۹ نقطه عالی در قبرس برای گرفتن بهترین عکس‌های اینستاگرامی

جاذبه‌های گردشگری قبرس
۹ نقطه عالی در قبرس برای گرفتن بهترین عکس‌های اینستاگرامی

با توجه به اینکه این روزها اینستاگرام زندگی بسیاری از ما را تحت تاثیر قرار داده، خیلی از اقوام و دوستان دوست دارند وقتی شما در سفرید، به عکس‌هایتان در این شبکه‌های اجتماعی نگاه بندازند تا ببینید سفر برایتان چطور پیش می‌رود. غیر از این موضوع خود ما نیز وسواس زیادی برای گرفتن بهترین عکس‌های ممکن برای اکانت اینستاگرام خود داریم، پس بهتر است بدانیم وقتی قرار است با تور قبرس سفر کنیم، در کجای این کشور زیبا، بهترین عکس‌های اینستاگرامی را می‌توان گرفت.

 


خلیج Figtree، آیاناپا


یکی از نقاط استثنایی و بسیار زیبا در ایا ناپا که شاید زیباترین نقطه این شهر ساحلی نیز محسوب شود. جایی که ده‌ها هزار بار در بین گردشگرانی که به این مکان سفر می‌کنند هشتگ خورده و جدا از زیبایی‌های طبیعی، فرصت‌هایی استثنایی برای تفریح و خوشگذرانی در ساحل را نیز برای گردشگران به همراه خواهد داشت. از اسکی روی آب تا پاراسیلینگ و بسیاری فعالیت‌های دیگر.

 

۱۰ ساحل برتر و زیبای قبرس برای آفتاب گرفتن و ریلکس کردن

 

 

خلیج Figtree

 


Nava Seaside، پارالیمنی


این کافه رستوران در واقع یک مکان تفریحی لب دریا محسوب می‌شود که با دکور خاصش توانسته بسیاری را مجاب کند تا ساعاتی را در آن وقت بگذرانند. اینستاگرام کسانی که به این منطقه سفر می‌کنند پر شده از عکس‌های زیبایی که از نقاط مختلفش می‌گیرند. محل زیبایی که غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای نیز سرو می‌کند.

 

 

Nava Seaside

 


آموس، ساحل مکنزی، لارناکا


یکی دیگر از کافه‌های معروف ساحلی لارناکا که به جشن‌های همیشگی و سر و صدایش معروف است. اما این نقطه از شهر هم به خاطر زیبایی‌های آموس و هم زیبایی‌های ساحلی که در آن قرار گرفته جزو جذاب‌ترین نقاط قبرس برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی محسوب می‌شود.

 

 

آموس

 


اقامتگاه Aelia Wellness، تسری


این اقامتگاه سه ستاره با دکور چوبی منحصر به فردش یکی از خاص‌ترین نقاط اطراف نیکوزیا برای گرفتن عکس‌هایی زیبا به حساب می‌آید. Aelia Wellness نه تنها برای عکس‌ گرفتن، بلکه برای اقامت هم به واسطه ساکتی منطقه‌ای که در آن واقع شده، زیبایی منحصر به فرد دکورش و کیفیت کلی، جایی عالی به حساب می‌آید. این مکان برای برگزاری مراسم عروسی یا گرفتن عکس‌های عروسی نیز به شدت پیشنهاد می‌شود.

 

بهترین فعالیت‌هایی که در سفر به قبرس باید در شهر همیشه بیدار آیاناپا انجام دهید

 

 

اقامتگاه Aelia Wellness

 


Isola، آیاناپا


این مرکز تفریحی و رستوران، جایی بی‌نظیر برای لذت بردن از سواحل ایا ناپا به حساب می‌آید، اما چیزی که در این مقاله برای ما اهمیت دارد، زیبایی‌های بصری فوق‌العاده Isola است که این فرصت را به مشتریانش می‌دهد تا عکس‌های اینستاگرامی بسیار زیبایی بگیرند.

 

 

Isola

 


Patio، نیکوزیا


احتمالا اگر از کسانی که به نیکوزیا رفته‌اند بپرسید که کجا باید عکس‌های زیبا بگیرم، شما را به مراکز باستانی بفرستند، اما ان عکس‌ها را بگذراید برای آلبوم خاطرات یا روند طبیعی سفر، به محیط بی‌نهایت جذاب و غیر متعارف Patio بروید تا در آن‌جا عکس‌های اینستاگرامی خاصی بگیرید که هیچ جای دیگر امکان گرفتنشان را نخواهید داشت.

 

جذاب‌ترین فعالیت‌هایی که بهتر است در سفر به نیکوزیا، پایتخت قبرس انجام دهید

 

 

Patio

 


غارهای دریایی پیا، پافوس


یکی دیگر از نقاط خاص و منحصر به فرد قبرس غارهای دریایی پیا هستند که به تعداد زیاد زیر صخره‌هایی قرار گرفته‌اند که چسبیده به دریا هستند. حتی یک کشتی به گل نشسته نیز در آن حوالی وجود دارد که عکس‌های بسیاری از آن و از داخل غارها، هر ساله بر روی اینستاگرام منتشر می‌شود.

 

 

غارهای دریایی پیا

 


Tasties، دهکده لفکارا، لارناکا


جدای از اینکه دهکده لفکارا خود جایی بسیار زیبا و دلنشین است، این کافه‌‌ی زیبا وخاص در آن بسیار جلب توجه می‌کند. کافه‌ای نسبتا قدیمی که به درها و پنجره‌های چوبی آبی رنگ، تراس جذاب به شکل خانه‌های قدیمی قبرسی و خیابان کوچک و خلوتی که در آن قرار گرفته، سوژه‌ی بسیاری عکس‌هایی است که در این محل گرفته‌اند. بعد از عکاسی حتما داخل آن نیز بروید که در کنار انواع غذاها، قهوه‌های بسیار خوشمزه‌ای در خود سرو می‌کند.

 

 

Tasties

 


کوهستان Troodos


این کوهستان بسیار زیبا با آبشارهای فراوان و محیط زیست بسیار جذابش، جدا از اینکه فرصتی استثنایی برای دل زدن به طبیعت قبرس محسوب می‌شود، جایی فوق‌العاده برای گرفتن انواع عکس‌ها نیز محسوب می‌شود، جایی که ده‌ها هزار بار بر روی اینستاگرام هشتگ خورده و از محبوب‌ترین نقاط طبیعی قبرس بعد از سواحل آن در نزد گردشگران محسوب می‌شود.

 

راهنمای یک روزه گشت‌وگذار هیجان‌انگیز در پافوس و لیماسول

 

 

 کوهستان Troodos

 

۲۷ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران