معرفی هتل‌های لاکچری در ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
معرفی هتل‌های لاکچری در ویتنام

ویتنام کشور تراس‌های برنج، معابد شگفت‌انگیز، دره‌های سرسبز و کوهستان‌های چسبیده به ساحل است. جایی که مرز بین طبیعت، فرهنگ و تاریخ از بین رفته و همه چیز در هم آمیخته است. حالا طی سال‌های اخیر این کشور درهای خود را به روی گردشگری گشوده و پذیرای مهمانان سراسر دنیا است. با این وضع که در هر لحظه هتل‌ها و اقامتگاه‌ها به صحنه گردشی آن اضافه می‌شوند انتخاب هتل‌های برتر کاری دشوار به نظر می‌رسد. راهنمای ما برای انتخاب بهترین هتل‌های ویتنام را در زیر دنبال کنید.

 

anantara mui ne

این واحدهای با ظرافت و راحت که در ساحل موی نه قرار گرفته‌اند اقامتگاهی به سبک واحه است که خدمات بی‌نظیر و منحصر به فردی برای رفاه شما ارائه می‌دهد. صبح ها بر روی راحتی‌های استخر، بعد از ظهرها با پیاده‌روی در تپه‌های ماسه‌ای اطراف و عصرها با یک درمان آبگرم آرامش‌بخش قبل از سرو شام در نزدیک ساحل و غرق در نور ملایم اوقاتتان را سپری و تبدیل به خاطره کنید.. این تفریحگاه با ترکیبی از سنت ویتنامی و خدمات افسانه‌ای آنانتارایی، به دور‌ از دنیای شلوغ شهری، در محیطی گرمسیری آرامش را ارائه می‌دهد. اتاق‌ها واقع در ساختمان اصلی، به سبکی طراحی شده‌اند که درعین آرامش ، مظهر فضایی مدرن باشند و باعث درک و لمس زیبایی از فرهنگ ویتنام شوند درحالی که ویلاهای اختصاصی درباغ‌های خصوصی‌تر در محیطی گرمسیری  و محوطه‌ای بی‌نظیر واقع شده اند.

 

 اقامتی رویایی در هتل‌های جادویی نها ترانگ ویتنام 

 آنانتارا موی نه

 

آدرس: Mui Ne Beach, 12A Nguyen Dinh Chieu Street, Ham Tien, Phan Thiet, Bình Thuận, Vietnam

تلفن: +84 252 3741 888

 

اقامتگاه و اسپای Avani Quy Nhon

اقامتگاه و سالن اسپای در ساحل طلایی خصوصی و صخره‌های بلند در امتداد ساحل خیره‌کننده جنوب مرکزی ویتنام واقع شده است. به محض ورود، میهمانان شاهد منظره بی‌نظیری از اقیانوس آبی بی‌کران خواهند بود. قایق‌های ماهیگیری چوبی رنگارنگ در خلیج به فضای عجیب و غریب و افسانه‌ای می‌افزاید. این ویتنام بکر، بی‌تکلف و جذاب است که در قابی زیبا برای شما در دسترس قرار گرفته است. ۶۳ اتاق این مجموعه راحتی بی‌نظیری را در طراحی مدرن و گرمسیری ارائه می‌دهد که کاملا همسو با تصویر مدرن بیرونی آن است. به جز بازدید از ویرانه‌های چمپای قرن یازدهمی، می‌توانید به درمان در اسپاهای الهی و طولانی مدت ، قدم زدن در ساحل و شنا هم بپردازید.

 

 Avani Quy Nhon

 

آدرس: Ghenh Rang,, Bai Dai Beach, Bình Định, Vietnam

تلفن: +84 256 3840 132

 

اقامتگاه بین‌المللی مجمع الجزایر دانانگ سون

اقامتگاه بین‌المللی مجمع الجزایر دانانگ سون مجموعه‌ای تفریحی، ساحلی و پنج ستاره است که در قلب طبیعت منطقه سن ترا پنینسولا مشرف به یک خلیج خصوصی واقع است. در این مکان می‌توان فرهنگ و میراث واقعی ویتنام ثبت شده در میراث جهانی یونسکو مکان‌هایی همچون شهر قدیمی هوی آن و شهر سلطنتی هوئی را بازدید کرد. این تفریحگاه توسط معمار مشهور بیل بنسلی طراحی شده که و از طراحی و تاریخ اساطیری ویتنام با یک دید شخصی الهام گرفته و بنایی جادویی با چهار سطح مختلف بنا کرده است. در این مجموعه شما می‌توانید از غذاهای فوق‌العاده خوشمزه رستوران هتل نوش جان کنید و اوقات فراقت‌تان را در ساحل خصوصی این مجموعه سپری کنید.

 

 ۱۳ اپلیکیشن کاربردی که در سفر به ویتنام به کارتان می‌آید

 مجمع الجزایر دانانگ سون

 

آدرس: Bai Bac, SonTra Peninsula, Đà Nẵng, Vietnam

تلفن: +84 236 3938 888

 

Sofitel Legend Metropole هانوی

این هتل به سبک استعماری در قلب هانوی واقع شده و دارای بلوارهای سرسبز و بتکده‌های کنار دریاچه است که به زیبایی در فاصله کمی از خانه اپرای معروف هانوی چشم هارا می‌نوازد. این هتل در زمان تاسیس در اواخر قرن گذشته به عنوان یکی از افسانه‌های هانوی شناخته می‌شده و همواره یک مکان محبوب و مشهور برای مسافران و تجار به محسوب می‌شده است. هتل دارای ۳۶۴ اتاق و سوئیت است که تمامی آن‌ها دارای امکانت مدرن و چشمگیر بوده و همه چیز را در حدی ایده‌آل ارائه داده‌اند. این اقامتگاه که دارای خدمات قابل توجه متنوعی مثل استخر و اسپای لوکس و همچنین رستوران چندگانه است به خوبی سبک نئوکلاسیک را بازتاب داده. شما می‌توانید بین رستوران‌های فرانسوی، ویتنامی و ایتالیایی و همچنین سه کافه مختلف به هر کدام که میل داشتید بروید. انواع ماساژها، خدمات درمانی و زیبایی، اتاق بخار، سونا، کلاس‌های آشپزی و تورهای تفریحی از دیگر امکانات اینجا هستند.

 

 سوفیتل لجند متروپل هانوی

 

آدرس: 15 Phố Ngô Quyền, Street, Hoàn Kiếm, Hà Nội 100000, Vietnam

تلفن: +84 24 3826 6919

 

Banyan Tree Lang Co

این اقامتگاه واقع در مرکز ویتنام، تفریحگاهی ویلایی همراه با استخر، ساحلی و چشم اندازی خیره‌کننده است که اقامتی به یادماندنی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. در اینجا می‌توانید امواج گرم دریای شرق را با پاهایتان حس کنید در حالی که سر که برمی‌گردانید چشم‌انداز باشکوه دامنه کوه ترونگ سُن مقابل‌تان قرار دارد. شما در اینجا بهترین امکانات و ویژگی‌هایی که فکرش را می‌کنید در دسترس دارید. از جمله آن‌ها خلاصه‌وار می‌توانیم به استخر شنا، کلاس‌های یوگا و بدن‌سازی، انواع ماساژهای موضعی بدن، سونا و جکوزی نام ببریم. به علاوه می‌توانید به تیراندازی، کلاس‌های آشپزی، تورهای گردشی، ساحل، زمین تنیس، موتورسواری، موج‌سواری، کارائوکه، ماهیگیری، زمین گلف و خیلی امکانت دیگر ملحق شوید و معنای واقعی تعطیلات را بچشید.

 

۹ تجربه شگفت‌انگیز و متفاوت که در ویتنام نباید از دست بدهید

 بانیان تیری لانگ

 

آدرس: Làng Cù Dù, Phú Lộc, Thua Thien Hue, Vietnam

تلفن: +84 234 3695 888

۲۹ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران