اقامتی رویایی در هتل‌های جادویی نها ترانگ ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
اقامتی رویایی در هتل‌های جادویی نها ترانگ ویتنام

نها ترانگ یکی از جادویی‌ترین شهرهای ویتنام است که در سفر به این کشور می‌تواند در آن اقامت کرد. شهری ساحلی و در عین حال سرسبز و بی‌نظیر. شهری با بهترین طلوع‌ها و غروب‌های خورشید. شهری رنگین کمانی در روزهای بارانی و بهاری. شهری که هتل‌ها و اقامتگاه‌های ساحلی درجه یک کم ندارد. در سفرتان با تور ویتنام و نها ترانگ اگر به دنبال اقامت‌های با کیفیت و متفاوت هستید همراه ما باشید تا ۶ هتل جادویی و رویایی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- International Nha Trang


یک هتل بین‌الملی و ۵ ستاره‌ی درجه یک که در سال ۲۰۱۷ یکی از برگزیدگان بهترین هتل‌ها در سرتاسر ویتنام بوده است. هتلی رویایی و جادویی با استخر لاکچری که دیدن‌شان مسافران را عاشق این هتل می‌کند. هتلی که ۲۷۹ اتاق لاکچری دارد و چندین رستوران بین‌المللی لوکس تا بهترین صبحانه‌ها و ناهارها و شام‌ها را برای مسافرانش سرو کند. این هتل همچنین یکی از بهترین حمام‌های گل و مرکز مراقبت از زیبایی و ماساژ ویتنام را در خود جای داده است. مرکزی که ثروتمندترین گردشگران در سفر به ویتنام به آن مراجعه می‌کنند و یک روز متفاوت از بودن در ویتنام را برای خود می‌سازند. از معروف‌ترین امکانات این هتل می‌توان به وای‌فای رایگان، سرویس فرودگاهی رایگان و باشگاه ورزشی بی‌نظیرش اشاره کرد.

 

شگفت‌انگیزترین هتل‌های ویتنام که شما را تا لمس بهشت می‌برند

 

 

International Nha Trang

 


نشانی: ترانگ پو نها ترانگ، ۳۴-۳۲

 


۲- Sheraton nha trang hotel & spa


یک هتل ۵ ستاره‌ی زنجیره‌ای در بلوار ترانگ پو که ۲۸۴ اتاق دارد. هتلی رویایی که ۶ رستوران را در خود جای داده است و یکی از بهترین چشم‌اندازهای ویتنام به ساحل را به مسافرانش ارائه می‌دهد. هتلی که استخر و مرکز مراقبت از زیبایی معروفی دارد و کافه‌ی شبانه‌اش در شب‌ها یکی از معروف‌ترین مکان‌های نها ترانگ برای دور هم جمع شدن مسافران این شهر است. این هتل در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده است و از این رو یکی از بهترین و تمیزترین هتل‌های این شهر به حساب می‌آید. در سفرتان به نها ترانگ اگر می‌خواهید در یک مکان عالی که بهترین چشم‌اندازهای ۳۶۰ درجه را به شما ارائه می‌دهد اقامت کنید، حتما این هتل را از نظر بگذرانید.

 

 

Sheraton nha trang hotel

 


نشانی: خیابان ترانگ پو ۲۶-۲۸

 


۳- Diamond bay resort & spa


در سال ۲۰۰۸ اقامتگاهی ساحلی در این شهر افتتاح شده است که اقامت در آن خودش از تفریحات بزرگ سفر به ویتنام به حساب می‌آید. اقامتگاهی بی‌نظیر که با بودن در آن انواع ورزش‌های ساحلی را می‌توانید تجربه کنید. همچنین اگر اهل آب و غواصی و شنا هستید این اقامتگاه بهترین مکان برای ماندن شماست. جاییکه یک زمین گلف و تنیس درجه یک دارد و در فاصله‌ی ۱۰ دقیقه‌ای از بزرگترین مرکزخرید شهر واقع شده است. از امکانات ویژه‌ی این اقامتگاه می‌شود به وسایل فراغت کودکانش اشاره کرد. بنابراین این اقامتگاه یکی از بهترین مکان‌های ماندن برای سفرهای خانوادگی به ویتنام به حساب می‌آید.

 

۱۰ کافه و کافی شاپ عالی در دالات شهر زیبایی‌های ویتنام

 

 

Diamond bay resort

 


نشانی: نگوین تات تانح نها ترانگ

 


۴- Sunrise nha Trang beach hotel & spa


یک هتل پنج ستاره‌ی جذاب با سبک معماری متفاوت که مهمانان زیادی را به خودش جذب می‌کند. هتلی که ۱۳۵ اتاق دنج دارد. اتاق‌هایی که هرکدام یک بالکن فوق‌العاده رو به دریا دارند. هتلی که مرکز نگهداری و مراقبت از کودکان دارد و برای یک سفر خانوادگی بسیار مناسب است. از دیگر امکانات این هتل داشتن یک استخر شیک، یک مرکز ماساژ، یک باشگاه ورزشی درجه یک و یک رستوارن بین‌المللی عالی است.

 

 

Sunrise nha Trang beach hotel

 


نشانی: ترانگ پو نها ترانگ، ۱۴-۱۲

 


۵- Mia resort


اگر در یک سفر عاشقانه و رمانتیک به ویتنام رفته‌اید و می‌خواهید فراموش ناشدنی‌ترین روزهای عمرتان را بسازید باید به این اقامتگاه بروید. جایی پر از سوئیت‌های خصوصی درجه یک که تصویر یگانه و خاصی از ویتنام به شما ارائه می‌دهد. جایی با بهترین استخرها و حمام‌ها و مراکز ماساژ که شما را بی‌نیاز از گشت و گذار درون شهری می‌کند. جاییکه انواع ورزش‌های آبی را در آن می‌توانید انجام بدهید و در رستوران‌هایش بهترین غذاهای عمرتان را نوش جان کنید. از امکانات ویژه‌ی این اقامتگاه، داشتن مرکز نگهداری از کودکان است. مرکزی که با سپردن کودک‌تان به آنها خودتان می‌توانید با خیال راحت و بدون دغدغه ساعت‌ها خوش بگذرانید.

 

بهترین مراکز مراقبت از زیبای و حمام‌های گل ویتنام

 

 

Mia resort

 


نشانی: کام های دونگ، بای دونگ

 


۶- Evason Ana Mandara


یک اقامتگاه دریایی ساحلی بی‌نظیر که یکی از بهترین مکان‌های اقامت در سرتاسر ویتنام به حساب می‌آید. جاییکه شبانه‌روز عمرتان را به گونه‌ای متفاوت رقم می‌زند و برای شما همه‌ی تفریحات درجه یک را فراهم می‌آورد. جاییکه تمامی امکانات لازم برای داشتن اقامتی مطمئن، بی‌دغدغه و پر رویداد را دارد. مرکز ماساژ و مراقبت از زیبایی این اقامتگاه یکی از بهترین مراکز مراقبت از زیبایی ویتنام است. اقامت در این مکان آیا آغاز ماجراجویی. پس اگر اهل ماجراجویی هستید در سفرتان به ویتنام به شما توصیه می‌کنیم حتما در این مکان اقامت کنید. البته اگر در بودجه‌ی سفرتان معذوریت ندارید. چرا که اقامت در این مکان چندان ارزان قیمت نیست.

 

 

Evason Ana Mandara

 


نشانی: خیابان تران پو

۱۳ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران