بهترین هتل‌های پنانگ برای گردشگران

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
بهترین هتل‌های پنانگ برای گردشگران

پنانگ در شمال غربی مالزی که 'مروارید مشرق' نامیده می‌شود، یکی از توریستی‌ترین نقاط مالزی است که شهرت زیادی در سراسر دنیا دارد. پنانگ جزیره‌ای تقریبا کوچک است که همچنان فرهنگ‌های به جا مانده از دوران استعماری‌اش را با خود حمل می‌کند. شما می‌توانید از خوشمزه‌ترین غذاهای جنوب شرقی آسیا را دراینجا پیدا کنید. سفر با تور مالزی به پنانگ همیشه پر از جاذبه‌های مختلف است و معمولا کسانی که عاشق تفریحات آبی هستند خودشان را به سواحل درخشان پنانگ می‌رسانند. در اینجا بهترین، منحصر به فردترین و جالب‌ترین مکان‌ها برای اقامت در پنانگ برای هر مسافری را بررسی می‌کنیم.

 

The Prestige Hotel Penang

این هتل در یکی از ساختمان‌های دوره استعماری مشرف به بندر جورج تاون در پنانگ قرار گرفته است. در این هتل ۱۶۲ اتاق سفید و درخشان وجود دارد که همگی آن‌ها دارای امکانات مدرنی هستند و اقامتی راحت را برای شما فراهم می‌کنند. هر ۱۶۲ اتاق تهویه مطبوع دارای مینی بار و تلویزیون‌های هوشمند هستند به شما امکان اتصال به اینترنت بی سیم رایگان را فراهم می‌کنند. همچنین حمام دارای دوش، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار است. از امکانات راحتی داخل اتاق‌ها می‌توان از تلفن، و همچنین گاوصندوق و میز لپ تاپ نام برد. حتما از امکانات تفریحی از جمله استخر روباز و مرکز تناسب اندام لذت ببرید.

 

معرفی ۵ جزیره جذاب‌ نزدیک به پنانگ

آدرس: 8 Gat Lebuh Gereja, 10300, George Town, Malaysia

 

Eastern and Oriental Hotel

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که به یک اقامت کلاسیک و برجسته در هتل علاقه‌مند هستند؟ پس برای سفر با تور مالزی بیش از این دنبال هتل نگردید و هرچه سریع‌تر در این هتل برای خودتان اتاقی رزرو کنید. با ۱۳۵ سال قدمت اینجا شدیدا حس و حال فرانسوی خود را حفظ کرده است. این ساختمان بازسازی شده حالا هتلی جذاب و شیک است که با امکانات رفاهی بسیار مناسبی از مهمانان خود استقبال می‌کند. شما با اقامت در این هتل می‌توانید در یکی از ساختمان‌های میراث فرهنگی پنانگ اقامت داشته باشید که با استخر روباز و رستورانی با غذاهای فوق‌العاده از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. سوئیت‌های بزرگ به سبک استعماری، با مبلمان کلاسیک چوبی و گل‌دار، سالن استراحت و محل کار کافی ارائه می‌شوند. تمامی اتاق‌ها نیز به تلویزیون و شبکه‌های کابلی و حمام‌های بزرگ با وان مجهز شده‌اند. به علاوه به طور روزانه سرویس تحویل روزنامه ارائه می‌شود.

آدرس: 10 Farquhar Street, Georgetown, 10200 George Town, Malaysia

 

Shangri-La’s Rasa Sayang Resort

این هتل فوق‌العاده که فراری ساحلی به پنانگ را برای شما فراهم می‌آورد فضایی تقریباً شبیه به روستا را برای شما تداعی می‌کند. مانند یک دهکده کوچک ممکن است خود را در وسعت درختان بارانی، استخرها، زمین گلف، زمین‌های تنیس، آبگرم با یک ساحل نیمه خصوصی گم کنید. در سوئیت‌های بزرگ و جذاب شما حس می‌کنید در خانه خودتان هستید. در اینجا ۳۰۴ اتاق با سیستم تهویه هوا، یخچال و تلویزیون LCD ارائه داده شده که می‌توانید در هر کدام تمایل داشتید بمانید. حمام‌های خصوصی با وان و دوش‌های جداگانه و لوازم بهداشتی رایگان ارائه شده‌اند. امکانات راحتی شامل تلفن و همچنین گاوصندوق و میز می‌شود. به اسپا و آبگرم بروید و از خدمات درمانی و ماساژ استفاده کنید و یا در سالن بدن‌سازی به تمرینات همیشگی‌تان بپردازید.

 

معرفی زیباترین نقاط پنانگ در سفر با تور مالزی

آدرس: Batu Ferringhi Beach, 11100, George Town, Malaysia

 

Cheong Fatt Tze - The Blue Mansion

این هتل دارای ۱۸ اتاق جذاب و با سلیقه است که تمامی اتاق‌هایش با ملحفه و روبالشتی‌های مخملی مصری کاور شده‌اند. تمامی اتاق‌های اینجا تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، جایگاه اتصال آیپد و اتصال به اینترنت رایگان را در دسترس قرار می‌دهند. همچنین حمام‌های خصوصی در اتاق‌ها دارای دوش بارانی با لوازم بهداشتی رایگان هستند. از فرصت‌های تفریحی مانند استخر روباز استفاده کنید یا از چشم‌انداز تراس و باغ لذت ببرید.

 آدرس: 14, Leith Street, George Town, 10200, George Town, Malaysia

 

Ropewalk Piazza Hotel by PHC

در هر ۱۲ اتاق مهمان این هتل یخچال و مایکروویو، تلویزیون صفحه تخت و شبکه‌های خارجی، دسترسی رایگان به اینترنت بی‌سیم، حمام‌های اختصاصی با دوش و لوازم آرایش و سشوار رایگان قرار داده شده است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به تلفن و گاوصندوق در اتاق‌ها اشاره کرد. به خاطر شرایط موجود آن‌ها به جد تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و با ضدعفونی کننده همه جا را تمیز می‌کنند، فاصله گذاری اجتماعی رعایت می‌شود و استفاده از ماسک در لابی و نقاط سرپوشیده الزامی است.

 

۷ سوغاتی خاص پنانگ برای هدیه به عزیزانتان

آدرس: 148 Jalan Pintal Tali, 10100, George Town, Malaysia

۱۲ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران