانگهای را ثبت کنید.

 

  ۱۰ مرکزخرید معروف شهر شانگهای که می‌توانید بهترین و ارزان‌ترین سوغاتی‌ها را از آنها بخرید

 

 

 جمعه بازار مسلمانان

 


آدرس: 1328 Changde Rd, Putuo District

 


موزه شیشه شانگهای


به دور از مسئله عکاسی، موزه شیشه‌ی شانگهای یکی از جذاب‌ترین جاهایی در این شهر خواهد بود که از آن‌ها بازدید می‌کنید، با این حال بسیاری از گردشگران از بودن چنین جایی در شانگهای بی‌خبرند. استفاده از شیشه در همه‌ی امور مخصوصا در امور زینتی، تاریخی طولانی در چین دارد و این موزه سعی دارد تا با نمایش آثاری از گذشته تا امروز، شما را با این معقوله آشنا کند.

 

 ۱۲ موزه‌ی معروف شانگهای که بیشترین بازدیدکنندگان را دارند 

 

 

 موزه شیشه شانگهای

 


آدرس: 685 Changjiang W Rd, Baoshan District

 


باغات Yu


این باغ‌های بسیار زیبا در سال ۱۵۵۹ در دوره‌ی مینگ ساخته شده بود تا خانواده سلطنتی از بودن در چنین فضایی لذت ببرند. حالا این مکان به یکی از مهم‌تین دیدنی‌های توریستی این شهر بدل شده و بسیاری از کسانی که به این شهرسفر می‌کنند از ان بازدید می‌کنند. جایی بسیار زیبا که هر زاویه‌اش می‌تواند چند عکس اینستاگرامی جذاب برایتان به ارمغان بیاورد.

 

 

 باغات Yu

 


آدرس: 218 Anren St, Huangpu District

 


موزه هنر چین


قبل از ورود به موزه، محیط اطراف و خود ساختمان زیبای آن، جذابیتی ویژه است که می‌توانید از هر دو چندین عکس خوب بگیرید. بعد از ورود نیز به بنایی وارد می‌شوید که تاریخ چند هزارساله هنر این کشور پهناور درش به نمایش گذاشته شده است. بنایی مدرن اما با برداشت از سنت‌های کهن چینی.

 

 

 موزه هنر چین

۱۲ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران