هتل های ۳ ستاره در پنانگ مالزی

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
هتل های ۳ ستاره در پنانگ مالزی

آیا برای کاهش بودجه سفر، به دنبال هتل های ۳ ستاره پنانگ مالزی هستید؟ باید بگوییم با توجه به تنوع باورنکردنی اقامتگاه‌های این شهر زیبا و تاریخی، انتخاب می‌تواند کمی مشکل و چالش برانگیز باشد. در ادامه، به معرفی برخی از محبوب‌ترین گزینه‌ها خواهیم پرداخت که شرایطی عالی را برای استراحت و ریکاوری در طول سفر فراهم کرده و امکاناتی باکیفیت را با قیمت‌هایی بسیار مناسب در اختیارتان قرار می‌دهند.

 

هتل ساو در پنانگ

در سفر با تور مالزی و برای برخورداری از اقامتی مقرون به صرفه، پیشنهاد می‌کنیم سری بزنید به هتل SAVV واقع در جورج تاون و ۱.۷ مایلی از ساحل نورتام که از هتل های ۳ ستاره پنانگ مالزی به شمار می‌آید.

اینجا اقامتی به یادماندنی را با امکاناتی جذاب از جمله استخر در فضای باز، تراس آفتابگیر، باغ، مبلمان فضای باز، حوله استخر و ساحل، چترها و صندلی‌های آفتابگیر استخر و ساحل، مرکز اسپا، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، بار، رستوران و وعده‌های غذایی مخصوص کودکان ارائه می‌دهد.

بعلاوه مهمانان تور مالزی در اینجا به خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، صرافی، خدمات خشک شویی، امکانات فکس و فتوکپی، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، اجرای موسیقی زنده، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، سالن استراحت مشترک با تلویزیون و فضای مخصوص سیگار کشیدن دسترسی دارند.  

از طرفی باید گفت حول و حوش این اقامتگاه که در شمار محبوب‌ترین هتل های ۳ ستاره پنانگ مالزی محسوب می‌شود، برای پیاده روی و دوچرخه سواری پرطرفدار بوده و هتل، به مهمانانش دوچرخه کرایه می‌دهد و برایشان تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی تدارک می‌بیند.

تمامی اتاق‌های این هتل که یکی از بهترین هتل‌های پنانگ برای گردشگران است، مجهز به تهویه مطبوع، کفپوش چوبی یا پارکت و عایق صوتی بوده و با انواع وسایل و شرایط آسایش و راحتی از مخاطبانشان پذیرایی می‌کنند از جمله: چشم اندازی زیبا به منظره شهر، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت، سوکت نزدیک تخت، جا لباسی، حمام خصوصی با حوله، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، مینی بار، چای/قهوه ساز و آشپزخانه مجهز.

جالب است بدانید پرسنل این اقامتگاه که از هتل های ۳ ستاره پنانگ مالزی است، به زبان‌های ماندارین، انگلیسی، اندونزیایی، مالایی، تامیل، کانتونی و چینی مسلط هستند و از این رهگذر، با تمام مهمانان به راحتی تعامل داشته و اطلاعات کافی را برای گشت و گذار در شهر در اختیارشان قرار می‌دهند.

به لحاظ موقعیت مکانی و دسترسی‌ها نیز باید گفت این هتل به موزه واندرفود، مرکز خرید وان استریت اونیو و همچنین رینبو اسکای واک بسیار نزدیک بوده و ۸.۷ مایل از فرودگاه بین المللی پنانگ فاصله دارد.

آدرس: 39C Pengkalan Weld Georgetown, 10300 George Town, Malaysia

عکس: booking.com

 

عمارت ایست ایندیز

از دیگر هتل های ۳ ستاره پنانگ مالزی، می‌توان به عمارت East Indies اشاره کرد که یک ساختمان خصوصی بازسازی شده در قلب جورج تاون بوده و با الهام از اقامتگاه‌های چینی، دارای حیاط بزرگ و تزئینات دیواری کلاسیک است. در اینجا می‌توانید از تراس، باغ، مبلمان فضای باز، وای فای رایگان، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، بازی‌های رومیزی و پازل، خدمات خشک شویی، سالن استراحت مشترک با تلویزیون و فضای مخصوص سیگار کشیدن برخوردار شوید. در ضمن پرسنل به زبان‌های ماندارین، انگلیسی، مالایی و کانتونی تعاملی مفید را با مهمانان برقرار می‌کنند.

بعلاوه هر اتاق این عمارت، با مبلمان چوبی سنتی تزئین شده و دارای تهویه مطبوع و نور طبیعی فراوان است. برخی از اتاق‌ها از چیدمان زیر شیروانی یا دوبلکس بهره برده‌اند. ملحفه، کمد دیواری، سوکت نزدیک تخت، جا لباسی، فضای نشیمن، میز مطالعه، حمام خصوصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار نیز از مهمترین امکانات این اقامتگاه خاطره انگیز به شمار می‌آیند.

برای شکم گردی جای نگرانی نیست، زیرا این هتل که در شمار هتل های ۳ ستاره پنانگ مالزی است، دسترسی نزدیکی به رستوران‌های چینی و هندی این حوالی دارد که تنها چند قدم پیاده روی از این اقامتگاه فاصله دارند.

در نهایت باید گفت موزه واندرفود فقط ۳۹۴ فوت از این اقامتگاه فاصله داشته و نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین المللی پنانگ است که در مسافت ۱۱ مایل رانندگی از این هتل واقع شده است.

آدرس: No. 25, China Street, 10200 George Town, Malaysia

 

معرفی بهترین هتل‌های 4 ستاره پنانگ

عکس: booking.com

 

نوردین میوس

در ادامه گشت و گذار در میان هتل های ۳ ستاره پنانگ مالزی، به Noordin Mews می‌رسیم که یک هتل بوتیک بوده و در یک ساختمانی تاریخی در مرکز پنانگ واقع شده است. این مکان مفرح با جذابیت‌هایی خاطره انگیز به استقبال مهمانانش می‌آید از جمله تراس، باغ، مبلمان و غذاخوری در فضای باز، استخر در فضای باز، حوله استخر و ساحل، اسپا و خدمات ماساژ، اسنک بار، کتابخانه، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خشکشویی، امکانات فکس/فتوکپی، نگهبانی ۲۴ ساعته، رزرواسیون ۲۴ ساعته، شاتل فرودگاهی، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، فضای مخصوص سیگار کشیدن و خدمات کرایه خودرو.

برای سرگرمی نیز این اقامتگاه که در لیست هتل های ۳ ستاره پنانگ مالزی آورده می‌شود، کلاس آشپزی، تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی، بازی‌های رومیزی و پازل ارائه می‌دهد. در ضمن، ورود حیوانات خانگی به این اقامتگاه با پرداخت هزینه اضافی مجاز است. همچنین پرسنل به زبان‌های انگلیسی، مالایی و چینی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند.

از طرفی باید گفت اتاق‌های ضد آلرژی مجهز به تهویه مطبوع و پنکه و دارای کفپوش سرامیک/مرمر، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، جا لباسی، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، حوله / ملحفه (با پرداخت هزینه اضافی)، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، چای/قهوه ساز و آشپزخانه هستند. بعلاوه این اتاق‌ها، چشم اندازی جذاب به منظره استخر و باغ دارند.

در نهایت این اقامتگاه، ۵ دقیقه پیاده روی از مرکز خرید وان استریت اونیو و کومتار، ۱۰ دقیقه پیاده روی از منطقه هریتیج و ۱۵ دقیقه رانندگی از گورنی درایو فاصله دارد.

آدرس: 53Noordin Street, 10300 George Town, Malaysia

عکس: booking.com

 

هتل کافی آتیلیر

و در سفر مجازی به برترین هتل های ۳ ستاره پنانگ مالزی، نمی‌توان از Coffee Atelier در شهر جورج تاون غافل شد که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. اینجا مجموعه‌ای از بخش‌هایی است که به زیبایی بازسازی شده‌اند و قدمت آنها به سال ۱۹۲۷ بازمی‌گردد. این مجموعه دارای سوئیت‌های بزرگ، یک گالری هنری و موزه قهوه مخصوص خود است.

گفتنی است این مکان، در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده روی از عمارت آبی و خو خنگسی، ۱۵ دقیقه رانندگی از گورنی درایو و ۳۰ دقیقه رانندگی از فرودگاه بین‌المللی پنانگ واقع شده است.

بعلاوه این فضای به یادماندنی در فهرست برترین هتل های ۳ ستاره پنانگ مالزی با وای فای رایگان، تراس، رستوران، انبار چمدان و سایر امکانات جذاب از مهمانانش پذیرایی می‌کند. سوئیت‌ها دارای تهویه مطبوع و کف‌پوش سرامیک یا چوبی هستند و فضای نشیمن مشترک و حمام خصوصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار دارند. همچنین پشه بند، پنکه، ملحفه، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، جا لباسی، فضای نشیمن، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای،  سی دی پلیر، دی وی دی پلیر، مینی بار، چای/قهوه ساز، حمام و آشپزخانه را نیز ارائه می‌دهند.

در ضمن پرسنل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و فیلیپینی با مهمانان در تعاملند.

آدرس: 47-55Lorong Stewart, 11300 George Town, Malaysia

 

۸ هتل ارزان قیمت در پنانگ

عکس: booking.com

 

هتل اوزو

و در انتهای این سفر به یادماندنی به برترین هتل های ۳ ستاره پنانگ مالزی، سری هم می‌زنیم به هتل OZO که در فاصله ۱۱ دقیقه پیاده روی از ساحل نورتام قرار دارد و اقامتی به یادماندنی را با جذابیت‌هایی نظیر استخر در فضای باز، اسپا، مرکز تناسب اندام، رستوران، وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. بعلاوه انبار چمدان، دستگاه فکس/فتوکپی، خدمات خشک شویی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته و فضای مخصوص سیگار کشیدن نیز برای مهمانان دردسترسند.

همچنین باید گفت تمامی اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، کف چوبی یا پارکت و عایق صوتی بوده و امکاناتی نظیر ملحفه، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، جا لباسی، فضای نشیمن، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان، حوله و سشوار را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

در عین حال این اقامتگاه که در فهرست برترین هتل های ۳ ستاره پنانگ مالزی خودنمایی می‌کند، صبحانه روزانه به صورت بوفه، قاره‌ای و حلال را ارائه می‌دهد. از طرفی پرسنل نیز به زبان‌های انگلیسی، مالایی و چینی با مهمانان در ارتباطند و اطلاعاتی مفید راجع به منطقه و گشت و گذار در این حوالی در اختیار آنها قرار می‌دهند.

در نهایت، نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی اقامتگاه عبارتند: از رینبو اسکای واک، وان استریت اونیو، موزه واندرفود. در ضمن این اقامتگاه،  ۹.۳ مایل از فرودگاه بین المللی پنانگ فاصله دارد.  

آدرس: 166,Jalan Argyll, 10050 George Town, Malaysia

 

لوکس‌ترین هتل‌های پنانگ

عکس: booking.com

 

منبع

۲۱ مرداد ۱۴۰۳

نظرات کاربران