۷ بستنی فروشی در هوشی مین ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
۷ بستنی فروشی در هوشی مین ویتنام

ویتنام ققنوسی است که سر از نیستی و آتش برداشته و زنده شده است تا تبدیل به یکی از زیباترین نقاط جهان شود. کشوری که امروز آنقدر جذاب است که تعداد زیادی از گردشگران سراسر جهان را به خودش می‌کشاند. کشوری که برترین امکانات رفاهی و اقامتی را در خود فراهم آورده است و همین امر سبب شده است در تمامی روزهای سال پر از مسافر باشد. کشوری که بهترین امکانات تفریحی را دارد و همین امر باعث شده است روزهای خوشی برای مسافرانش بسازد. در سفرتان با تور ویتنام به هوشی مین که یکی از اصلی‌ترین شهرهای گردشگری ویتنام به حساب می‌آید اگر به دنبال بستنی فروشی‌های معروف و درجه یک هستید همراه ما باشید تا ۷ بستنی فروشی پرطرفدار این شهر در میان گردشگران را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- Osterberg Ice Cream

یک بستنی فروشی عالی که با رفتن به آن می‌توانید بستنی‌های درجه یک بین‌المللی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. بستنی‌هایی که نمونه‌اش را در شهرهای ایتالیا می‌توانید پیدا کنید. بستنی‌هایی که هم بی‌نهایت خوشمزه هستند و هم بسیار انرژی بخش. بستنی‌هایی در طعم‌های مختلف و رنگ‌های جذاب. درهای این بستنی فروشی همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. جاییکه جدای از بستنی، برخی نوشیدنی‌های خنک را نیز در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

بهترین غذاهای خیابانی هوشی مین برای تازه واردها به ویتنام

Osterberg Ice Cream


۲- La Dolce Vita

یک بستنی فروشی عالی که برترین بستنی‌های ایتالیایی را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. جاییکه بستنی‌های میوه‌اش بسیار معروف است و همینطور بستنی‌های شکلات تلخ و قهوه‌اش. در سفرتان به هوشی مین اگر هوس یک بستنی درجه یک کردید پیشنهاد اول ما به شما اینجاست. البته اگر زیاد با محدودیت بودجه مواجه نیستید. جاییکه درهایش در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. جاییکه به شما پیشنهاد می‌کنیم بعد از یک عصر پر بازدید از هوشی مین به آن بروید تا هم خستگی از بدن بیرون کنید و هم یک نشاط عالی به دست آورید.

 

La Dolce Vita


۳- Ralf’s Artisan Gelato

متنوع‌ترین اسکوپ‌های بستنی را در این مکان می‌توانید بیابید. جاییکه همه روزه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران است. البته بیشتر به صورت بیرون بر. بنابراین در سفرتان به هوشی مین اگر قصد خیابان‌گردی دارید و می‎‌خواهید درحال گشت و گذار یک بستنی درجه یک نیز نوش جان کنید پیشنهاد ما به شما این است که به این بستنی فروشی مراجعه کنید. جاییکه درهایش همه روزه از ساعت ۱ بعد از ظهر تا ‍۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

گشتی در کافه آپارتمان سایگون در هوشی‌مین

Ralf’s Artisan Gelato


۴- Kem Nhan Chu Tam

آنهایی که عاشق بستنی‌های میوه‌ای هستند باید بدانند این بستنی فروشی یکی از بهترین بستنی فروشی‌های هوشی مین است که بستنی‌هایش هم بسیار خوشمزه‌ است و هم قیمت‌شان بسیار مقرون به صرفه. جاییکه اگر به صورت خانوادگی به هوشی مین رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما به آن مراجعه کنید. شاید برایتان بسیار جالب باشد اگر بدانید درهای این بستنی فروشی همه روزه از ساعت ۵ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است. بنابراین شما می‌توانید برای نوش جان کردن بستنی به عنوان صبحانه نیز به این بستنی فروشی مراجعه کنید.

 

Kem Nhan Chu Tam


۵- Lickie Ice Dream

اگر عاشق بستنی‌های عروسکی با شکل‌های جذاب هستید در سفرتان به هوشی مین به شما توصیه می‌کنیم به این بستنی فروشی مراجعه کنید. جاییکه بستنی‌هایش همگی ظاهری جذاب دارند. بنابراین اگر به صورت خانوادگی به همراه فرزندان خردسالتان نیز به هوشی مین رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم به این بستنی فروشی مراجعه کنید. جاییکه درهایش همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱ نیمه شب به روی مشتریانش باز است. اگر اهل شبگردی هستید و نمی‌خواهید شب‌های حضورتان در ویتنام را به خواب بگذرانید به شما توصیه می‌کنیم به این بستنی فروشی مراجعه کنید.

 

فعالیت‌های جذابی که در سفر به هوشی مین باید انجام دهید

Lickie Ice Dream


۶- Fanny Ice Cream

بهترین بستنی‌های هوشی مین همگی در یک مکانی به نام فانی آیس قابل خریداری هستند. جاییکه انواع طعم‌ها و مزه‌ها را می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. جاییکه درهایش همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

Fanny Ice Cream


۷- Roseice Saigon

تلفیقی از بهترین بستنی‌های بین‌المللی و سنتی مربوط به شرق آسیا را با رفتن به این بستنی فروشی در هوشی مین می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. جاییکه درهایش همه روزه از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با بهترین‌ها پذیرایی می‌کند.

 

۴ فروشگاه لباس در هوشی مین ویتنام

Roseice Saigon

۰۹ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران