۴ فروشگاه لباس در هوشی مین ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
۴ فروشگاه لباس در هوشی مین ویتنام

ویتنام یکی از زیباترین نقاط جهان است که همچون ققنوس پرش سوخته و در دل مرگ‌ها و آتش‌سوزی‌ها جان دوباره گرفته و زنده شده. کشوری سرسبز که کمتر از نیم قرن پیش در جنگ با امریکا جنگل‌هایش خشک شد اما بعد از جنگ دانه‌ها دوباره جوانه زدند تا این کشور یکی از سبزترین کشورهای جهان باشد. کشوری که شهرهایش برای سپری کردن روزهای عاشقانه عمر یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. کشوری واقع شده در شرق آسیا با آداب و سنن جذاب و خاص. کشوری که جای‌جایش برای اقامت دنج به حساب می‌آیند. در سفرتان با تور ویتنام به شهر هوشی مین که یکی از شهرهای گردشگری ویتنام می‌باشد اگر به دنبال خرید سوغاتی‌های خاص ویتنام هستید همراه ما باشید تا ۴ لباس فروشی آنتیک این شهر را برای خرید جذاب‌ترین لباس‌های زنانه و مردانه یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- Mayhem Saigon


اگر می‌خواهید برای دوستان و نزدیکان‌تان بهترین کلاه‌ها و عینک‌های دودی را خریداری کنید به شما توصیه می‌کنیم به این فروشگاه در هوشی مین تشریف ببرید. جاییکه در آن می‌توانید مدهای مربوط به شرق آسیا و به خصوص مربوط به ژاپن در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ میلادی را بیابید و خریداری کنید. مغازه‌ای که برای خریدهای مردانه گزینه‌های زیادی مقابل شما قرار می‌دهد و قیمت اجناسش به نسبت مناسب هستند. مغازه‌ای که می‌توانید در لابه‌لای اجناسش چرخ می‌زنید و دائما با چیزهای شگفت‌انگیز برخورد کنید. مغازه‌ای که برای خانم‌ها نیز بوت‌های قابل توجهی دارد و همینطور روسری‌هایی که دستمال گردن نیز می‌شوند. مغازه‌ای پر از چیزهای شگفت‌انگیز که حتی اگر از آن خرید نکنید می‌توانید درونش چرخ بزنید و دائما به هیجان بیایید. همچنین می‌توانید عکس‌های زیبایی از خودتان هنگامیکه در پیش زمینه اجناس این مغازه می‌ایستید بیندازید.

 

بهترین غذاهای خیابانی هوشی مین برای تازه واردها به ویتنام

 

Mayhem Saigon

 


نشانی: 136/10 Le Thanh Ton, Ben Thanh, Ho Chi Minh City, Vietnam

 

 

۲- Con Qua Den


اگر به دنبال مدهای قدیمی شرق آسیایی هستید باید بدانید این فروشگاه یکی از جامع‌ترین آنتیک فروشی‌های لباس در سرتاسر ویتنام به حساب می‌آید. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید لباس‌های کره‌ای، چینی و هنگ‌کنگی را در کنار لباس‌های ویتنامی ببینید و بخرید. جاییکه بسیاری از فیلمسازان و کارگردانان نمایش شرق آسیایی برای تهیه لباس به آن مراجعه می‌کنند. جاییکه در لابه‌لای راهروهایش می‌توانید برای لحظاتی طولانی چرخ بزنید و دائما از پیدا کردن چیزهای خاص به هیجان بیایید. جاییکه در تمامی روزهای هفته به غیر از شنبه‌ها درهایش از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. درهای این فروشگاه در روزهای شنبه نیز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است. در سفرتان با تور ویتنام اگر به فکر خریدن یادگاری‌های خاص از این سفر برای خود یا نزدیکان‌تان هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این فروشگاه مراجعه کنید.

 

شگفت‌انگیزترین هتل‌های ویتنام که شما را تا لمس بهشت می‌برند

 

Con Qua Den

 


نشانی: 70 Trương Quyền, Hồ Chí Minh, Vietnam

 


۳- So vintage


یک فروشگاه عالی برای خانم‌ها. فروشگاهی که لباس‌هایش تلفیقی از پوشاک تایلندی و هندی هستند و به نوعی به کارهای آسیای میانه نزدیک است. فروشگاهی که برای آقایان نیز اجناس متنوع و فوق‌العاده‌ای دارد. فروشگاهی که با قیمت‌های نسبتا مناسب می‌توانید از آن لباس‌ها، کفش‌ها، کلاه‎ها و کیف‌های فوق‌العاده‌ای خریداری کنید. درهای این فروشگاه در تمامی روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و ازحضور آنها استقبال می‌کند. فروشگاهی که ظاهری مدرن دارد و مانند دو فروشگاه قبلی فضایی برای پرسه‌زنی و کشف ندارد اما بسیار شما را کمک می‌کند تا در یک زمان محدود بهترین سوغاتی‌ها را خریداری کنید. در سفرتان به هوشی مین اگر می‌خواهید سوغاتی‌های خاصی که با سلیقه‌ی تعداد زیادی از آدم‌ها هماهنگ باشد خریداری کنید به شما توصیه می‌کنیم به این فروشگاه تشریف ببرید.

 

از جنگل‌های مانگرو تا بازارهای متفاوت ؛ ۵ گردش یک روزه از هوشی مین

 

So vintage

 


نشانی: 476/31 Huynh Van Banh, Phu Nhuan, Ho Chi Minh City, Vietnam

 


۴- Si Lem


یک فروشگاه عالی که اجناس امروزی را با ظاهری سنتی تولید می‌کند و به فروش می‌رساند. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید نه تنها مدهای مربوط به نیم قرن گذشته در شرق آسیا را خریداری کنید بلکه می‌توانید اجناس مربوط به مدهای اروپا در دوران گذشته را نیز بیابید و بخرید. فروشگاهی که قیمت اجناس و لباس‌هایش بسیار مقرون به صرفه است. درهای این فروشگاه در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است. فروشگاهی که در میان گردشگران معروف است و در تمامی روزهای سال با استقبال آنها مواجه می‌شود. در سفرتان به هوشی مین اگر برای نزدیکان‌تان می‌خواهید سوغاتی‌های خوب با قیمت‌های مناسب خریداری کنید به شما توصیه می‌کنیم به این فروشگاه تشریف ببرید.

 

۱۰ رستوران برتر دالات ویتنام برای خوردن بهترین غذاهای سنتی

 

Si Lem

 


نشانی: 244, 26 Huỳnh Văn Bánh, Hồ Chí Minh, Vietnam

۲۰ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران