معرفی ساحل باتو فرینگی در پنانگ مالزی

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
معرفی ساحل باتو فرینگی در پنانگ مالزی

پنانگ یکی از بهترین جزیره‌های مالزی است که شهرتی جهانی پیدا کرده. جزیره‌ای که به پایتخت غذاهای خیابانی در جهان معروف است و تونی بلر نخست وزیر اسبق بریتانیا نیز از آن دیدن کرده است. جزیره‌ای که امکانات رفاهی و اقامتی مناسبی دارد و برترین تفریحات را برای بازدیدکنندگانش فراهم آورده است. جزیره‌ای که جاذبه‌های تاریخی در خود کم ندارد اما بیشتر به جاذبه‌های طبیعی‌اش شناخته می‌شود. جاذبه‌هایی از جمله پارک‌ ملی و باغ پروانه‌ها و همینطور ساحل باتو فرینگی. در سفرتان با تور مالزی به این جزیره اگر به دنبال آشنایی با یک ساحل جذاب و خاص هستید همراه ما باشید تا باتو فرینگی را خدمتتان معرفی کنیم.

 


محله باتو فرینگی و ساحل باتو فرینگی


در فاصله بیست دقیقه از محله جورج تاون که مرکز پنانگ به حساب می‌آید محله‌ای واقع شده است که یکی از محله‌های توریستی این جزیره محسوب می‌شود. محله‌ای که معنای نامش صخره پرتغالی است و این نام در قرن شانزدهم بر آن نهاده شده است. محله‌ای که در گذشته کشتی‌ها برای تامین آذوقه و آب خود در آن پهلو می‌گرفتند و امروزه یکی از نقاط توریستی پنانگ به حساب می‌آید. محله‌ای که در خود یکی از بهترین سواحل پنانگ را دارد. ساحلی با ماسه‌های سفید رنگ که در خود بی‌شمار اقامتگاه دنج جای داده است. ساحلی که می‌شود در پناه آن حسابی خوش گذراند و پنانگ را با تصویری دیگر در ذهن ثبت کرد. ساحلی بسیار تمیز که آبش زلال و شفاف نیست اما مناسب بسیاری از تفریحات است. اگر می‌خواهید بیشتر با این ساحل و تفریحاتی که در آن می‌توانید انجام بدهید آشنا شوید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۶ تفریح معروف این ساحل را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 

 برترین غذاهای خیابانی جورج تاون، پایتخت غذای مالزی

 

ساحل باتو فرینگی

 

 

  •  پاراسل: اگر علاقه‌مند به انجام یک تفریح هیجان‌انگیز در پنانگ هستید به شما توصیه می‌کنیم پاراسل را تجربه کنید. تفریحی که طی آن با یک چتر به پرواز درمی‌آیید درحالیکه توسط یک جت اسکی نیز کشیده می‌شوید. تفریحی که آدرنالین خونتان را بالا می‌برد. به شما توصیه می‌کنیم اگر برای یک سفر عاشقانه به پنانگ رفته‌اید حتما این تفریح را در باتو فرینگی تجربه کنید.
  •  جت اسکی: جت اسکی یکی از تفریحات هیجان‌انگیز آبی به حساب می‌آید که طرفداران زیادی دارد. از این رو به این ساحل نیز اگر تشریف ببرید می‌توانید ببینید امکان انجام دادنش فراهم است و علاقه‌مندان زیادی در صف انجام آن هستند.
  •  قایق سواری: اگر اهل آرامش هستید و می‌خواهید تفریحات آرام نیز انجام بدهید ساحل باتو فرینگی این امکان را برای شما فراهم می‌آورد. در این ساحل می‌توانید قایق‌های پدالی یا پارویی اجاره کنید و بزنید به دل آب. قایق سواری یکی از تفریحات پرطرفدار این ساحل است.

 

 ۸ هتل ارزان قیمت در پنانگ برای آنهایی که به سبک کوله‌گردی سفر می‌روند

 

ساحل باتو فرینگی

 

 

  •  اسب سواری: اسب سواری یکی از تفریحات خاص است که امکان آن در این ساحل فراهم آمده است. مهم نیست شما سوارکار هستید یا نه، با رفتن به این ساحل اگر علاقه‌مند به سوارکاری باشید می‌توانید به همراه مربی این تفریح را تجربه کنید. تفریحی که چندان گران نیست و به مانند تفریحات هیجان‌انگیز آبی نیز پرطرفدار نیست.
  •  پیاده‌روی: قدن زدن روی ماسه‌های یک ساحل تمیز خودش یک تفریح خاطره‌انگیز به حساب می‌آید که با رفتن به باتو فرینگی می‌توانید این تفریح را انجام بدهید و یک حال و هوای خاص برای خودتان بسازید. اگر برای یک سفر عاشقانه به باتو فرینگی رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما این تفریح را انجام بدهید. مخصوصا به هنگام غروب آفتاب که خورشید رنگ نارنجی‌اش را روی آب می‌اندازد و کم‌کم می‌رود که پنهان شود.
  •  خرید: در سرتاسر این ساحل غرفه‌های زیادی را می‌یابید که برای خرید سوغاتی می‌توانید به آنها مراجعه کنید. غرفه‌هایی که از آنها می‌توانید پوشاک، صنایع دستی، پارچه و ... با قیمت‌های ارزان تهیه کنید. بنابراین در سفرتان به پنانگ اگر به دنبال سوغاتی‌های ارزان قیمت هستید بدون شک به این ساحل سری بزنید.

  معرفی مراکز خرید جورج‌تاون برای خرید سوغاتی‌های خاص از پنانگ 

 

ساحل باتو فرینگی

 

 

  •  نوش جان کردن بهترین غذاهای دریایی: این ساحل پر از رستوران و کافه است. رستوران‌ها و کافه‌هایی که هم یک فضای بیرونی برای پذیرایی دارند و هم یک فضای درونی. رستوران‌ها و کافه‌هایی که بهترین نوشیدنی‌ها، دسرها و غذاهای دریایی را در آنها می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستوران‌هایی که مزه‌های غذاهایشان ماندگار هستند.
  •  اقامت: این ساحل پر از اقامتگاه‌های دنج است که اگر هزینه‌ی سفر برایتان چندان مهم نیست و در سفر به پنانگ محدودیت بودجه ندارید به شما توصیه می‌کنیم حتما در آنها اقامت کنید. اقامتگاه‌هایی که در خود استخر دارند و زیباترین چشم‌اندازهای پنانگ را به شما ارائه می‌کنند.
۰۴ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران