فستیوال‌های عالی پنانگ برای سفر در ماه مارس

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
فستیوال‌های عالی پنانگ برای سفر در ماه مارس

زیبایی پنانگ این است که یک تابستان بی‌پایان را به خود می‌بیند و همیشه گرمای خورشید بر سواحل زیبای آن می‌تابد. ماه‌های متوالی برنامه‌های مختلفی در این شهر برپاست، اما ماه مارس برنامه‌های بسیار بیشتری به خود می‌بیند. فعالیت‌های متنوعی در آن جریان داشته و همه چیز برای یک سفر دل‌انگیز با تور مالزی به آن فراهم است. از همین رو بد ندیدیم که شما هم نگاهی به این فستیوال‌ها و برنامه‌های متعدد بندازید تا در زمان سفر به پنانگ بتوانید در آن‌ها شرکت کنید.

 


۱- رژه‌ی یوساکوی در پنانگ


این رژه که زمانی یک برنامه‌ی سنتی محسوب می‌شد، حالا به یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های شهر بدل شده است و همراه با بسیاری از نقاط دیگر جهان برگزار می‌شود. این مراسم که به فرهنگ، هنر و موسیقی ژاپن اختصاص دارد، شامل رژه‌ی هنرمندان زیادی با لباس‌های سنتی ژاپنی می‌شود که همراه با موسیقی و آوازخوانی از خیابان رد می‌شوند و بر روی در و دیوارهای شهر نیز، فانوس‌ها و دیگر تزیینات ژاپنی به کار برده می‌شود. بازارها و رستوران‌های ژاپنی به برپایی برنامه‌های خاص مشغولند و بسیاری لباس‌های مبدل با شخصیت‌های ژاپنی می‌پوشند. یکی از جذاب‌ترین فستیوال‌های پنانگ در طول سال که تعداد بسیار زیادی گردشگر را به این نقطه از مالزی می‌کشاند.

 

۸ مکان رویایی در پنانگ برای پیاده‌روی‌های لذت‌بخش در طبیعت جادویی

 

 

رژه‌ی یوساکوی

 


زمان: ۹ مارس، ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب
مکان: Esplanade

 


۲- Stray Rescue Fundraising Event


اگر علاقه‌مند به حیوانات هستید، پناهگاه حیوانات The Shed در پنانگ، هر دومین شنبه ماه، برنامه‌ای برگزار می‌کند و با برنامه‌های زنده‌ی موسیقیایی، سعی دارد تا مبلغی را برای کمک به حیوانات بی‌سرپرست جمع‌آوری کند تا به کیفیت زندگی آن‌ها اضافه کند. شما می‌توانید در این مکان نوشیدنی خریده یا چیزی تهیه کنید و مطمئن باشید که تمامی مبالغ خرج شده، صرف نگهداری از سگ‌های این مجموعه می‌شود.

 

 

Stray Rescue Fundraising

 


زمان: ۹ مارس، ۱۲ ظهر تا ۵ بعد از ظهر
مکان: The Shed, Straits Quay

 


۳- بازگشایی ایکیا شعبه پنانگ


البته این برنامه یک بار و مختص به سال ۲۰۱۹ است، چون شعبه پنانگ آیکیا بازگشایی شده و حالا دیگر تنها کوالالامپور نیست که در مالزی دارای این فروشگاه بزرگ و معروف است. با توجه به همین موضوع، ۱۴ مارس فروش بزرگ روز آغاز به کار این مجموعه بوده و فرصتی بسیار عالی خواهد بود تا بتوانید از این مرکز ارزشمند خرید کنید. روز بازگشایی، در این مکان بیش از ۸۰۰۰ جنس متفاوت با طراحی خاص مجموعه در ۴۹ سالن به فروش می‌رسد که شامل تخفیف‌های خاص روز بازگشایی نیز می‌شود.

 

۱۰ کافه‌ی ساحلی پنانگ، جزیره‌ی زیبایی‌های تمام نشدنی مالزی

 

 

بازگشایی ایکیا

 


زمان: ۱۴ مارس ۲۰۱۹ ،ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
مکان: Batu Kawan

 


۴- جشن بالن‌ آرزوها


اگر می‌خواهید چند عکس اینستاگرامی بسیار جذاب بگیرید و خود نیز آرزوی خود را بر روی بالن‌های کوچک به هوا بفرستید، نباید شک کرده و به این فستیوال جذاب بروید. این فستیوال که تا نیمه‌شب به طول خواهد انجامید، با بالن‌های زیبایی انجام می‌شود که بر رویشان نقاشی‌های هنرمندانه و رنگارنگ کشیده است. مردم و زوج‌های جوان نیز از غروب‌دم به پیک‌نیک در این محل اقدام کرده و یک شام جذاب را در کنار هم میل می‌کنند. جدا از بالن‌هایی که به هوا فرستاده می‌شود، تعداد زیادی بالن‌های جذاب در زیر پل آویزان می‌شوند که با توجه به چراغ‌های رنگارنگی که در این منطقه روشن می‌شود، نمایی عالی به این جشن می‌دهد.

 

 

جشن بالن‌ آرزوها

 


زمان: ۱۴ مارس ، ۷ تا ۱۲ شب
مکان: Batu Kawan

 


۵- Kumari Fifty


اگر به برنامه‌های استندآپ کمدی علاقه دارید، می‌توانید به این برنامه بروید که در آن یکی از کمدین‌های معروف زن سنگاپوری به اجرا در کنار چند تن دیگر مشغول می‌شود. این کمدین که بیش از ۳۰ سال است برنامه‌های متنوعی را به انجام می‌رساند، می‌توانید شبی مفرح را برایتان رقم بزند.

 

۷ فستیوال تابستانه‌ی پنانگ مروارید شرق آسیا

 

 

Kumari Fifty50

 


زمان: ۱۵ مارس ، ۸:۳۰ شب
مکان: Hotel Equatorial Penang

 


۶- شب کنگ فو در USM


نمایش‌های زیادی در طول سال در پنانگ برگزار می‌شود و ۲۳ مارس، چهل و دومین بار است که شب کنگ‌فو برپا شده و مردم می‌توانند شامل یک نمایش بزرگ و جذاب، پر از هنرمندان مختلف باشند که در آن به هنرنمایی نمایشی و رزمی می‌پردازند. در این مراسم در کنار کونگ فو، نمایش‌هایی در سبک ووشو، شائولین، طبل نوازی و بسیاری چیزهای دیگر نیز به انجام می‌رسد.

 

 

شب کنگ فو

 


زمان: ۲۳ مارس ، ۷:۳۰ شب
مکان: Dewan Tuanku Syed Putra, USM Main Campus

۲۰ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران