بهترین پارک آبی‌های قبرس

جاذبه‌های گردشگری قبرس
بهترین پارک آبی‌های قبرس

تور قبرس با آفتاب سوزان و دمای هوایی همیشه گرم یکی از مقاصد همیشه آفتابی و محبوب برای علاقه‌مندان به تعطیلات ساحلی محسوب می‌شود. شاید خیلی از گردشگران قبل از سفر نگران گرما و خنک شدن در روزهای داغ و آفتابی باشند. اما خوشبختانه به لطف صنعت تفریحی پارک‌های آبی و تفریحی در همین روزهای داغ شما می‌توانید در کنار خانواده به فعالیت‌ها و تفریحات پرهیجان و شادی‌آور مشغول شوید. در این جزیره چندین پارک آبی و تفریحی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها وسیله‌های جذابی مثل سرسره‌های بزرگ، استخر موج‌های وحشی، رودخانه آرم و چیزاهایی از این قبیل را بیابید.

 

 

لیماسول، فاسوری واترمانیا

فاسوری واترمانیا که در نزدیکی لیماسول یکی از بزرگ‌تریت پارک‌های آبی قبرس محسوب می‌شود. در این پارک آبی همه چیز در جای خود در نظر گرفته و برنامه ریزی شده است. مثلا با این که شما می‌توانید وسیله‌های هیجانی جذابی را سوار شوید، در کنار محیط‌های آرام‌تری هم برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده است. این پارک دارای تم پلینزی بوده که در کنار آب و هوای قبرس به شما حس بودن در مناطق گرمسیری را القا می‌کند.
با رفتن به این پارک شما کاملا می‌توانید آدرنالین خون‌تان را به به سر حد برسانید و این شامل سوار شدن بر Kamikaze Slide می‌شود که شما را با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت از سرسره‌ای به ارتفاع یک سازه ۶ طبقه‌ای به پایین پرتاب می‌کند. به علاوه سرسره‌های سیاه چاله‌ای هم بسیار محبوب هستند. شما می‌توانید به حسب سلیقه و رده بندی سنی از وسیله‌های متنوع جذابی استفاده ببرید.

 

۵ تفریح هیجان‌انگیز که در سفر به لیماسول قبرس باید انجام بدهید

 

 

فاسوری واترمانیا

 


اما برای کسانی که دوست ندارند سوار چنین وسیله‌هایی شوند محیط‌های آرام‌تری هم وجود دارد. این پارک دو رودخانه طولانی و عجیب با طیفی از استخرهای آرام‌تر را نیز ارائه می‌دهد. به علاوه شما می‌توانید خودتان را با دیوار صخره‌نوردی خیس به چالش بکشید و طی مسابقه‌ای هیجانی با همراهن‌تان از این دیوار بالا بروید و یا به بزرگ‌ترین استخر مواج اروپا بروید.

آدرس: Tserkezoi, Cyprus

تلفن: +357 25 714235

 

 

لارناکا، لاکی استار فان پارک

بزرگ‌ترین پارک تفریحی قبرس در نزدیکی لارناکا قرار دارد و انواع مختلف سواری‌های خانوادگی را برای تجربه روزی به یادماندنی ارائه می‌دهد. ورودی این پارک رایگان است اما برای سوار شدن و ورود به زمین هر وسیله باید بلیط تهیه کنید. به علاوه می‌توانید دستبندهایی خریداری کنید که به شما دسترسی نامحدود به بازی‌های داخل پارک را می‌دهد. اکثر بازی‌های آبی این پارک تفریحی از نمونه‌های استاندارد تفریحات فضای باز هستند که در پارک‌های ساحلی سراسر دنیا می‌بینید. این بازی‌ها شامل چرخ و فلک، یک قطار مینیاتوری سافاری شکل، و یک غلتانک تقریبا آرام می‌شود. البته برای کودکان وسایل بازی درخور سن‌شان در نظر گرفته شده است. بازی‌هایی مثل اتومبیل‌‌های آنتیک و قلعه‌های بادی از جمله این بازی‌ها هستند تا آن‌ها نیز سرگرم بمانند. این مجوعه از بخش‌های مختلف خانوادگی و تفریحی مثل سالن بازی‌های آنلاین، مغازه‌ها و رستوران‌ها تشکیل شده است.

 

راهنمای سفر به لارناکا در قبرس

 

 

لاکی استار فان پارک

 

 

آدرس: 50 Agiou Sergiou & Vanchou, Aradippou, Larnaca 7103, Cyprus

تلفن: +357 99 659365

 

 

آیا ناپا، واترورلد

واترورلد که خود را بزرگ‌ترین پارک آبی اروپا می‌نامد در زمینی به مساحت ۸۰ هزار متر مربع گسترده شده است. در ین پارک از تم یونان باستان استفاده شده و بازی‌ها و تفریحات هر کدام نام یکی از خدایان و موجودات افسانه‌ای باستانی را دارند. با این همه شما می‌توانید امکانات گسترده‌ای از انواع کافه‌ها و رستوران‌ها را در این مجموعه در دسترس داشته باشید. از جذابیت‌های این پارک آبی می‌توان به سرسره‌هایی اشاره کرد در اطراف نمادهای سرزمینی یونان می‌چرخند و شما را از ارتفاع با سرعتی زیاد به پایین و داخل استخر هدایت می‌کنند. مجسمه‌های سفید بزرگ را می‌توانید در کنار استخرها و بازی‌ها ببینید که هر کدامشان متعلق به یکی از خدایان یونانی هستند. یکی از بازی‌های محبوب پارک گرداب سیاه چاله است که شما را از یک قیف وارونه به داخل استخر پرت می‌کند.

 

۱۰ جاذبه‌ی دیدنی شهر رویایی آیاناپا در قبرس

 

 

واترورلد

 


برای خانواده‌ها نیز رودخانه آرام، استخر مواج، و استخر پگاسوس با وسایل بازی و انواع اسباب بازی‌های فوم در نظر گرفته شده است.

آدرس: 18, Ayia Thekla Road, Agia Napa (Ayia Napa) 5345, Cyprus

تلفن: +357 23 724444

 

 

پافوس، آفرودیت واترپارک

پارک آبی آفرودیت که در جاده کاتو-پافوس واقع شده در مساحت ۳۵ هزار متر مربعی انواع جذابی از بازی‌های آبی را ارائه می‌دهد. این پارک ادعا می‌کند که نسبت به دیگر پارک‌های آبی قبرس بازی‌های خانوادگی و کودکانه بیشتری ارائه می‌دهد. با اختلاف ترسناک‌ترین وسیله پارک آفرودیت سرسره سقوط آزاد که در زاویه‌ای نزدیک به عمود قرار گرفته است. به علاوه در این پارک چیزی به اندازه Kamikaze نیز جذابیت ندارد. برای کسانی که دارای روحیه رقابتی هستند ۵ لاین مسابقه وجود دارد تا بتوانند با دوستان و همراهان خود مسابقه بدهند.

 

 

آفرودیت واترپارک

 


این پارک دارای بزرگ‌ترین سواری قایق‌رانی خانوادگی در اروپا می‌باشد که این امکان را می‌دهد تا گروه‌های ۴ نفره در یک قایق بنشینند و مسیر طولانی را طی کنند. برای کودکان هم جاذبه‌های معروفی مثل کشتی دزدان دریایی و یک آتشفشان‌ کوچک که با سرسره آبی محاصره شده، قرار داده‌اند.

آدرس: Yeroskipou, Cyprus

تلفن: +357 26 913638

۱۲ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران