۱۰ مرکز تتو در هوشی مین ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
۱۰ مرکز تتو در هوشی مین ویتنام

هوشی مین پایتخت گردشگری ویتنام است که در تمامی روزهای سال گردشگران زیادی را به خودش می‌کشاند. شهری که طبیعت بی‌نظیری دارد و در دل شگفتی‌ها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. شهری که جان می‌دهد برای کمپ‌زدن و شب ماندن زیر سقف آسمان پرستاره. در سفرتان با تور ویتنام به هوشی مین اگر به دنبال ثبت کردن یادگاری از سفر بر روی بدن خود هستید همراه ما باشید تا ۱۰ مرکز بهداشتی و معتبر این شهر برای تتو کردن را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- Saigon Ink


این مرکز یکی از اولین مراکز تتو در هوشی مین و ویتنام است که یک آرتیست آن را راه‌اندازی کرده است. مرکزی که با رفتن به آن می‌توانید طرح‌های خاص کوچک و بزرگ روی پوستتان حک کنید. در این مرکز ۹ تتو کار درجه یک کار می‎‌کنند که هرکدام قادر هستند با ظرافت بسیاری کار کنند. مرکزی که همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. به اندازه‌ای که نمی‌گذارد مشتریانش معطل شوند و وقت گردشگری‌شان هدر برود.

 

فعالیت‌های رایگان یا کم‌هزینه در هانویی پایتخت ویتنام

 

 

Saigon Ink

 


۲- Exile Ink


یک مرکز گرم و صمیمی که بسیار به بهداشت و سلامتی‌ پوست در تتو کردن اهمیت می‌دهد و تلاش دارد تمامی استانداردهای لازم برای انجام این کار را رعایت کند. مرکزی که به مراکز شرقی و آسیایی شبیه نیست و ظاهری به مراکز تتوی اروپایی دارد. مرکزی که درهایش همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب به روی مشتریانش باز است از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

Exile Ink

 


۳- Recycle Tattoo


یک مرکز تتوی عالی در هوشی مین که رفتن و دیدن آن جدای از آنکه بخواهید تتو کنید یا نکنید روحیه‌تان را عوض می‌کند. مرکزی که در و دیوار آن با نقاشی‌های آبستره پر شده است و مدیر آن خودش یکی از آرتیست‌های ویتنام به حساب می‌آید. یک مرکز بوهمی که همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۸ شب درهایش به روی مشتریانش باز است تا به آنها طرح‌های مینیمال جالبی پیشنهاد کند.

 

۷ استخر برتر هوشی‌مین که در سفر به ویتنام باید به آنها بروید

 

 

Recycle Tattoo

 


۴- Spade Art Tattoo Studio


یک مرکز ویژه برای آنهایی که دنبال تتو کاران دقیق و حرفه‌ای می‌گردند. مرکزی که اگر خودتان طرح داشته باشید و برایشان ببرید خیلی دقیق و درست طرح شما را اجرا می‌کنند. مرکزی که خودش نیز پیشنهادهای خاص و ویژه برای مشتریانش دارد و درهایش همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی آنها باز است. از آنجا که درهای این مرکز تا دیر وقت به روی مشتریانش باز است به شما پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر نخواستید تتو هم بزنید یک شب برای دیدن این مرکز به آن تشریف ببرید.

 

 

Spade Art Tattoo

 


۵- Tam Quoc Tattoo


مرکزی که توسط چهار برادر هنرمند راه‌اندازی و اداره می‌شود. جاییکه تتوی کامل بدن با طرح‌های فوق‌العاده انجام داده و می‌دهد و به همین دلیل یکی از مراکز معروف هوشی مین به حساب می‌آید. مرکزی که در ساعات منظمی در روز کار نمی‌کند و به همین دلیل رفتن به آن را زیاد به شما پیشنهاد نمی‌کنیم مگر آنکه نزدیک محل اقامتتان در هوشی مین باشد.

 

راهنمای آسان برای اولین سفر به ویتنام

 

 

Tam Quoc Tattoo

 


۶- Tattoo Tadashi


یک مرکز تتوی بزرگ و زیبا که توسط هنرمندان ژاپنی اداره می‌شود. مرکزی که در سال ۲۰۰۷ تاسیس شده است و یکی از مدرن‌ترین مراکز تتوی ویتنام به حساب می‌آید. مرکزی که همه چیز در آن دقیق و درست است و طرح‌های زیادی در آلبومش به شما پیشنهاد می‌دهد. مرکزی که همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۷:۳۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است.

 

 

Tattoo Tadashi

 


۷- BoB Tattoo


یک مرکز تتوی جالب توجه و خاص که افراد حرفه‌ای و بااستعداد در آن کار می‌کنند. مرکزی که خیلی از هنرمندان حتی هنرمندان غیر ویتنامی و مسافر را نیز به خودش می‌پذیرد و آنها را برای زدن تتو روی بدن دیگران به کار می‌گیرد. مرکزی که درهایش همه روزه به صورت ۲۴ ساعت باز است و از حضور مشتریان و هنرمندان مسافری که علاقه‌ دارند در سفر از هنر تتویشان پول دربیاورند استقبال می‌کند.

 

بهترین مراکز مراقبت از زیبای و حمام‌های گل ویتنام

 

 

BoB Tattoo

 


۸- Siagon Tattoo Club


مرکزی که در روزهای مختلف سال در آن نمایشگاه تتو برگزار می‌شود و در طی این نمایشگاه‌ها تخفیفات زیادی برای افرادی که می‌خواهند تتو بزنند قائل می‌شود. مرکزی که بهداشت را رعایت می‌کند و با رفتن به آن از این بابت خیالتان می‌تواند راحت باشد. مرکزی که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

Siagon Tattoo

 


۹- Monster Ink


در سفرتان با تور ویتنام اگر قصد دارید نقش گل‌های رنگی را روی بدن‌تان حک کنید این مرکز یکی از بهترین مراکز تتوی هوشی مین است که طرح‌های رنگی روی بدن حک می‌کند. مرکزی که شهرت قابل توجهی دارد و توانسته است جدای از شهروندان، نظر گردشگران زیادی را نیز به خودش جلب کند.

 

 

Monster Ink

 


۱۰- Vien Tattoo Studio


در سفرتان به هوشی مین اگر به دنبال طرح‌های کارتونی و فانتزی هستید و یا به دنبال حک کردن طرح‌های غیر معمول و خاص روی بدن‌تان هستید این مرکز یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست. جاییکه ساعت کاری خاصی دارد و تنها در روزهای پنج‌شنبه تا سه‌شنبه‌ی هر هفته از ساعت ۱ ظهر تا ۹ شب درهایش به روی مشتریانش باز است.

 

 

Vien Tattoo

۲۲ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران