بهترین هتل‌های ۳ ستاره ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
بهترین هتل‌های ۳ ستاره ویتنام

ویتنام یکی از مقاصد گردشگری بسیار جذاب است که گزینه‌ای عالی برای کسانی که دوست دارند به کشوری ارزان و مقرون به صرفه سفر کنند، محسوب می‌شود. به این صورت که در کنار هزینه‌های پایین سفر امکان پیدا کردن هتل‌های سه ستاره باکیفیت و مناسب نیز در آن وجود دارد و این آن را به مقصدی پرطرفدار در بین توریست‌های خارجی تبدیل کرده است. به طوری که در کنار لذت بردن از زیبایی های طبیعی دلربا و جذابیت‌های تاریخی و فرهنگی که ویتنام دارد، توریست‌ها می‌توانند با پرداخت هزینه اندک یکی از هتل‌ های سه ستاره ویتنام را رزرو کرده و از امکانات رفاهی آن‌ها که اقامتی راحت برای گردشگران فراهم می‌کنند، لذت ببرند. هر چند یافتن هتل در ویتنام اصلاً کار چالش برانگیزی نیست اما در ادامه سعی کرده‌ایم به معرفی چند مورد از بهترین هتل‌های ۳ ستاره ویتنام بپردازیم.

 

۱۰ مورد از بهترین هتل های سه ستاره ویتنام

هتل‌های ۳ ستاره در ویتنام دارای تمام امکانات ضروری هستند که مسافران برای اقامتی راحت به آن نیاز دارند. اغلب این هتل‌ها با توجه به استانداردهای در نظر گرفته شده امکاناتی نظیر حمام، سرویس اتاق، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت، پارکینگ، تلویزیون، کمد، یخچال، مینی بار، خدمات خشکشویی، انبار چمدان، سیستم تهویه مطبوع، نظافت روزانه و رستوران را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. با این حال اگر به دنبال بهترین مورد از هتل های سه ستاره در تور ویتنام هستید در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با ۱۰ مورد از قابل توجه‌ترین آن‌ها آشنا کنیم:

 

بوتیک هتل Cristina، ویتنام

بوتیک هتل کریستینا (Cristina Boutique Hotel) واقع در شهر هانوی از بهترین هتل های سه ستاره ویتنام است که در نزدیکی دروازه شهر قدیمی هانوی و تئاتر عروسکی Thang Long Water واقع شده و موقعیت مکانی خوبی را به مسافران خود ارائه می‌دهد. این مجموعه بی‌نظیر امکان پذیرش ۲۴ ساعته و همچنین ترانسفر فرودگاهی را نیز در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. از دیگر نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی بوتیک هتل کریستینا می‌توان به دریاچه هوآن کیم، ترانگ تین پلازا و خانه اپرای هانوی اشاره کرد. ناگفته نماند که با انتخاب این هتل امکان استفاده از وای فای رایگان را نیز خواهید داشت. نزدیکترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین المللی Noi Bai بوده که در ۲۳ کیلومتری آن قرار دارد.

عکس: hanoi-cristina-hotel-travel.hanoi-hotels.org

 

هتل و اسپا The West، ویتنام

هتل و اسپا وست (The West Hotel & Spa) واقع در هانوی و با دسترسی به دروازه قدیمی شهر در فاصله ۶۰۰ متری مورد بعدی از گزینه‌هایی است که می‌توان آن را در لیست بهترین هتل های سه ستاره ویتنام قرار داد. از خدمات دربان گرفته تا اتاق‌های بدون آلرژی، تراس، وای‌فای رایگان در سراسر ملک و رستوران از جمله مواردی هستند که در این هتل امکان بهره‌مندی از آن‌ها را خواهید داشت. در کنار همه این موارد هتل وست امکان رزرو تورهای مختلف گردشگری نیم روزه و یک روزه را نیز برای مسافران خود فراهم می‌کند که در صورت تمایل می‌توانید برای تجربه یک گشت و گذار راحت و برنامه‌ریزی شده با آن‌ها همراه شوید. همه اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و همچنین یخچال، کتری و لوازم بهداشتی رایگان هستند. ناگفته نماند که برخی از اتاق‌ها چشم‌اندازی زیبا از شهر را ارائه می‌دهند که در صورت تمایل می‌توانید اقامت در آن‌ها را تجربه کنید.

از نقاط دیدنی هانوی در این نزدیکی The West Hotel & Spa می‌توان به تئاتر عروسکی Thang Long Water، دریاچه Hoan Kiem و کلیسای جامع سنت جوزف اشاره کرد. فرودگاه بین‌المللی Noi Bai در ۲۴ کیلومتری هتل وست قرار گرفته و خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

مزارع پلکانی برنج ویتنام

عکس: thewesthotelandspa.com

 

هتل Golden Sun، ویتنام

هتل گلدن سان (Golden Sun Hotel) در مرکز شهر توریستی هانوی قرار گرفته و با امکانات رفاهی خوبی که دارد توانسته به عنوان یکی از بهترین هتل های سه ستاره ویتنام معرفی شود. از جمله امکانات قابل توجه این هتل می‌توان به سالن استراحت مشترک، تراس، رستوران، آشپزخانه مشترک، سرویس اتاق و صرافی اشاره کرد. همچنین اتاق‌هایی با امکانات اختصاصی نیز به مسافران خود در صورت تقاضا ارائه می‌دهد. از دیگر جذابیت‌های این هتل می‌توان به سرو صبحانه به صورت روزانه و همچنین خدمات اتو و خشکشویی اشاره کرد. فرودگاه بین المللی Noi Bai نیز در فاصله تنها ۲۴ کیلومتری از آن قرار گرفته است که در صورت نیاز می‌توان از خدمات شاتل فرودگاهی نیز استفاده کرد.

عکس: tripadvisor.co.za

 

هتل Tamcoc Catalina، ویتنام

هتل  تامکوک کاتالینا (Tamcoc Catalina Hotel) واقع در وان لام مورد بعدی از اقامتگاه‌هایی است که نمی‌توان از اشاره به آن در بین برترین هتل های سه ستاره ویتنام چشم‌پوشی کرد. این مجموعه دارای اتاق‌هایی راحت با یخچال، مینی بار، کتری، دوش، سشوار، لوازم آرایش رایگان و کمد بوده سرویس وای فای رایگان را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همچنین برخی اتاق‌ها بالکن داشته و منظره‌ای زیبا از شهر را به نمایش می‌گذارند. مسافران این هتل سه ستاره می‌توانند صبح خود را با صبحانه‌ای متنوع شروع کرده و برای گشت و گذار شهری خود دوچرخه‌ای کرایه کرده و از لحظات خود لذت ببرند. نزدیکترین فرودگاه به Tamcoc Catalina Hotel  فرودگاه تو ژوان است که ۹۳ کیلومتر با آن فاصله دارد.

 

بهترین هتل‌های ارزان در ویتنام

عکس: tripadvisor.com

 

هتل Trang An Ecolodge، ویتنام

هتل ترنگ آن اکولج (Trang An Ecolodge Hotel) نیز در در وان لام قرار گرفته و با ارائه امکانات و خدماتی از قبیل ارائه دوچرخه رایگان، استخر روباز، باغ و سالن استراحت مشترک، تراس، اتاق‌های مجهز به سیستم تهویه و وای‌فای رایگان و صرافی می‌توان آن را جز بهترین هتل های سه ستاره ویتنام دانست. همچنین این هتل بی نظیر سه ستاره دارای رستورانی بسیار عالی است که صبحانه‌های متنوع و همچنین تنوع بالایی از غذاهای ویتنامی، آمریکایی، فرانسوی و دریایی را سرو می‌کند. علاوه بر تمامی این موارد مسافران هتل ترنگ آن اکولج می‌توانند در اوقات فراغت خود بیلیارد بازی کرده و یا با ماهیگیری و دوچرخه‌سواری در منطقه خود را مشغول کنند. در نهایت نیز شایان ذکر است که نزدیکترین فرودگاه به آن فرودگاه تو ژوان بوده که در ۸۶ کیلومتری هتل واقع شده است.

عکس: trang-an-ecolodge-ky-vi.booked.net

 

هتل و اسپا Sapa Relax، ویتنام

هتل و اسپا ساوا ریلکس (Sapa Relax Hotel & Spa) واقع در منطقه توریستی ساپا (Sa Pa) مورد بعدی از پرطرفدارترین هتل های سه ستاره ویتنام است که نه تنها امکانات یک هتل سه ستاره استاندارد را بلکه چیزی فراتر از آن را به مسافران خود ارائه می‌دهد. این هتل در فاصله ۵.۴ کیلومتری از ایستگاه تله‌کابین Fansipan Legend قرار گرفته و در نزدیکی دریاچه سا پا، کلیسای سنگی سا پا و ایستگاه اتوبوس سا پا قرار دارد. در کنار همه این موارد از جمله امکانات رفاهی این مجموعه می‌توان به رستوران، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع و وای‌فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، اتاق‌های مجهز به کتری و لوازم بهداشتی رایگان و برخی اتاق‌های دارای بالکن اشاره کرد.

 

تفریحات ارزان در ویتنام

عکس: booking.com

 

هتل Hue Serene Palace، ویتنام

هتل Hue Serene Palace در فاصله ۲۰۰ متری از رودخانه معروف Huong و پل ترانگ تین قرار گرفته و در سایه امکانات رفاهی خوب خود توانسته به عنوان یکی از بهترین هتل های سه ستاره ویتنام معرفی شود. با انتخاب این هتل تنها ۶۰۰ متر تا Hue Citadel و حدود ۱ کیلومتر تا ایستگاه قطار Hue فاصله خواهید داشت. همچنین فرودگاه Hue در فاصله ۱۰ کیلومتری و فرودگاه بین المللی Da Nang در فاصله ۷۰ کیلومتری از این مکان قرار گرفته که مسافران به هیچ عنوان مشکل جابجایی و دسترسی به جاذبه‌های توریستی ویتنام را نخواهند داشت. در کنار این‌ها از جمله امکانات هتل می‌توان به اتاق‌های مدرن مجهز به رایانه شخصی و دسترسی Wi-Fi رایگان در سراسر هتل، اتاق‌های مجهز به تهویه‌ مطبوع، کفپوش پارکت، کمد لباس، گاوصندوق شخصی، تلویزیون، دستگاه چای‌ساز و لوازم آرایش رایگان اشاره کرد.

عکس: kayak.com

 

هتل Palm Bay Resort Phu Quoc، ویتنام

هتل Palm Bay Resort Phu Quoc واقع در Phu Quoc تضمینی بر اقامتی راحت در یکی از هتل های سه ستاره ویتنام را به مسافران خود می‌دهد. به طوری که از امکاناتی نظیر استخر روباز گرفته تا محوطه‌ای زیبا از باغ و تراس‌های اختصاصی برای تماشای منظره زیبای اطراف را می‌توانید در آن داشته باشید. همچنین این هتل ۳ ستاره دارای یک رستوران بوده و وعده‌های غذایی خوشمزه‌ای را برای مسافران خود سرو می‌کند. در کنار امکانات رفاهی عالی از لحاظ موقعیت مکانی نیز این هتل بی‌نظیر بوده و  مسافران می‌توانند تنها در عرض چند دقیقه به مکان‌های توریستی و سرگرم‌کننده منطقه دسترسی داشته باشند. به طوری که نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی Phu Quoc  است که در ۲ کیلومتری این هتل قرار دارد.

 

۱۱ چیزی که باید درباره خلیج هالونگ بدانید

عکس: tripadvisor.com

 

هتل Jade Scene ، ویتنام

هتل جاده سِن (Jade Scene Hotel) در شهر زیبا و دیدنی هو (Hue) قرار گرفته و فقط ۱.۵کیلومتر از پل ترانگ تین فاصله دارد. از دیگر جاذبه‌های توریستی ویتنام که در حوالی این هتل ۳ ستاره قرار دارند می‌توان به بازار دونگ در ۳ کیلومتری و موزه عتیقه‌های سلطنتی در ۳.۱ کیلومتری آن اشاره کرد. همچنین فرودگاه بین‌المللی فو بای نزدیکترین فرودگاه به این هتل بوده و در ۱۳ کیلومتری آن واقع شده است. البته که همه این‌ها دلیلی بر انتخاب هتل Jade Scene به عنوان یکی از بهترین هتل های سه ستاره ویتنام نبوده و ارائه خدمات و امکانات عالی نیز از قبیل فضایی عالی برای دوچرخه‌سواری، استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و سالن استراحت مشترک، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان، رستورانی با غذاهای عالی ویتنامی و صبحانه‌های مفصل نیز در این انتخاب تاثیر دارند.

عکس: tripadvisor.co.uk

 

هتل و آپارتمان Amora، ویتنام

هتل و آپارتمان آمورا (Amora Hotel & Apartment)  با منظره‌ای زیبا از کوه در وونگ تاو قرار گرفته و انتخابی عالی برای خانواده‌هایی است که دوست دارند به همراه کودکان خود و با هزینه کم به ویتنام سفر کنند. این هتل آپارتمان اتاق‌هایی فوق‌العاده راحت با امکانات قابل قبول از قبیل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، کتری، حمام اختصاصی، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان، وای فای رایگان و را ارائه می‌دهد. همچنین برخی از اتاق‌های آن دارای باکن بوده و نظافت بسیار خوبی دارند. از همین رو لازم دانستیم به عنوان آخرین مورد از بهترین هتل های سه ستاره ویتنام در این مقاله به معرفی آن بپردازیم.

 

برترین مراکز خرید در ویتنام

عکس: amora-riverwalk-hotel-melbourne.hotelmix.co.uk

 

۱۳ خرداد ۱۴۰۳

نظرات کاربران