۸ هتل ارزان قیمت در پنانگ برای آنهایی که به سبک کوله‌گردی سفر می‌روند

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
۸ هتل ارزان قیمت در پنانگ برای آنهایی که به سبک کوله‌گردی سفر می‌روند

پنانگ یکی از زیباترین و پر رفت و آمدترین جزیره‌های کشور مالزی است که سالانه مسافران زیادی را به خودش می‌کشاند. مخصوصا از زمانی که تونی بلر نخست وزیر سال‌های گذشته‌ی بریتانیا از آن دیدن کرده است. جزیره‌ای که به پایتخت غذاهای خیابانی در جهان معروف است و رفتن به آن یعنی بازدید از یک طبیعت بکر و یک تاریخ هیجان‌انگیز. همچنین بازدید از آن یعنی غرق شدن در دل تفریحات طبیعی و مصنوعی. در سفرتان با تور مالزی به پنانگ اگر به فکر اقامتی ارزان قیمت اما با کیفیت هستید. همراه ما باشید تا ۸ هتل ارزان قیمت این شهر مخصوص کوله گردان را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Ryokan muntri boutique


اگر برایتان تمیز بودن محل اقامتتان مهم است، اگر برایتان دور از شلوغی بودن و در آرامش سکنی گزیدن مهم است، اگر برایتان پنجره‌ها و چشم‌اندازی که محل اقامتتان به شما ارائه می‌دهد مهم است، در سفرتان به پنانگ به شما توصیه می‌کنیم این اقامتگاه را برای ماندن انتخاب کنید. جاییکه رستوران ندارد اما یک مکان مناسب برای نوش جان کردن انواع نوشیدنی‌های درجه یک را دارد. جاییکه امنیت مناسبی دارد و تعداد زیادی از کوله‌گردان دنیا به آن امتیاز بالایی داده‌اند.

 

لوکس‌ترین هتل‌های پنانگ را برای سفری لاکچری به این جزیره بشناسید

 

 

Ryokan muntri boutique

 


نشانی: جورج تاون، خیابان مونتری ۶۲

 


۲- Tipsy Tiger party hostel


یک هاستل ارزان قیمت برای آنهایی که می‌خواهند در تمام مدت حضورشان در پنانگ خوش بگذرانند و شادی کنند. هاستلی که هرشب دو نوشیدنی رایگان به مسافرانش می‌دهد و آنها را در شور و حال غرق می‌کند. هاستلی مناسب برای آنهایی که از سکوت‌ها و سکون‌ها فراری هستند و می‌خواهند در صداها و هیجان‌ها غرق شوند.

 

 

Tipsy Tiger party

 


نشانی: استوارت لین ۲۰

 


۳- The 80’s Guesthouse


در یک مکان تمیز و مناسب، در جاییکه سابقا مدرسه بوده است و امروزه تبدیل به یک اقامتگاه مناسب شده است هاستلی قرار دارد که صبحانه‌ی رایگان به مسافرانش ارائه می‌دهد. هاستلی که قهوه‌هایش بسیار معروف است و یکی از مکان‌های امن برای خانم‌هایی که تنهایی به پنانگ سفر می‌کنند به حساب می‌آید.

 

شب‌گردی در پنانگ پایتخت غذاهای خیابانی جهان

 

 

The 80’s Guesthouse

 


نشانی: لاو لین ۴۶

 


۴- Siok hostel


یک هاستل عالی برای آنهایی که می‌خواهند در یک جای رنگی رنگی و باصفا اقامت کنند. هاستلی که چشم‌انداز مناسبی از پنجره‌هایش به مسافرانش ارائه می‌دهد و شباهنگام زیر سقف آسمان پشت بامش، مسافران را به تماشای ستارگان دعوت می‌کند. هاستلی عالی برای چند دوست که با هم به پنانگ سفر کرده‌اند. هاستلی فراموش ناشدنی که به مکان‌های تفریحی جورج تاون نیز نزدیک است.

 

 

Siok hostel

 


نشانی: خیابان چولیا ۴۵۸

 


۵- Moon Tree 47


در یک فضای پست مدرن قرن بیست و یکمی در جورج تاون پنانگ هاستلی تاسیس شده است که هم برای مسافران خانم جذاب است و هم برای مسافران آقا. مکانی فوق‌العاده که اتاق‌های تمیز و آرامی دارد و فضاهای عمومی‌اش شبیه به کافه‌ها و مکان‌های هنری است. با رفتن به این هاستل می‌توانید در طول مدت اقامتتان در پنانگ با خیال راحت در یک فضای امن شب را به صبح برسانید و از حضورتان‌ در این شهر لذت ببرید.

 

 

Moon Tree 47

 


نشانی: خیابان مونتری ۴۷

 


۶- Wassup youth hostel


در سفرتان به پنانگ اگر می‌خواهید در یک هاستل که امکانات مناسب در کنار یک فضای عالی دارد اقامت کنید باید به این مکان تشریف ببرید. جاییکه وای‌فای رایگان در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد و یک استخر دنج نیز دارد که در روزهای گرم تابستانی و بهاری برای شنا کردن می‌توانید به آن تشریف ببرید. هاستلی که اقامت در آن نسبت به هاستل‌های دیگر پنانگ گران تر است اما بدون شک ارزشش را دارد که برای اقامت در آن هزینه کنید. همچنین این هاستل یک کافه‌ی کوچک برای نوش جان کردن درجه یک ترین نوشیدنی‌های پنانگ را نیز در خود دارد.

 

جورج تاون؛ محله‌ی گشت و گذار شبانه‌روزی در پنانگ

 

 

Wassup youth hostel

 


نشانی: جالان پنانگ ۴۹۵

 


۷- House of Journey hostel


یک هاستل عالی برای آنهایی که به تمیزی بسیار اهمیت می‌دهند و برایشان مهم است که مکان اقامتشان در این شهر از حمام‌های مناسب برخوردار باشد. یک هاستل مطلوب برای آنهایی که بودجه‌ی زیادی برای سفر به پنانگ ندارند. هاستلی که هم برای افرادی که تنها به پنانگ سفر کرده‌اند مناسب است و هم برای کسانیکه با دوست‌هایشان به صورت دسته جمعی به این شهر آمده‌اند.

 

 

House of Journey

 


نشانی: پولائو پینانگ

 


۸- The frame guesthouse


یک اقامتگاه مناسب برای کسانکیه می‌خواهند در یک مکان نسبتا هنرمندانه در پنانگ اقامت داشته باشند. هاستلی با مناسب‌ترین امکانات که از جمله‌ی آنها یک کافه‌ی کوچک و دنج است. هاستلی که اتاق‌های امن و راحتی دارد و به صورت مینیمال طراحی و تزئین شده است.

 

 

The frame guesthouse

 


نشانی: لبوح چولیا ۱۶۸

۲۵ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران