معرفی برترین سواحل ویتنام با چشم‌اندازی دلفریب

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
معرفی برترین سواحل ویتنام با چشم‌اندازی دلفریب

سال‌های زیادی نیست که حکومت کمونیستی ویتنام، درهای کشورش را به سوی گردشگران باز کرده و با حرکت به سمت سرمایه‌داری، امکانات بسیار خوبی را برای گردشگران آماده کرده است. در واقع سرعت این کار به قدری بالا بوده که حالا کسانی که با تور ویتنام سفر می‌کنند از امکانات متعدد و بسیار خوبی بهره مند خواهند بود که می‌تواند سفرشان را عالی کنند. به همین دلیل است که حالا سواحل ویتنام مملو از توریست‌ می‌شود و مردم می‌توانند از این طبیعت زیبا به بهترین شکل بهره ببرند.
پس برای یک انتخاب بهتر بین خیل سواحل این کشور، ما چند مورد از بهترین‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.


Long Beach، فو کوک


اگر قرار بر انتخاب برترین ساحل ویتنام باشد، گردشگران همیشه بین این گزینه و گزینه بعدی به صورت سلیقه‌ای یکی را انتخاب می‌کنند. فو کوک برای آن‌ها که عاشق مقاصد ساحلی هستند همچون یک بهش می‌ماند، با چندین و چند ساحل عالی که خیلی‌هایشان با طبیعت جنگلی احاطه شده‌اند. این ساحل طویل ۲۰ کیلومتری بدون شک یکی از بهترین نقاط ویتنام است که می‌توانید در کنار آب‌های زیبای دریا به تفریح مشغول شوید و زیر آفتاب استراحت کنید.

 

 

Long Beach

 


Mui Ne، فان تیت


این ساحل با آن قایق‌های چوبی معروفی که آب را به تسخیر خود در آورده‌اند، همیشه جزو نمادهای ویتنام به شمار می‌روند. جدا از اینکه شما با یک ساحل بسیار زیبا طرف هستید، ویژگی‌های بیشتری نیز در Mui Ne وجود دارد که شمار ا عاشق خودش می‌کند. شن‌های سفید جذاب، دیدنی‌های بسیار در اطراف این ساحل از جمله مرداب زیبا و معروف این ناحیه، امکان قایق سواری بر روی قایق‌های چوبی قدیمی، بالن سواری بر سوار آسمان این منطقه و بسیاری چیزهای دیگر که می‌تواند هر روز شما را جذاب کند. یک مکان عالی با تاریخی کهن و جوی بسیار عالی و دوست داشتنی.

 

 

Mui Ne

 


Doc Let، هون خوی پنسولا


وقتی بسیاری از گردشگران در نا ترانگ، درگیر ساحل شهری آن هستند، چند کیلومتر آن طرف‌تر، ساحلی آرام جذاب وجود دارد که با جنگلی که آن را احاطه کرده و امکانات بسیار خوبی که دورش گذاشته شده، مکانی عالی برای تفریحات آبی به حساب می‌آید. Doc Let با شن‌های سفید جذاب، آب کریستالی، امکانات بی‌شمار تفریحی، ۱۸ کیلومتر طول و بسیاری نکات جذاب دیگر، از جمله بهترین سواحل ویتنام به شمار می‌رود.

 

 

Doc Let

 


جزایر Cham


این مجموعه شامل ۸ جزیره کوچک می‌شود که جزو پربازدیدترین نواحی اطراف هوی‌آن به شمار می‌رود. این مکان قبلا برای آن‌ها که اهل ماجرجویی و طبیعت گردی بودند محبوب بود، اما با توجه به امکانات بسیار خوبی که در این حوالی تعبیه شده، حالا همه برای لذت بردن از زیبایی‌های این مجموعه جزایر به این محل می‌روند. تاریخ سکونت مردم در این مکان به ۳ هزار سال قبل باز می‌گردد و هنوز می‌توان بناهای تاریخی بسیاری را در این منطقه مشاهده کرد.

 

 

جزایر Cham

 


Cui Dai، هوی آن


این ساحل سفید و به شدت زیبا نیز به واسطه دوری نسبی از شهر، از آن خیل جمعیت به دور است. با این حال چند هتل و اقامتگاه در اطراف این مکان و نزدیکی به شهر تاریخی و مهم هوی‌آن، باعث شده آنقدرها هم خلوت نباشد. در نهایت مسئولین آن برای ایجاد فضایی بهتر و توان ارائه خدمات ورود به ساحل را محدود کرده‌اند و تنها تعداد خاصی از گردشگران می‌توانند در آن واحد به آن ورود کنند. امکانات بسیار خوب، شن‌های سفید و زیبا و بودن تجهیزات ورزش‌های آبی از مهم‌ترین خصیصه‌های Cui Dai به حساب می‌آید.

 

 

Cui Dai

 


Ky Co، کوی نون


درست بر خلاف ساحل قبلی، Ky Co ساحلی به دور از شلوغی‌های شهر است. با اینحال همچون تکه‌ای از بهشت با یک ساحل بزرگ و روشن، آب‌های کریستالی و تپه‌های سرسبز شما را شگفت زده می‌کند. اطراف این هتل جدا از داشتن امکانات بسیار خوب و چند هتل عالی که یکی از آن‌ها محلی لوکس و ۵ ستاره است، امکان گشت زنی و تفریح در زمین‌هایش را نیز فراهم می‌کند.

 

 

Ky Co

 


Tran Phu، نا ترانگ


وقتی صحبت از سواحل نزدیک به مرکز شهر باشد، هیچ ساحل خوبی را نمی‌توانید پیدا کنید که همچون Tran Phu اینقدر به شهر نزدیک باشد. خود شهر نا ترانگ آنقدر زیبایست که لقب ریویرای جنوب دریای چین را به آن داده‌اند و این ساحل بزرگ و عالی در کنار خیابان ساحلی، یکی از دلایل زیبایی این شهر است. ساحلی بسیار عالی که نزدیک به تعداد بی‌شماری فروشگاه، رستوران، کافه، هتل و ... است. البته در نهایت این محبوبیت و نزدیکی باعث شلوغی ساحل هم می‌شود که در مورد بسیاری سواحل توریستی به این شکل است.

 

 

Tran Phu

 

۳۱ شهریور ۱۳۹۷

نظرات کاربران