سردترین نقاط دبی برای لذت بردن از سفر تابستانه به این شهر

جاذبه‌های گردشگری دبی
سردترین نقاط دبی برای لذت بردن از سفر تابستانه به این شهر

همه‌ی ما می‌دانیم که دبی شهری گرم است، مخصوصا اگر تابستان به آن سفر کنید، هر بار که از زیر کولر بیرون بیایید، گرما کاملا خود را برایتان نمایان خواهد کرد. اما از طرفی این را هم می‌دانیم که دبی، شهر شگفتی‌هاست و مسلما راه‌های زیادی برای فرار از این گرما وجود دارد. احتمالا با خودتان در مورد پارک‌های آبی و شنا و تفریحات این چنینی فکر می‌کنید، اما نظرتان در مورد سرمای زیر صفر درجه چیست؟ اگر می‌خواهید در سفر با  تور دبی و در قلب یکی از گرم‌ترین شهرهای توریستی جهان چنین تجربه‌ای داشته باشید، در ادامه پیشنهادات ما را مطالعه کنید.


۱- Chillout Ice Lounge


این مکان تنها ice lounge در تمام خاور میانه است و بیشتر شبیه به یک نمایشگاه آثار یخی بوده که با یک کافه‌ی عالی ترکیب شده است. سازندگان این مکان تنها به فکر ساختن یک جای معمولی از یخ نبودند، بلکه سعی کرده‌اند تا با ساخت تندیس‌های زیبا با جزییات جذاب، مکانی کم‌نظیر بسازند تا از هر نظر سرآمد باشد. به محض ورود به Chillout Ice Lounge به شما کت، کلاه، دستکش و پوتین داده خواهد شد تا در تجربه یک ساعته‌ای که در این مکان دارید، سردتان نشود. می‌توانید سفارش خود از میان انتخاب‌های متنوع را داشته باشید و سپس پشت میزهای یخی بنشینید و همچنین از تندیس‌های مختلفی که در این مکان تعبیه شده دیدن کنید.

 

به تماشای مسابقات مشهور و سنتی در دبی بنشینید

 

 Chillout Ice Lounge

 


آدرس: Times Square Center - Ground Floor - Sheikh Zayed Rd

 


۲- Cryo


این مکان نه یک مرکز تفریحی و در واقع یک مرکز درمانی است. "سرما درمانی" یکی از روش‌های نوین درمانی به حساب می‌آید که در آن بخش یا تمامی بدن در معرض سرمای زیر صفر درجه قرار می‌گیرد. گاهی این کار تنها به خاطر پایین آوردن دما و شادابی انجام می‌شود و گاهی جنبه‌ی درمانی دارد زیرا به گفته متخصصان این امر در کم کردن وزن، کم کردن دردهای موضعی، شادابی پوست و بسیاری چیزهای دیگر موثر است. از همین رو هم هست که Cryo که یکی از بهترین مراکز این چنینی در آسیا به حساب می‌آید اینقدر طرفدار داشته و مشتریان زیادی برای سرما درمانی به آن مراجعه می‌کنند.

 

هیجان تفریح‌های آبی در پارک آبی آکواونچر دبی

 

 Cryo

 


آدرس: The Boulevard Jumeirah | Emirates Towers, Level 1

 


۳- Jumeirah Zabeel Saray


برای تجربه‌ای آرامش بخش‌تر باید به سراغ Jumeirah Zabeel Saray بروید. این هتل بزرگ و مجلل دارای یک اتاق برفی است که به شکل اسپایی درست شده که در آن به جای اینکه وارد محیطی گرم شوید، وارد یک محیط یخی جذاب خواهید شد. شما می‌‌توانید در اتاق‌های مختلف آن، دمای متفاوتی را تجربه کنید که در پایین‌ترین حالت به دمای منفی ۵ درجه سانتیگراد می‌رسد. در این مکان می‌توانید خوراکی‌های مختلفی از جمله شکلات داغ سفارش دهید و همچنین از سرویس‌های مختلف از جمله ماساژ، زیبایی پوست و ... بهره ببرید. یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های شما در این مکان می‌تواند ورود به جکوزی داغ آن در فضای سرد اتاق برف باشد.

 

روزهای گرم دبی را با این تفریح‌ها خنک کنید

 

 Jumeirah Zabeel Saray

 


آدرس: The Palm Jumeirah, Crescent Road West | Jumeirah Zabeel Saray

 


۴- Ski Dubai


مگر کسی است که به دبی سفر کند و نخواهد یک بار در این پیست اسکی برفی در میان صحرا به تفریح نپردازد؟ یکی از معروف‌ترین پارک‌های تفریحی دبی که در آن انواع بازی‌های برفی ساخته شده و شما می‌توانید به انجام اسکی روی برف، سوار شدن درون توپ‌های بزرگ، سر خوردن روی برف و بسیاری کارهای دیگر بپردازید و در کنار آن‌ها پنگوئن‌های خوشگل را مشاهده کرده و از کافه‌ نوشیدنی‌ داغ سفارش دهید. مجموعه پیست اسکی دبی تمامی وسایل مورد نیاز شما را بهتان قرض خواهد داد و به شما این امکان را می‌دهد تا در گرم‌ترین روزهای سال در سفر با تور دبی، تجربه‌ی بودن در فضایی بزرگ با دمای زیر صفر را داشته باشید.

 

تور یک روزه سافاری صحرای دبی تجربه‌ای هیجان‌انگیز در دل صحرا

 

 Ski Dubai

 


آدرس: Shiekh Zayed Road, Interchange 4 | Mall of the Emirates

 


۵- Dubai Ice Rink


پیست یخ دبی یکی دیگر از نقاط بسیار جالب این شهر است که شما می‌توانید در دمای پایین‌تر از صفر درجه، تجربه‌ی بودن در زمستان را در تمام طول سال داشته باشید. این محل برای مبتدیانی که تا به حال روی یخ نبوده‌اند تا حرفه‌ای‌ها کاملا مناسب بوده و تمامی تجهیزات و مربیان لازم را در اختیارتان می‌گذارد. همچنین نگران بچه‌ها هم نباید باشید، چون آن‌ها نیز با تجهیزات مخصوص به راحتی می‌توانند از محیط این پیست زیبا لذت ببرند.

 

پارک آبی دریم لند، سرزمین رویایی امارات برای گردشگران تور دبی

 

 Dubai Ice Rink

 


آدرس: Ground Floor, The Dubai Mall

۱۲ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران