معرفی برترین سواحل ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
معرفی برترین سواحل ویتنام

ویتنام کشوری بسیار زیباست که خط ساحلی آن به بیش از ۳۲۰۰ کیلومتر می‌رسد. از همین رو است که این کشور را همیشه به عنوان بهشتی برای علاقه‌مندان به مقاصد ساحلی می‌شناسند. لیست کردن تنها چند ساحل که شما بتوانید در تور ویتنام به دیدنشان بروید، خیلی سخت است، چون خیلی نقاط دیدنی دیگر از این لیست بیرون می‌مانند، اما در نهایت ما ۱۰ مورد از سواحل فوق‌العاده زیبای این کشور را برایتان گردآوری کرده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم، بسته به مقصدی که به آن سفر می‌کنید، حداقل به دیدن یکی از آن‌ها بروید.

 

ساحل لانگ (Long Beach)، فو کوک

خود ویتنامی‌ها این ساحل را با نام "بای ترونگ" می‌شناسند. یکی از معروف‌ترین و البته محبوب‌ترین سواحل جزیره‌ی بسیار زیبای فو کوک که حدود ۲۰ کیلومتر طول دارد و بخش اعظمی از آن را شنی به رنگ زرد پوشانده و درخت‌های نخل نیز در کنار آن به چشم می‌خورد. این محل از بهترین جاها برای تفریحف، تماشای طلوع آفتاب و البته شنا محسوب می‌شود.

ساحل ستاره (Star Beach)، فو کوک

جزیره‌ی فو کوک یکی از محبوب‌‌ترین مقاصد گردشگری ساحلی در ویتنام به حساب می‌آید و دلیل آن نیز همین سواحل بسیار عالی آن‌جاست که در لیست ما نیز قرار گرفته‌اند. ساحل ستاره که ویتنامی‌ها آن را با نام "بای سائو" صدا می‌کنند، از جمله دیگر سواحلی بسیار عالی برای تفریح در فو کوک است که با شن سفید و فوق‌العاده زیبا و آب آرام خود، محلی فوق‌العاده برای شنا، کایاک سواری و بازی‌های ساحلی محسوب می‌شود.

 

هشت هاستل برتر شهر هوشی مین

ساحل شهری (City Beach)، نا ترانگ

نا ترانگ یکی از شهرهای دیدنی ویتنام است که به عنوان یکی از مقاصد خاص در این کشور محسوب می‌شود. اما برای تجربه‌ی یک ساحل عالی در نا ترانگ، نیاز نیز خیلی از محیط شهری دور شوید، بلکه درست چسبیده به کافه‌ها و پارک‌ها و فروشگاه‌ها، یک ساحل بسیار بزرگ و عالی وجود دارد و به راحتی روزها شما را در خود سرگرم خواهد کرد. با این حال اگر به دنبال سواحل کوچک و متفاوت می‌گردید، می‌توانید در اطراف نا ترانگ، چنین مکان‌هایی را پیدا کنید.

ساحل هون چونگ (Hon Chong Beach)، نا ترانگ

یکی از سواحل متفاوتی که از آن‌‌ها اسم بردیم، همین ساحل هون چونگ در ناترانگ است که با تمام لیست ما تفاوت خواهد داشت و آن هم به دلیل صخره‌ای بودن آن است. این ساحل اما یک مکان بسیار زیبا بوده و البته برای شنا نیز فوق‌العاده عالی است.

 

بهترین شهرهای ویتنام برای سفرهای خانوادگی

ساحل داک لت (Doc Let Beach)، شبه جزیره هون کوی

این ساحل فوق‌العاده زیبا و جذاب، کمی از محیط شهری دور است اما مطمئن باشید ارزش طی مسافتی که نیاز است به آن‌جا برسید را دارد. به همین دلیل هم هست که ریزورت‌های متنوعی در اطراف این ساحل فوق‌العاده زیبا با آب شفاف، پوشش جنگلی در اطرافش و شن نرم  و به رنگ روشنش ساخته شده. همچنین اگر در همین محل ساکن شده باشید، چندین ساحل کوچک دیگر نیز در اطراف شما وجود خواهد داشت که می‌توانید به آن‌جاها نیز سر بزنید.

ساحل هو کوک (Ho Coc Beach)، هو کوک

یکی از سواحل کم‌تر شناخته شده در ویتنام که ۵ کیلومتر شن طلایی دارد و یکی از زیباترین‌هاست اما گردشگران زیادی در طول سال از آن دیدن نمی‌کنند. این ساحل یک پوشش جنگلی در پشت خود می‌بینید و در پیش رو نیز بستری از آب شفاف و عموما آرام خواهد داشت. بستر شنی ساحل نیز آنقدر بزرگ است که به راحتی می‌‌توانید در آن به تفریح بپردازید و از بودن در این مکان لذت مضاعف ببرید.

 

کلیسای نوتردام سایگون در هوشی مین ویتنام

ساحل دای لان (Dai Lanh Beach)، شبه جزیره هون گوم

این ساحل در میان دو صخره‌ی سرسبز واقع شده و از جمله زیباترین سواحل در کل کشور است. طول ساحل دای لان تنها یک کیلومتر بوده اما به خاطر حالت خاص شکل گیری آن، آبش همیشه آرام است و می‌توانید به راحتی در آن شنا کنید. محیط طبیعی بی‌نظیر منطقه نیز این فرصت را در اختیار شما می‌گذارد تا در کنار شنا و آبتنی، بتوانید طبیعت گردی را نیز در این محل تجربه نمایید.

ساحل مای خه (My Khe Beach)، کوانگ نگای

و در نهایت می‌رسیم به ساحل ما خه که با شن‌های پودری خاصش، همیشه در بین گردشگران محبوبیت ویژه‌ داشته است. این محل برای شنا و آبتنی بسیار عالی است و البته منظره‌ای فوق‌العاده از غروب خورشید را هر روی پیش چشمان شما به نمایش می‌گذارد. چندین رستوران خیلی خوب نیز در این مکان واقع شده که غذاهای دریایی‌شان معروف است.

 

آبشارهای شگفت‌انگیز بن گیوک ویتنام

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران