معرفی برترین رستوران‌های لاکچری ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
معرفی برترین رستوران‌های لاکچری ویتنام

شهرهای مدرن ویتنام از جمله هانوی یا هوشی مین، رستوران‌های متعدد و بسیار جذابی را میزبانی می‌کنند. هتل‌های ۵ ستاره نیز همیشه رستوران‌های معرکه‌ای دارند و مجموعه‌ی این‌ها، برای مسافران تور ویتنام نوید یک سفر خوشمزه را خواهد داد. از میان رستوران‌های لاکچری، چند نمونه از آن‌ها جوایز بین‌المللی دریافت کرده و از بهترین‌ها محسوب می‌شوند. این‌ها همان رستوران‌هایی هستند که ما در این مقاله به معرفی‌شان خواهیم پرداخت.

 


۱- رستوران Chill Dining در هوشی مین


Chill Dining رستورانی مدرن و زیباست که به شما امکان تماشای منظره‌ای زیبا از شهر هوشی‌ مین را از بالای یک برج بلند می‌دهد. منوی این رستوران ترکیبی از استیک‌ها و غذاهای غربی است و سعی شده تا انواع مختلف شکل‌های پخت این دست‌ غذاها را از سراسر دنیا گردآوری کنند. تنوع در نوشیدنی‌ها نیز بسیار دیده می‌شود، تا جایی که شما می‌توانید ترکیبات فصلی را در کنار انواع مدل‌های نوشیدنی مشاهده کرده و آن‌ها را سفارش دهید. سرویس‌دهی نیز در این رستوران عالی بود و کارکنان آن با لباس‌های ساده اما بسیار شکیل به کار در آن می‌پردازند.

 

بهترین غذاهای خیابانی هوشی مین برای تازه واردها به ویتنام

 

 

رستوران Chill Dining

 


آدرس: 76A Le Lai | Level 27 of AB Tower, Ho Chi Minh City

 


۲- رستوران Crystal Jade Palace در هانوی


این رستوران در طبقات پایینی هتل لوکس و بسیار معروف JW Marriott در هانوی قرار گرفته است. جایی بسیار شیک و زیبا که مشرف به نمایی جذاب از برکه است و یک تراس بسیار عالی برای غذا خوردن در محیط باز را نیز به مشتریانش ارائه می‌کند. Crystal Jade Palace را باید بهترین رستوران در زمینه ارائه غذاهای کانتونی در کل ویتنام به حساب آورد. رستورانی بسیار گران‌قیمت در زمینه این دست غذاهای چینی که جدا از دو سالن داخلی و خارجی، ۶ اتاق خصوصی صرف غذا نیز در آن دارد که می‌توانند خاطره‌ای فراموش نشدنی از صرف غذا در هانوی برایتان بسازد.

 

 

رستوران Crystal Jade Palace

 


آدرس: 8 Do Duc Duc Road | Me Tri, Nam Tu Liem District, Hanoi

 


۳- Department of Chemistry در جزیره فو کوک


این رستوران ۵ ستاره در جزیره‌ی فو کوک، با تمام تصوراتی که از رستوران‌های لوکس دارید متفاوت است. ساختمان دایره‌ای شکل و زیبای این رستوران در کنار دریا واقع شده و با معماری خاصش، از هر طرف درهایش را به سمت شما باز کرده است. در داخل نیز این مکان واقعا زیباست و در جزء جزء آن المان‌های آزمایشگاه و شیمی استفاده شده تا دقیقا آن چیزی باشد که در اسمش آمده است. از جدول مندلیفی که بر روی سقف می‌بینید تا بسیاری از ظروف، همه چیز در آن عالی است، مخصوصا اگر بتواند تخت‌های رو به دریا را برای غذا خوردن رزرو کنید تا لذت بودن در این مکان برایتان دو چندان شود. نکته جالب اینکه کسانی که این مکان را اداره می‌کنند، واقعا تحصیل کرده رشته‌ی شیمی هستند و ساخت نوشیدنی را با همان ظرافتی که باید در جلوی چشمان شما برایتان انجام می‌‌دهند!

 

۱۰ رستوران برتر دالات ویتنام برای خوردن بهترین غذاهای سنتی

 

 

Department of Chemistry

 


آدرس: Bai Kem | JW Marriott Phu Quoc Emerald Bay Resort & Spa, An Thoi, Phu Quoc Island

 


۴- Don's Bistro در هانوی


Don's Bistro اگر چه مکانی شیک و لوکس است، اما دکور بندی آن کمی قدیمی به نظر می‌رسد. اما چیزی که آن را در این سطح قرار می‌‌دهد، Don Berger سرآشپز معروف آن است که در پخت صدف‌های مخصوص شهرت دارد و غذاهای غربی بسیار خوشمزه‌ای را به روی میز می‌برد. هر کسی در این رستوران از غذا خوردن لذت می‌برد، حتی سرآشپزهای دیگری که بارها ممکن است آن‌ها را در محیط رستوران ببینید. محیط‌های مختلفی در این رستوران پدید آمده تا همه بتوانند از آن لذت ببرند. هم آن‌هایی که جایی شیک می‌خواهند هم آن‌ها که می‌خواهند روی صندلی‌های راحتی بنشینند، آن‌ها که به سالن‌های سرپوشیده اعتقاد دارند و آن‌ها که می‌‌خواهند در فضای باز غذا بخورند و حتی مکان غذا خوردن سیگاری‌ها با محیط‌های بدون سیگار نیز جداست.

 

 

Don's Bistro

 


آدرس: 16 Quang An | Tay Ho, Hanoi

 


۵- French & Co در جزیره فو کوک


یکی از کافه-رستوران‌های لوکس جزیره فو کوک که رستورانی فرانسوی و عالی بوده، غذا خوردن در آن یک تجربه‌ی فوق‌العاده خواهد بود. جدا از مدل‌های مختلف از انواع غذاها و میان‌وعده‌هایی که در French & Co سرو می‌شود، این مکان بیشتر به شیرینی‌ها و نان‌های بسیار خوشمزه‌اش معروف است. طعم‌های متفاوت و منحصر به فردی که تنها در مکان‌هایی اینچنینی می‌توانید تجربه کنید. این مکان نیز بخشی از مجموعه‌ی لاکچری هتل JW Marriott به حساب می‌آید.

 

با ۱۰ غذای سالم و خوشمزه ویتنامی آشنا شوید

 

 

French & Co

 


آدرس: JW Marriott Phu Quoc Emerald Bay, Kem Beach, An Thoi, Phu Quoc Island

 


۶- French Grill در هانوی


بر خلاف گزینه‌ی قبلی، بخش زیادی از غذاهای این رستوران مختص به غذاهای گوشتی می‌شود. رستورانی بسیار شیک در یکی از برج‌های هانوی که با نمایی زیبا از شهر شما را دعوت به صرف غذا در جایی عالی می‌کند. اگر عاشق غذاهای کلاسیک گوشتی فرانسوی هستید، این مکان می‌توان طعم‌های درخشانی از غذاهای این چنینی را برایتان تدارک ببیند. رستورانی با تنها ۸۲ صندلی که فضای گرم و ایده‌آلی در هانوی دارد و با تنوع غذاها و نوشیدنی‌هایش از بهترین‌ها در میان رستوران‌های این شهر و صد در صد بهترین رستوران فرانسوی هانوی به حساب می‌آید.

 

 

French Grill

 


آدرس: 8, Do Duc Duc Street, Me Tri, South Tu Liem | JW Marriott Hanoi, Hanoi

 


۷- Pink Pearl در جزیره فو کوک


رستوران‌های زیبا در جزیره فو کوک کم نیستند، اما "مروارید صورتی" شاید زیباترین مه‌ی آن‌ها باشد. این رستوران که در خلیج زمرد واقع شده، به واقع همچون نگینی بر زیبایی‌های طبیعی این منطقه است. همانطور که از اسمش پیداست، طراحی داخلی آن با طیف‌های مختلف از رنگ صوررتی و بنفش ساخته شده و کلیتی واقعا زیبا دارد. این رستوران دارای سالن بزرگ با محل‌های مختلف برای نشستن، یک حیاط زیبا با امکان صرف شام در آن و همچنین ۶ اتاق خصوصی برای سفارش غذا است. تنوع غذا و نوشیدنی در منوی این رستوران به گونه‌ای است که آن را نمی‌توان به منطقه‌ای خاص محدود کرد و از همه جا چیزی در آن پیدا می‌شود.

 

۱۰ کافه و کافی شاپ عالی در دالات شهر زیبایی‌های ویتنام

 

 

Pink Pearl

 


آدرس: JW Marriott Phu Quoc Emerald Bay Resort & Spa, Bai Khem, An Thoi Ward, Phu Quoc Island

۱۶ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران