۱۰ کافه‌ی ساحلی پنانگ، جزیره‌ی زیبایی‌های تمام نشدنی مالزی

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
۱۰ کافه‌ی ساحلی پنانگ، جزیره‌ی زیبایی‌های تمام نشدنی مالزی

پنانگ یکی از زیباترین جزیره‌های کشور مالزی، از آنجا که پایتخت غذاهای خیابانی در جهان لقب گرفته‌ است و از آنجا که برخی مقامات بلند پایه‌ی سیاسی از آن دیدن کرده‌اند، محبوبیت خاصی در میان گردشگران پیدا کرده است. به گونه‌ای که در تمامی فصول سال مملو از گردشگران است. در سفرتان با تور مالزی به این جزیره‌ی زیبا که از امکانات تفریحی و اقامتی چیزی کم ندارد اگر به دنبال بهترین کافه‌ها هستید. همراه ما باشید تا ۱۰ کافه‌ی ساحلی درجه‌ یک برای گذراندن عصرهای جادویی این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Borabora by sunset


یک کافه‌ی با اصالت و صاحب هویت. از آنها که همه روزه تعداد زیادی از گردشگران این شهر برای تماشای غروب آفتاب از فراز دریا به آن تشریف می‌برند. از آنها که بهترین نوشیدنی‌های پنانگ را می‌شود در آن نوش جان کرد. از آنها که یک فضای دنج دارد و برای خوردن وعده‌های اصلی غذایی نیز می‌شود به آن مراجعه کرد. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. روزهای پایانی هفته یعنی شنبه و یکشنبه نیز ۲ ساعت به ساعات کاری این کافه اضافه می‌شود.

 

 ۷ ساحل منحصر به فرد پنانگ، پایتخت غذاهای خیابانی جهان و مالزی

 

 

Borabora by sunset

 


نشانی: جالان باتوفرینگی

 


۲- Friendy beach


یک کافه‌ی ساحلی ساده که نه با دکور و میزها و صندلی‌هایش، بلکه با حضور آدم‌ها و مشتریانش هویت پیدا می‌کند. یک کافه‌ای که می‌شود ساعت‌ها در آن زمان صرف کرد و زیبایی دریا را دید و لذت برد. کافه‌ای که در یک فضای آزاد که سقفش آسمان است بنا شده و برای مسافران پنانگ بسیار دلچسب است. چرا که هرشب مملو از گردشگران می‌شود. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با انواع غذاهای سبک و نوشیدنی‌ها پذیرایی می‌کند.

 

 

Friendy beach

 


نشانی: پولائو پینانگ

 


۳- Beach blanket Babylon


یک کافه‌ی شیک و لاکچری برای آنهایی که هزینه کردن در سفر چندان برایشان مهم نیست و در یک سفر دست و دل بازانه به پنانگ آمده‌اند. کافه‌ای زیبا با طراحی مدرن. کافه‌ای که رفتن به آن حال و هوای آدم را عوض می‌کند و این امر نه تنها به خاطر نوشیدنی‌هایش، بلکه به خاطر فضای نابش نیز میسر می‌شود. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و معمولا از ساعت ۶ عصر تا ۷ شب شلوغ‌ترین ساعات خود در طول شبانه‌روز را پشت سر می‌گذارد. چرا که تعداد زیادی از مسافران شهر پنانگ برای تماشای غروب آفتاب ساحل به آن پا می‌گذارند.

 

 کافه‌‌های خوشمزه‌ی پنانگ با معماری و طراحی خاص! 

 

 

Beach blanket Babylon

 


نشانی: جالان سلطان احمد شاه 32

 


۴- Muchacha


یک کافه‌ی شبانه برای آنهایی که می‌خواهند شب‌های این شهر را پرشور و هیجان پشت سر بگذارند. کافه‌ای که روزهای شنبه و جمعه در آن بندی مشهور از این شهر موسیقی زنده می‌نوازد و مشتریان زیادی را به خودش جذب می‌کند. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۶ عصر تا ۱ نیمه شبه به روی مشتریانش باز است و از آنها نه تنها با بهترین نوشیدنی‌ها بلکه با وعده‌های غذایی نیز پذیرایی می‌کند.

 

 

Muchacha

 


نشانی: پانگ کالان وِلد 8A

 


۵- Olive kitchen


یک کافه‌ی عالی در فضای آزاد که هرشب مملو از گردشگران است و از آنها با بهترین غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم پذیرایی می‌کند. کافه‌ای که همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۳ نیمه شب از مشتریانش پذیرایی می‌کند و به مرغ‌های سوخاری‌ خوشمزه‌اش شناخته می‌شود. اگرچه این کافه روی شن‌های ساحل واقع نشده است اما در نزدیکی و مجاورت آن قرار دارد.

 

 بهترین سرآشپزهای دنیا در کدام رستوران‌های پنانگ آشپزی می‌کنند؟! 

 

 

Olive kitchen

 


نشانی: جالان پنانگ 3J

 


۶- Living room cafe


اگر می‌خواهید به کافه‌ای بروید که هم بهترین نوشیدنی‌ها را نوش جان کنید، هم بهترین موسیقی‌ها را بشنوید، هم با آدم‌های خوب و جذاب معاشرت کنید و هم در یک گالری هنری قرار داشته باشید باید به این کافه بروید. جاییکه درهایش در بیشتر روزهای هفته تا ساعت ۳ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و در بیشتر روزهای هفته شلوغ است. بنابراین اگر اهل شلوغی و سر و صدا هستید و می‌خواهید شب‌های بودن‌تان در پنانگ به خلوتی و سکوت نگذرد به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این کافه تشریف ببرید.

 

 

 Living room cafe

 


نشانی: باتوفرینگی، کامپونگ

 


۷- Borabora George town


شبیه به کافه‌ای که در باتوفرینگی قرار دارد، کافه‌ای دیگر نیز در جورج تاون قرار دارد تا این دو کافه خواهر خوانده‌ی یکدیگر باشند. کافه‌ای که زیر لامپ‌های نئونی شب‌های پرشوری را دارد و از مهمانانش با بهترین نوشیدنی‌ها، پیتزاها و پاستاها پذیرایی می‌کند. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ نیمه شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

Borabora George town 

 


نشانی: جالان سی ام هاشیم 515

 


۸- Healy macs


یک کافه‌ی ایرلندی عالی برای آنها که عاشق خوشگذرانی و شب بیدارمانی هستند. کافه‌ای که درهایش از ساعت ۱۱ صبح تا ۱ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

 Healy macs

 


نشانی: استیر کوآی جالان

 


۹- Sand bar


یک کافه‌ی بی‌خستگی و شبانه‌روزانه. کافه‌ای که ۲۴ ساعته به مشتریانش خدمات ارائه می‌کند و برای آنها از پنانگ خاطره‌‎ای خوش و ماندگار می‌سازد.

 

 

Sand bar

 


نشانی: جالان باتوفرینگی

 


۱۰- Sigi’s bar & grill


یک کافه‌ی عالی که جدای از سرو بهترین نوشیدنی‌ها و غذاها، بهترین چشم‌اندازها را نیز از دریا و ساحل به مشتریانش ارائه می‌کند. کافه‌ای که درهایش همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

 Sigi’s bar

 


نشانی: ساحل باتوفرینگی

۰۲ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران