بهترین نقاط قبرس برای کمپینگ و لذت بردن از طبیعت بکر

جاذبه‌های گردشگری قبرس
بهترین نقاط قبرس برای کمپینگ و لذت بردن از طبیعت بکر

قبرس کشوری بسیار زیبا و دوست‌داشتنی با موقعیت‌های گشت و گذار طبیعی است. یکی از بهترین راه‌ها برای استراحت و تمدد اعصاب در سفر با تور قبرس برقراری ارتباط با طبیعت است. با کوه‌های زیبا و خیره‌کننده و اردوگاه‌های ساحلی در قبرس، جزیره تبدیل به جایی برای صرف اوقات فراغت، لذت از طبیعت و سرگرمی شده است. اگر در حال برنامه‌ریزی برای کمپینگ هستید اما نمی‌دانید کجا بروید از فهرست بهترین نقاط کمپینگ ما کمک بگیرید.

 

اردوگاه ساحلی کالیمنوس

تصورش را بکنید که صبح‌ها را با صدای دریا و نسیم ملایم از خواب بیدار می‌شوید در حالی که آفتاب کم کم قوت می‌گیرد. از صبحانه‌ای مختصر و مفید لذت ببرید و روزتان را آغاز کنید. کمیپینگ ساحلی کالیمنوس یک زمین اردوگاهی مجهز و همه چیز تمام است که ظرفیت پذیرش ۳۰۰ چادر و یا کاروان را به صورت همزمان دارد. این اردوگاه در تمام سال در دسترس شما قرار دارد و می‌توانید هر زمان که خواستید در آن کمپ بزنید. به علاوه اصلا لازم نیست که نگران مسائلی مثل لباس چرک‌ها و مواد خوراکی و غذا باشید. اردوگاه دارای سالن خشکشویی برای شستشو و خشک کردن لباس است. همینطور رستوران و کافه، سرویس بهداشتی و حمام نیز در اختیار شما قرار دارد. البته در چنین جایی که تمامی امکانات انسانی و مدرن در اختیارتان قرار گرفته سعی کنید به نحو احسنت از طبیعت لذت ببرید. اردوگاه ساحلی کالیمنوس در ۲۰ کیلومتری شرقی لیماسول قرار دارد.

 

۱۰ ساحل برتر و زیبای قبرس برای آفتاب گرفتن و ریلکس کردن

 

 

 کالیمنوس

 

 

آدرس: Pentakomo, Limassol, Cyprus

تلفن: +35725632878

 

 

اردوگاه کامپی تو کالوگیرو

اگر علاقه‌مند به کمپینگ در جنگل هستید می‌توانید به اردوگاه کامپی تو کالوگیرو بروید که زیر نظر اداره جنگل‌داری قرار گرفته است. این ارودگاه که جای بسیار خوبی برای کمپینگ و تفریح شناخته می‌شود توسط روستاهای ترودیتیسا، پراترس، پرودوموس احاطه شده و در مرکز کوه‌های ترودوس قرار گرفته است. اردوگاه کامپی تو کالوگیرو آرامشی عمیق همراه با پانورامای بی‌نظیری از کوه‌های منطقه را به شما ارائه می‌دهد. این اردوگاه به عنوان محل اطراق مردم دارای امکاناتی مثل جایگاه باربیکیو، میز و نیمکت، حمام و آب تازه هم هست. البته در ماه‌های گرم سال این اردوگاه شلوغی بیشتری نسبت به بقیه سال به خود می‌بیند زیرا مردم محلی از مناطق شهری فرار می‌کنند و اینجا می‌آیند تا لحظاتی را در طبیعت زیبای آن بگذرانند و از آب و هوای خنکش لذت ببرند.

 

 

 اردوگاه کامپی تو کالوگیرو

 

 

آدرس:   Troodos, Limassol , Cyprus

تلفن: +35725422625

 

 

اردوگاه استاوروس تیس پسوکاس

اردوگاه استاوروس تیس پسوکاس تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامت و کمپینگ در بین درختان کاج را به شما می‌دهد. استاوروس تیس پسوکاس درست در میان جنگل‌ پافوس واقع شده است. البته این اردوگاه زمستان‌ها آب و هوایی کاملا سرد خواهد داشت. بنابراین اگر می‌خواهید زمستان به این اردوگاه بروید با خودتان لباس گرم ببرید. خوشبختانه ارودگاه در تمام طول سال در دسترس بوده و امکاناتی مثل حمام، سالن شستشو و خشکشویی، وسایل ساده پخت و پز، و میز و نیمکت را نیز ارائه می‌دهد. شما با گشت و گذار در این جنگل شانس دیدن موجوداتی مثل سنجاب‌ها، دارکوب‌ها، خرگوش‌ها و حیواناتی از این دست را خواهید داشت. فضای این جنگل در زمستان‌ها شما را به یاد فیلم‌های کلاسیک خواهد انداخت.

 

برای فرار از شلوغی و همهمه‌ی جمعیت تابستانی در قبرس به کجا سفر کنیم؟

 

 

 اردوگاه استاوروس تیس پسوکاس

 

 

آدرس: Paphos , Paphos, Cyprus

تلفن: +35726991860

 

 

اردوگاه ترودوس

اردوگاه در محوطه جنگل دولتی و در جاده کارووناس-ترودوس، یک کیلومتر قبل از میدان ترودوس واقع شده است. شما می‌توانید در اطراف پارک ملی جنگل‌های ترودوس که میزبان گونه‌های فراوان گیاهی جانوری است قدم بزنید و از تماشای ۷۵۰ گونه مختلف گیاهی و زندگی وحشی جانوری لذت ببرید. البته با مبلغ بسیار ناچیزی که برای اقامت و کمپینگ در این اردوگاه می‌پردازید می‌توانید از امکاناتی مثل جایگاه باربیکیو، میز و نیمکت‌ها، آب آشامیدنی و اتاق شستشو استفاده کنید. اردوگاه ترودوس از می تا پایان اکتبر باز است.

 

 

 اردوگاه ترودوس

 

 

آدرس:  Troodos , Limassol , Cyprus

تلفن: +35725420205

 

 

اردوگاه پلاتانیا

اگر دوست ندارید خیلی به داخل جنگل بروید و یا برای کمپ زدن خیلی دور شوید می‌توانید به اردوگاه پلاتانیا بروید. این اردوگاه در فاصله ۵ کیلومتری از کاکوپتریا در جاده کاکوپتریا به ترودوس واقع شده تمامی‌ امکانات مورد نیاز افراد خانواده مخصوصا کودکان و نیازمندی‌های افراد ناتوان جسمی را ارائه می‌دهد. به طور خلاصه این اردوگاه شامل ویژگی‌هایی مثل حمام، وسایل پخت و پز، و سکوهای پیکنیک است. شما می‌توانید در این اردوگاه اقامتی کاملا راحت داشته باشید و به بچه‌ها اجازه بدهید تا در زمین‌های بازی آزادانه تفریح کنند و انرژی‌شان را تخلیه کنند.

 

۱۰ جاذبه‌ی بکر و کمتر شناخته شده‌ی غرب قبرس که باید آنها را کشف کرد

 

 

 اردوگاه پلاتانیا

 

 

آدرس: Kakopetria, Nicosia , Cyprus

تلفن: +35722924225

 

 

اردوگاه فگاری

اردوگاه فگاری در ۱۱ کیلومتری شمال پافوس و در نزدیکی ساحل زیبای خلیج مرجانی واقع شده است. شما می‌توانید در این نقطه ساحلی بسیاری از فعالیت‌های آبی جذاب و پر انرژی را انجام دهید و اوقات بسیار شاد و جذابی را سپری کنید. این اردوگاه که در تمام طول سال باز است ظرفیت پذیرش ۴۷ چادر و کاروان را دارد. شما می‌توانید از امکانات مناسب و خوبی مثل دوش و وعده‌های غذا بهره ببرید.

 

 

 اردوگاه فگاری

 

 

آدرس: Ascos , Paphos, Cyprus

تلفن: +35726621534

۲۲ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران