۱۰ رستوران عالی در پنانگ برای آنهایی که گیاهخوار هستند

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
۱۰ رستوران عالی در پنانگ برای آنهایی که گیاهخوار هستند

پنانگ پایتخت غذاهای خیابانی در جهان است که می‌تواند هرساله از شهرهای مختلف جهان گردشگران زیادی را به خودش بکشاند. شهری که تونی بلر، نخست وزیر سابق بریتانیا در سال ۲۰۰۸ دیدن کردن و همین امر سبب شد نامش زیاد سر زبان‌ها بیفتد. شهری که جاذبه‌های طبیعی پر شمار دارد و در این جاذبه‌های طبیعی برخی جاذبه‌های تاریخی را نیز در خود جای داده است. در سفرتان با تور مالزی به پنانگ اگر گیاهخوار هستید و می‌خواهید غذاهای سالم درجه یک نوش جان کنید همراه ما باشید تا ۱۰ رستوران مطرح این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Woodlands


رستورانی عالی که اگر علاقه‌مند به غذاهای هندی هستید می‌توانید به آن تشریف ببرید. جاییکه تند و تیزی غذاهای گیاهی‌اش شما را زبانگیر می‌کند. غذاهایی که در ترکیب با سنت مالایی طبخ شده‌اند و همین باعث شده است منوی این رستوران پر از غذاهای تلفیقی از هندی و مالایی باشد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و با همه‌ی وعده‌های غذایی از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

۱۰ رستوران چینی برتر پنانگ برای آنهایی که عاشق سوشی‌های درجه یک هستند

 

 

Woodlands

 

 

Sri Ananda Bahwan


در پنانگ سه رستوران با این نام وجود دارد اما تنها یکی از آنها رستوران گیاهی است. رستورانی که در خیابان شماره بیست و پنجم پنانگ واقع شده است و وعده‌ی غذایی ناهار آن به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود. اگر به هنگام ظهر به این رستوران تشریف ببرید می‌توانید انواع غذاهای گیاهی را در سینی خود پر کنید و نوش جان نمایید. برای شام اما باید از میان غذاهای مختلف در این رستوران هر کدام را که می‌خواهید سفارش بدهید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. رستورانی که هر سه وعده‌ی غذایی به بهترین صورت در آن سرو می‌شود.

 

 

Sri Ananda Bahwan

 


۳- Chang Yen


در پنانگ می‌توانید رستوران‌های زیادی بیابید که غذاهایی ارزان به صورت سلف سرویس به مشتریانشان ارائه می‌کنند. این رستوران نیز یکی از همان‌هاست. یکی از تمیزترین‌های آنها البته. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید انواع سبزیجات پخته شده را با نان گندم نوش جان کنید و یک وعده‌ی غذایی مناسب داشته باشید. درهای این رستوران در تمام طول روز به روی مشتریانش باز است.

 

 ۱۰مکان فوق‌العاده در پنانگ که خوشمزه‌ترین دسرهای این شهر را می‌توانید در آنها نوش جان کنید

 

 

Chang Yen

 


۴- Zen Xin


یک رستوران سنتی عالی برای گیاهخواران قدیمی و خاص. رستورانی که بهترین غذاهای گیاهی پنانگ را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که سوپ‌های معروفی دارد و سوپ قارش آن از دیگر غذاهایش پرطرفدارتر است. رستورانی که روزهای دوشنبه تعطیل است و در روز دو بار درهایش به روی مشتریانش گشوده می‌شود. یک بار برای وعده‌ی غذایی ناهار و دیگر بار برای وعده‌ی غذایی شام.

 

 

Zen Xin

 


۵- Wholey Wonder


اگر خامخوار هستید و می‌خواهید در پنانگ بهترین غذاهای گیاهی را نوش جان کنید این رستوران بهترین جایی است که می‌توانید به آن تشریف ببرید. جاییکه سالادهای میوه‌اش بسیار معروف است و به شما توصیه می‌کنیم حداقل برای یک وعده‌ی غذایی به آن تشریف ببرید. جاییکه همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۹ شب از مهمانانش به بهترین صورت ممکن پذیرایی می‌کند.

 

۸ رستوران پرطرفدار مسافران در جورج تاون پنانگ

 

 

Wholey Wonder

 


۶- Holy Guacamole


یک رستوران مکزیکی عالی در یک کشور شرق آسیایی. یک رستوران درجه یک که با رفتن به آن می‌توانید غذاهای گیاهی بی‌نظیر را با بهترین چاشنی‌ها نوش جان کنید. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ نیمه شب درهایش به روی مشتریانش باز است و با بهترین پیتزهای سبزیحات و همینطور بریتوها از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

Holy Guacamole

 


۷- The Leaf Healthy House


یک رستوران ویژه برای آنهایی که می‌خواهند غذاهای تازه و سالم نوش جان کنند. رستورانی که بیشتر مواد غذایی آن به صورت غیرارگانیک تهیه شده‌اند و همین امر به شهرت رستوران اضافه کرده است. رستورانی که بهترین برنج‌ها و آبمیوه‌های طبیعی و تازه پنانگ را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این رستوران دو بار در طول روز به روی مشتریانش باز می‌شود. یک بار برای وعده‌ی غذایی ناهار و دیگر بار برای وعده غذایی شام.

 

کافه‌‌های خوشمزه‌ی پنانگ با معماری و طراحی خاص!

 

 

The Leaf Healthy

 


۸- Janxden Greenlife Cafe


یک رستوران مطرح که شهرت سالادهایش از محدوده‌ی پنانگ هم بیرون رفته است. رستورانی که می‌داند سبزیحات را چگونه با هم ترکیب کند و با چه چاشنی‌های خاصی آنها را برای مشتریانش سرو کند. رستورانی که بیشتر خامخوارها به آن می‌روند و به غیر از چهارشنبه‌ها در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است.

 

 

Janxden Greenlife

 


۹- Sushi Kitchen


در سفرتان به پنانگ اگر علاقه‌مند هستید غذاهای ژاپنی نوش جان کنید این رستوران بهترین انتخاب برای شماست. رستورانی که به غیر از غذاهای گیاهی، غذاهای گوشتی نیز در آن می‌توانید سفارش بدهید. درهای این رستوران در تمام طول روز به روی مشتریانش باز است.

 

غذاهایی که در اولین سفر به پنانگ باید میل کنید

 

 

Sushi Kitchen

 


۱۰- Evergreen vegetarian House


یک رستوران عالی که جزو ارزان‌ترین رستوران‌های پنانگ به حساب می‌آید. رستورانی که به صورت سلف سرویس می‌باشد و در سینی‌های غذای آن بیش از ۳۰ نوع سبزیجات مختلف وجود دارد تا یک ترکیب عالی غذایی بتوانید برای خودتان فراهم آورید. درهای این رستوران به غیر از چهارشنبه‌ها از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۸ شب به روی مشتریانش باز است تا از آنها پذیرایی کند.

 

 

Evergreen vegetarian

 

۲۱ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران