۶ دلیل برای سفر تنهای بانوان به پنانگ

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
۶ دلیل برای سفر تنهای بانوان به پنانگ

به عنوان یک زن تنها وقتی قرار باشد به سفر بروید، همیشه باید نکاتی را در نظر بگیرید و سپس مقصد خود را انتخاب کنید. این دلایل تنها در وهله اول مربوط به امنیت یا شرایط کشور یا شهر مقصد می‌شوند و سپس باید سلایق، تفریحات و نکات این چنینی را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید سفری عالی را به تنهایی تجربه کنید. پنانگ از بسیاری جهات این ویژگی‌ها را دارد. شهری نسبتا ارزان که شما می‌توانید روزهای خوبی را در آن سر کرده و سفری لذت بخش را با تور مالزی تجربه نمایید.

 


امنیت


جورج تاون پنانگ به مکانی برای مسافرین مستقل معروف است. زنان و مردان زیادی برنامه ریزی سفر تنها به پنانگ می‌کنند و در میان مقاصد نسبتا ارزان قیمت، از جمله بهترین‌ها برای چنین سفرهایی در نظر گرفته می‌شود. البته مواردی است که بهتر است حتما آن‌ها را در نظر بگیرید. برای مثال موارد عمومی همچون تنها نبودن در نیمه‌های شب، سوار نشدن در ماشین‌های غیر از تاکسی و نکات اینچنینی است و یکی اینکه از اقامت در هتل‌های بدون شناسنامه یا اتاق‌های Airbnb خود داری کنید. تورهای مسافرتی بهترین راه برای تجربه سفر تنها به پنانگ هستند و شما تنها روی گردش و تفریح تمرکز کرده و هتل و بلیط کارهای اینچنینی را به مسئول تور واگذار می‌کنید.

 

فعالیت‌های رایگان و ارزان در جورج تاون پنانگ

 

 

پنانگ

 


سفری ارزان و لذت بخش


مسلما ممکن است شهرهای همچون دبی، کپنهاگ یا خیلی شهرهای خاص و گران دنیا را برای سفر تنهای زنانه به شما پیشنهاد دهند، اما چنین سفرهایی برای همه امکان پذیر نیست. پنانگ جایی ارزان قیمت اما بسیار زیبا و مفرح است که شما به راحتی می‌توانید تنها به آن جا سفر کرده و از آن لذت ببرید. هزینه‌ی هتل، غذا و امکانات تفریحی در شهر بسیار عالی است. البته امکانات لاکچری، هتل‌های گران و رستوران‌های ۵ ستاره نیز در شهر حضور فعال دارند که اگر از نظر هزینه مشکلی نداشتید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

۸ دلیل برای اینکه مقصد بعدی سفر خود را پنانگ انتخاب کنید

 

 

پنانگ

 


دیدنی‌های بسیار


پنانگ دارای سواحل بسیار خوبی است که محیط سالمی داشته و به راحتی می‌توانید تنها از آن‌ها لذت ببرید. در کنار این موضوع مراکز دیدنی قدیمی زیادی هستند که دیدن از آن‌ها به هر مسافری که به پنانگ می‌رود پیشنهاد می‌شود. در کنار این‌ها تورهای تفریحی به مراکز دیدنی و طبیعی پنانگ نیز به صورت مرتب برگزار می‌شود که می‌توانید با شرکت در آن‌ها، در محیطی امن و راحت به دیدن این بخش‌های پنانگِ دوست داشتنی بروید.

 

 

پنانگ

 


جشنواره‌ی غذایی


این نکته خیلی ربطی به این ندارد که تنها به پنانگ رفته‌اید یا اینکه در یک جمع چند نفره. پنانگ یکی از بهترین نقاط دنیا برای خوردن غذاهای متنوع و خوشمزه‌ی محلی است. غذاهای خیابانی در این شهر معرکه هستند و یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های این بخش از مالزی به حساب می‌آیند. شما به راحتی می‌توانید این غذاها را با قیمت‌های بسیار مناسب سفارش دهید و با توجه به تنوعشان، مسلما بسته به سلیقه‌تان چیزی برای خوردن پیدا می‌کنید. رستوران‌های متنوع در شکل‌های مختلف نیز بوده که هر کدامشان ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. فراموش نکنید که غذاهای دریایی این شهر را نیز امتحان کنید که آن‌ها نیز در نوع خود خوشمزه و متفاوت هستند.

 

۸ رستوران پرطرفدار مسافران در جورج تاون پنانگ

 

 

پنانگ

 


عکس‌های بی‌نظیری که با خود به خانه می‌برید


بسیاری از مسافران زن تنها دارای اینستاگرام‌هایی هستند که عکس‌های خود را در آن منتشر می‌کنند. چه در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشته باشید چه نه، گرفتن عکس‌های زیبا در سفر از اهمیت زیادی برخوردار است و پنانگ از این نظر می‌تواند شما را شگفت زده کند. جدا از سلفی‌هایی که می‌توانید در معابد زیبا و سواحل بگیرید، پینشهاد می‌کنیم حتما سه پایه همراه داشته باشید تا بتوانید از نمای باز استفاده کرده و زیبایی‌های کامل پنانگ را در تصاویرتان به نمایش در بیاورید. البته این امکان را دارید که از عکاسان زیادی که در شهر هستند هم استفاده کرده و به ازای مبلغی آن ها را برای عکسای در نقاط خاص شهر استخدام کنید.

 

۱۰ جاذبه‌ی گردشگری باتو فرینگی، دیدنی‌ترین محله‌ی پنانگ

 

 

پنانگ

 


معابدی که باید از آن‌ها دیدن کنید


پنانگ دارای چندین معبد زیبا است که دیدن از آن‌ها حتما پیشنهاد می‌شود. البته فراموش نکنید که خانم‌ها بهتر است در هنگام بازدید از چنین معابدی حتما لباس‌های پوشیده به تن کنند به شکلی که بازوها را پوشانده و شلوار نیز بلند باشد. بازدید از معابد با توجه به محیط امنی که دارند، در همه‌ی شهرها از جمله نقاط بسیار خوب برای بازدید خانم‌ها هستند و در پنانگ نیز اوضاع دقیقا بر همین محور است.

 

۷ حقیقت شگفت‌انگیزی که شما را به پنانگ می‌کشاند

 

 

پنانگ

۰۸ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران