هتل‌های ۵ ستاره هوشی مین، ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
هتل‌های ۵ ستاره هوشی مین، ویتنام

هوشی مین شلوغ‌ترین و پرهیاهوترین شهر ویتنام، مقصدی زیبا و افسانه‌ای است که با داستان‌های هزار و یک شبی که زیر پوست و در گوشه و کنارش جریان دارد هر بازدیدکننده‌ای را عاشق خودش می‌کند. تور ویتنام این روزها طرفداران زیادی در سراسر دنیا به خودش جلب کرده و هوشی مین یا سایگون سهم زیادی از این بازدیدکننگان را به خودش اختصاص داده است و شاید به همین دلیل است که می‌توان هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس و سطح بالای زیادی را در این شهر برای اقامتی فراموش نشدنی یافت. در ادامه ما به بررسی و معرفی برخی از این دسته از هتل‌ها می‌پردازیم.

 

لاولا سایگون هتل در هوشی مین ویتنام (La Vela Saigon Hotel)

هتل لاولا سایگون واقع در شهر هوشی مین، ۷۰۰ متر از بازار تان دین، دارای اقامتگاه‌هایی با استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و تراس است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران، سرویس اتاق و پذیرش ۲۴ ساعته به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. مهمانان می‌توانند در بار نوشیدنی بنوشند. تمامی اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و حمام اختصاصی با لوازم ضروری، لوازم آرایش رایگان و سشوار هستند و ملحفه و حوله در اختیار قرار می‌دهند. به علاوه همه اتاق‌ها دارای کتری هستند، در حالی که اتاق‌های برتر آشپزخانه با یخچال نیز دارند. صبحانه هر روز صبح در دسترس است و شامل بوفه، آلاکارته و گزینه‌های ایتالیایی است. موزه بقایای جنگ ۲.۶ کیلومتر و کاخ اتحاد مجدد ۱.۹ کیلومتر از هتل فاصله دارد و نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی Tan Son Nhat است که در ۵ کیلومتری از هتل قرار دارد.

 

مقرون به صرفه ترین هتل‌های هوشی مین

آدرس: 280 Nam Ky Khoi Nghia, Ward 8, District 3, District 3, Ho Chi Minh City, Vietnam

 

ایستین گرند هتل سایگون در هوشی مین ویتنام (Eastin Grand Hotel Saigon)

این هتل لوکس که در مرکز شهر واقع شده اقامتگاه‌هایی لاکچری و مدرن ارائه می‌دهد که تجربه بی‌نظیری از اقامت را برای شما رقم می‌زنند. این هتل دارای یک استخر روباز با صندلی‌های آفتابگیر بوده، یک مرکز تناسب اندام مجهز، اسپا روزانه و گزینه‌های مختلف ارائه می‌دهد. همه اتاق‌های مجهز به زیبایی با طراحی‌های داخلی مدرن مبله شده‌اند و دارای پنجره‌های تمام قد با چشم‌انداز وسیع از شهر، تلویزیون صفحه‌تخت کابلی، مینی‌بار و گاوصندوق شخصی هستند. بعد از یک روز پرمشغله، می‌توانید در حین استراحت، یک فنجان چای یا قهوه میل کنید. حمام اختصاصی دارای دوش، لوازم آرایش رایگان و سشوار است. در این هتل پذیرش ۲۴ ساعته وجود دارد و شما هر زمانی می‌توانید از خدماتی مثل انبار چمدان و صرافی استفاده کنید. مرکز همایش قصر سفید ۴۰۰ متر و بتکده Vinh Nghiem ۱.۲ کیلومتر از هتل فاصله دارند. کافه سایگون یک گزینه ناهارخوری برای تمام روز است و بوفه صبحانه مقوی با انواع غذاهای ویتنامی، آسیایی و بین المللی سرو می‌کند. کافه Cay Da مجموعه‌ای از نوشیدنی‌ها، کیک‌های بستنی خانگی و شیرینی‌ها را ارائه می‌دهد تا مهمانان بتوانند با آرامش با دوستان خود استراحت کنند. باغ تونگ در غذاهای چینی تخصص دارد و مجموعه‌ای از غذاهای محبوب چینی را در خود دارد. میهمانان می‌توانند در بار موت های با انتخاب‌های زیادی از نوشیدنی‌ها، کوکتل‌های گوارا  و تنقلات استراحت کنند.

 

اقامتی رویایی در هتل‌های جادویی نها ترانگ ویتنام

آدرس: 253 Nguyen Van Troi, Phu Nhuan, Ho Chi Minh City, Vietnam

 

نیو ورلد سایگون هتل در هوشی مین ویتنام (New World Saigon Hotel)

هتل نیو ورلد سایگون در قلب منطقه ۱ شهر هوشی مین، در میان محله‌ای شلوغ از بهترین رستوران‌های هوشی مین و مکان‌های تفریحی هوشی مین، در موقعیت ایده آلی قرار گرفته است. این هتل در چند قدمی بازارها، موزه‌ها و مکان‌های دیدنی فرهنگی قرار دارد. هتل نیو ورلد سایگون دارای ۵۳۳ اتاق مهمان و سوئیت با چندین مکان برگزاری رویداد، یک رستوران معمولی تمام روز، یک رستوران چینی پیشرفته و یک سالن استراحت پر جنب و جوش برای لذت بردن از آخر شب است. همچنین این هتل در ۵ مایلی فرودگاه بین‌المللی Tan Son Nhat قرار دارد و تنها چند قدم با ایستگاه اتوبوس مرکزی فاصله دارد، که برای دسترسی آسان به گشت و گذار در شهر ایده‌آل است.

آدرس: 76 Le Lai, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

 

کاراول سایگون در هوشی مین ویتنام (Caravelle Saigon)

این هتل در شب کریسمس سال ۱۹۵۹ افتتاح شد و از همان موقع به خاطر قرارگیری در قلب شهر و دسترسی به همه چیز، از همان ابتدا شهرت زیادی کسب کرد. این هتل که در قلب مرکز شهر قرار دارد، با یک پیاده‌روی کوتاه تا مکان‌های دیدنی و نمادین مانند خانه اپرا، کلیسای جامع نوتردام، خیابان تاریخی دونگ خوی، خیابان پیاده‌روی Nguyen Hue و بازار افسانه‌ای Ben Thanh فاصله دارد. برترین مراکز خرید هوشی مین مانند مراکز خرید مدرن در نزدیکی مرکز Vincom و مرکز سایگون در همان نزدیکی هستند. اگرچه این هتل در قلب تاریخی و نقاط دیدنی زیبا و تاریخی قرار گرفته، اتاق‌های لوکس ارائه می‌دهد که تجربه گشت و گذار تاریخی‌تان را به بهترین نحو رقم می‌زند.

 

بهترین بوتیک هتل‌های هانوی

آدرس: 19 - 23 Lam Son Square, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

 

ویندزور پلازا هتل در هوشی مین ویتنام (Windsor Plaza Hotel)

هتل مجلل ویندزور پلازا در منطقه چولون (محله چین) در مرکز شهر قرار گرفته و در ۲۵ طبقه گسترده شده است. این هتل که درست در کنار مرکز خرید An Dong واقع شده، امکاناتی همچون استخر روی پشت بام و رستوران کانتونی Ngan Dinh ارائه می‌دهد. اتاق‌های مدرن و زیبای هتل با تهویه مطبوع دارای پنجره‌های بزرگ با چشم‌انداز وسیع از شهر هستند و هر اتاق آن به فضای نشیمن و تلویزیون مجهز است. هتل ویندزور پلازا ۳ کیلومتر تا کاخ اتحاد مجدد و بازار بن تان و ۴ کیلومتر موزه هوشی مین فاصله دارند. مهمانان می‌توانند در مرکز تناسب اندام ورزش کنند، یا از خدمات ماساژ استفاده کنند، یا یک سفر یک روزه را در میز تور ترتیب دهند. این هتل همچنین خدمات صرافی و یک مرکز تجاری را ارائه می‌دهد.

آدرس: 18 An Duong Vuong, District 5, Ho Chi Minh City, Vietnam

 

شروود رزیدنس در هوشی مین ویتنام (Sherwood Residence)

این اقامتگاه ۵ ستاره بسیار لوکس یکی از جذاب‌ترین و چشمگیرترین جاهایی است که می‌توانید برای اقامتی عالی در نظر بگیرید. همچنیت با داشتن موقعیت عالی در هوشی مین، این هتل برای اقامتگاه‌ها قسمت نشیمن و آشپزخانه مستقل ارائه داده است. در اینجا می‌توانید از استخرهای لوکس و زیبای سرپوشیده و همچنین وای فای رایگان در مناطق عمومی لذت ببرید و در مرکز تناسب اندام ورزش کنید، یا در سونا استراحت کرده و تنبلی در تعطیلات را انتخاب کنید. واحدهای این هتل همه جادار و راحت هستند و دکوراسیونی مدرن با تلویزیون صفحه تخت و دستگاه پخش دی‌وی‌دی ارائه می‌دهند. به علاوه این واحدها شامل حمام اختصاصی با وان و دوش آب گرم هم می‌شوند که لوازم بهداشتی مور نیاز شما را هم در دسترس دارند. غذا در رستوران کلاب شروود با منویی از غذاهای غربی و آسیایی سرو می‌شود. در نهایت، این هتل خدمات صرافی ارائه می‌دهد در حالی که هماهنگی‌های سفر را می‌توان در میز تور انجام داد. این هتل مناسب هر مسافری از زوج‌ها و خانواده‌ها است و بچه‌ها می‌توانند در اتاق بازی مجموعه در محیطی شبیه به مهد کودک بازی کنند. برای شما از سالن سینما گرفته با زمین اسکواچ و میز بیلیارد خدمات زیادی در نظر گرفته شده که از گفتن جزئیات بیشتر پرهیز می‌کنیم.

 

بازدید از مشهورترین مکان‌های ویتنام

آدرس: 127 Pasteur, District 3, Ho Chi Minh City, Vietnam

 

هتل مجستیک سایگون در هوشی مین ویتنام (Hotel Majestic Saigon)

این هتل لوکس ۵ ستاره در حقیقت بنایی تاریخی متعلق به سال ۱۹۲۰ و به سبک استعماری است که در قلب شهر هوشی مین و مشرف به رودخانه سایگون واقع شده است و امروزه یکی از هتل‌های لوکس ویتنام شناخته می‌شود. هتل مجستیک سایگون با ارائه اقامتگاه‌هایی به سبک بوتیک، استخر روباز، رستوران و اسکای بار را نیز در خود جای داده است. میهمانان همچنین می‌توانند در باشگاه سلامت Areca از ماساژی آرامشبخش لذت ببرند یا در باشگاه بدنسازی تمرین روزانه‌شان را داشته باشند. این در حالی است که دسترسی به وای فای رایگان در همه مناطق امکانپذیر است. اضافه کنیم که هتل مجستیک سایگون نه تنها توسط انواع گزینه‌های خرید و غذاخوری محلی احاطه شده، بلکه ۵۰۰ متر تا خانه اپرا و ۷۰۰ متر تا تالار شهر هوشی مین فاصله دارد. بازار بن تان و کلیسای نوتردام در ۱ کیلومتری قرار دارند. فرودگاه بین المللی Tan Son Nhat  تنها ۸ کیلومتر با شما فاصله دارد. همه واحدها مجهز به تلفن قدیمی و مبلمان چوبی، پنجره‌هایی با نورهای طبیعی فراوان، تهویه مطبوع و گاوصندوق شخصی هستند و تلویزیون صفحه‌تخت و مینی‌بار دارند. واحدهای منتخب دارای دستگاه چای/قهوه ساز، یا دارای بالکن خصوصی با چشم‌انداز هستند. در تمامی این اتاق‌ها حمام مرمری به سبک استعماری نیز شامل وان یا دوش، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار می‌شود. با تمام چیزهایی که گفتیم هنوز امکانات و ویژگی‌های این هتل تمام نشده و بیش از این هم از حوصله این مقاله خارج خواهد بود.

آدرس: 1 Dong Khoi, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

 

هتل گرند سایگون در هوشی مین ویتنام (Hotel Grand Saigon)

هتل بعدی فهرست ما هم در ساختمان استعماری و بازسازی شده قرار گرفته است. این هتل که دارای اقامتگاه‌های بزرگ در منطقه ۱ در هوشی مین است دارای یک استخر روباز و ۲ رستوران در محل است و میهمانان می‌توانند از دسترسی رایگان به وای فای در همه مناطق لذت ببرند. این هتل تنها با یک قدم زدن کوتاه تا رودخانه سایگون و خانه اپرا، و با ماشین ۱۰ دقیقه تا بسیاری از جاذبه‌های محبوب شهر، از جمله تالار شهر هوشی مین، موزه هنرهای زیبا و کاخ اتحاد مجدد فاصله دارد. همچنین فرودگاه بین المللی Tan Son Nhat 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد. اتاق‌های گرند سایگون با دکوراسیون کلاسیک فرانسوی، مجلل با تخت‌خواب‌ها و اثاثیه زیبا، دارای تهویه مطبوع منظره ای از شهر یا استخر بوده و دارای تلویزیون کابلی، مینی بار و چای/قهوه ساز هستند و حمام اختصاصی آن‌ها دارای وان و لوازم بهداشتی رایگان است. میهمانان می‌توانند به مرکز آبگرم هتل بروند تا از طیف وسیعی از درمان ها لذت ببرند، در جکوزی غوطه ور شوند یا از یک جلسه سونا لذت ببرند. سایر امکانات عبارتند از مرکز تجاری ۲۴ ساعته و کازینو و کارکنان میز تور و پذیرش ۲۴ ساعته می‌توانند در خدمات مختلف از جمله ترانسفر فرودگاهی، برگزاری تور و سایر کرایه ماشین به شما کمک کنند.

 

۱۷ نوشیدنی معروف ویتنامی

آدرس: 8 Dong Khoi Street, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

منبع

 

۲۵ دی ۱۴۰۱

نظرات کاربران