هتل ۵ ستاره آکوآتوریال پنانگ یکی از بهترین هتل‌های مالزی

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
هتل ۵ ستاره آکوآتوریال پنانگ یکی از بهترین هتل‌های مالزی

پنانگ یکی از جذاب‌ترین جزیره‌های مالزی‌ست که شهرت جهانی پیدا کرده است. جزیره‌ای عالی پر از گوشه‌های دنج برای گشت و گذارهای روزانه و شبانه. جزیره‌ای بی‌نظیر که تونی بلر نخست وزیر اسبق بریتانیا نیز از آن دیدن کرده است. جزیره‌ای که در آن می‌توانید انواع تفریحات آبی را تجربه کنید و در باغ‌های گرمسیری و تزیینی‌اش روزهای خوشی را پشت سر بگذارید. جزیره‌ای که هم برای سفرهای خانوادگی مناسب است و هم برای سفرهای مجردی. در سفرتان با تور مالزی به این جزیره اگر به دنبال یک هتل لوکس و عالی هستید همراه ما باشید تا هتل ۵ ستاره آکوآتوریال این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 


آکوآتوریال نگین لوکس پنانگ


یک هتل ۵ ستاره در قلب جزیره‌ی پنانگ که دسترسی مناسبی به تمامی جاذبه‌های دیدنی این جزیره دارد و میزبان ثروتمندترین مسافران این جزیره است. هتلی که انواع امکانات لوکس را برای مهمانانش فراهم آورده است و در دل این جزیره به نوعی خودش نیز یک جزیره به حساب می‌آید. هتلی که کارکنانش همگی به زبان‌های مالایایی، هلندی و انگلیسی مسلط هستند. هتلی که اینترنت پر سرعت رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد و به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان. هتلی که امکان کشیدن سیگار و همینطور همراه داشتن حیوانات خانگی را در اتاق‌هایش به مهمانانش نمی‌دهد. انواع اتاق‌های اقامتی این هتل به شرح زیر می‌باشند:

 

۸ دلیل برای اینکه مقصد بعدی سفر خود را پنانگ انتخاب کنید

 

 

هتل 5 ستاره آکوآتوریال پنانگ

 


۱- اتاق دلوکس: اتاق‌هایی به مساحت ۳۳ متر مربع که دید مناسبی به باغ دارند و در آنها یک تخت دو نفره کینگ و یا دو تخت تکنفره وجود دارد.
۲- اتاق پریمیر: اتاق‌هایی به مساحت ۴۱ متر مربع که در آنها یک تخت دو نفره کینگ و یا دو تخت تکنفره وجود دارد.
۳- سوییت جونیور: سوئیت‌هایی به مساحت ۷۷ متر مربع که یک تخت دونفره کینگ در خود دارند.
۴- سوییت پریمیر: سوئیت‌هایی به مساحت ۷۰ متر مربع که در خود یک تخت دونفره کینگ دارند.
۵- سوییت اکسکیوتیو: سوئیت‌هایی به مساحت ۶۷ متر مربع که در خود یک تخت دونفره کینگ دارند.
۶- سوییت سناتور: سوئیت‌هایی به مساحت ۸۵ متر مربع که در خود یک تخت دونفره کینگ دارند.
۷- سوییت پرزیدنتال: سوئیت‌هایی به مساحت ۱۹۱ متر مربع که در خود یک تخت دونفره کینگ دارند.

 

۸ هتل ارزان قیمت در پنانگ برای آنهایی که به سبک کوله‌گردی سفر می‌روند

 

 

هتل 5 ستاره آکوآتوریال پنانگ

 


همگی اتاق‌های این هتل دارای تلوزیون صفحه تخت، دستگاه تهویه مناسب، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفن، دستگاه‌ چای و قهوه‌ساز، دمپایی، میز کار و تراس است.

 


امکانات تفریحی آکوآتوریال


این هتل امکانات تفریحی مناسبی دارد که با اقامت در آن می‌توانید لحظات خاطره‌انگیزی را در خاطرتان ثبت کنید. از جمله مهمترین امکانات این هتل به شرح زیر هستند:


۱- استخر روباز: استخر رو باز این هتل جایی شیک و دنج است که جدای از شنا کردن می‌توانید روی تخت‌های دور تا دور آن آفتاب بگیرید و بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را نیز نوش جان کنید.
۲- سونا و جکوزی: سونا و جکوزی این هتل جایی است برای رفع خستگی‌ها و کوفتگی‌ها. بنابراین آنها را برای لذت بردن و خاطره ساختن فراموش نکنید.
۳- اسپا: اسپای این هتل یکی از بهترین اسپاهای پنانگ است که در آن می‌توانید انواع خدمات درجه یک ماساژ را دریافت کنید.
۴- زمین تنیس: اگر تا به حال تنیس را تجربه نکرده‌اید و یا تجربه کرده‌اید و از انجام این ورزش لذت می‌برید باید بدانید امکانات انجام آن در این هتل برای شما فراهم آمده است.
۵- زمین گلف: گلف یک بازی خاص است که امکانات آن در هرجایی فراهم نیست. ورزشی لذت‌بخش و ثروتمندانه. در سفرتان به پنانگ اگر می‌خواهید این تفریح خاص را انجام بدهید باید بدانید امکانات انجام آن در این هتل برایتان فراهم آمده است.

 

لوکس‌ترین هتل‌های پنانگ را برای سفری لاکچری به این جزیره بشناسید

 

 

هتل 5 ستاره آکوآتوریال پنانگ

 


رستوران‌های آکوآتوریال


۱- رستوران نادا لاما: یک رستوران عالی که غذاهای بین‌المللی سرو می‌کند و هم فضای داخلی دارد و هم فضای بیرونی. رستورانی که چشم‌اندازی زیبا به استخر و باغ دارد و تمامی وعده‌های غذایی را برای مهمانانش سرو می‌کند. رستورانی که یکی از برترین رستوران‌های شهر پنانگ به حساب می‎‌آید و مورد استقبال بسیاری از گردشگران ثروتمند پنانگ است.
۲- رستوران ویو: اگر عاشق غذاهای فرانسوی هستید در این رستوران می‌توانید یک وعده‌‎ی غذایی عالی داشته باشید. رستورانی که چشم‌اندازی زیبا به زمین گلف دارد و می‌توانید برای نوش جان کردن صبحانه و ناهار به آن مراجعه کنید.

 

۸ رستوران پرطرفدار مسافران در جورج تاون پنانگ

 

 

هتل 5 ستاره آکوآتوریال پنانگ

 


۳- کامپاچی:یک رستوران عالی برای عاشقان غذاهای شرق آسیایی. رستورانی که غذاهای ژاپنی بسیار معروف برای مهمانانش سرو می‌کند و برای نوش جان کردن وعده‌های غذایی ناهار و شام می‌توانید به آن مراجعه کنید
۴- رستوران گلدن فونیکس: رستورانی بی‌نظیر برای نوش جان کردن غذاهای چینی. رستورانی که بهترین سوشی‌های عمرتان را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که وعده‌های غذایی ناهار و شام برای مهمانانش سرو می‌کند.

۱۳ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران