معرفی زیباترین نقاط پنانگ در سفر با تور مالزی

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
معرفی زیباترین نقاط پنانگ در سفر با تور مالزی

پنانگ دارای نقاط زیبای متعددی است که توجه شما را به خود جلب می‌کنند. بنابراین در سفر با تور مالزی به پنانگ با خودتان دوربین ببرید و سلفی‌های جذابی بی‌اندازید. با وجود ساحل گسترده و تپه‌های جنگلی انبوه، نه یک پل بلکه دو پل ارتباطی بین جزیره و سرزمین اصلی، پنانگ از زیبایی هرگز کم نمی‌آورد. اما اگر بخواهید از زیباترین نقاط عکس بگیرید و مناظر بی‌نظیری را ببینید راهنمای ما را دنبال کنید.

 

کلیسای سنت جورج

سنت جورج در سال ۱۸۱۸ ساخته شده از قدیمی‌ترین کلیساهای انگلیسی در جنوب شرقی آسیا است. در طراحی این کلیسا عناصر گرجستانی، نئوکلاسیک، و انگلیسی که در اوایل قرن ۱۹ام رواج داشت دیده می‌شود. این کلیسا از ۴ ستون اصلی در جلو و یک مناره ۴ ضلعی بلند در پشت تشکیل شده است. این کلیسا به عنوان حسن نیت در دوره استعمار انگلیس ساخته شد.

 

طبیعت‌گردی خاطره‌انگیز در پارک ملی پنانگ

 

آدرس: Georgetown George Town, Penang, 10450, Malaysia

 

پارک ملی پنانگ

شاید این پارک ملی از بقیه رقبای خود کوچک‌تر باشد اما از لحاظ پوشش گیاهی و جانوری قوی است. این پارک با بیش از ۴۰۰ گونه گیاهی و ۱۵۰ گونه پرنده، و آب و هوای گرمسیری از هر لحاظ برای کاوش و تفریح فوق‌العاده است. شما می‌توانید با کفشی راحت زمین‌های جنگلی را زیر پا بگذارید، از صدای طبیعت و تماشای پرندگان و حیواناتی که با آن‌ها روبرو می‌شوید لذت ببرید. ورودی به این پارک رایگان است.

 

 

آدرس: jalan Hassan Abbas, George Town, Penang, 11050, Malaysia

 

مرزعه پروانه پنانگ

چه کسی از وجود ۱۵ هزار پروانه در صدها گونه در فضای آزاد لذت نمی‌برد. به صورت طبیعی قیمت بلیط ورودی برای بزرگسالان ۱۵ دلار است اما در صورت داشتن MyKad تخفیف خواهید گرفت. توصیه می‌کنیم هنگام حرکت در این مکان به شدت مراقب باشید، حتی مراقب قدم‌هایتان زیرا برخی از این موجودات رنگی و ظریف از نشستن زیر آفتاب لذت می‌برند.

 

معرفی بهترین غذاهای خیابانی پنانگ

 

آدرس: No.830 Jalan Teluk Bahang, Teluk Bahang Pulau Pinang, 11050, Malaysia

 

پنانگ هیل

اگر می‌خواهید در کنار لذت بردن از مناظر زیبا و کاوش در اطراف ورزشی هم کرده باشید به صعود ۳ ساعته به تپه پنانگ بروید. منظره سرسبز تپه بسیار زیبا و دیدنی است. به علاوه از لابه لای شاخ و برگ درختان برخی از حیوان بومی دیده می‌شوند. اما در این ارتفاع آفتاب تندتر می‌تابد بنابراین پوشیدن کلاه را فراموش نکنید. سعی کنید برای غروب به بالا رسیده باشید تا شاهد منظره‌ای نفسگیر و زیبا باشید.

 

 

آدرس: Bukit Bendera, Penang, Malaysia

 

سیتی هال

این ساختمان نئو باروک واقع در نوک غربی جزیره پنانگ، خانه شورای شهرداری است. این ساختمان با پنجره‌های قوس‌دار و ستون‌های رنگی نمایی به شدت دیدنی دارد. گرچه نمی‌توانید وارد ساختمان شوید اما هنوز می‌توانید از چهره بیرونی آن عکس بگیرید و در اینستاگرام‌تان با دوستان به اشتراک بگذارید.

 

معرفی ۵ بازار بزرگ و جذاب پنانگ

 

آدرس: Jalan Padang Kota Lama, George Town George Town, Pulau Pinang, 10450, Malaysia

 

Hin Bus Depot

Hin Bus Depot مرکز خرده فرهنگ پنانگ است. این بازار با داشتن یک گالری هنری و نقاشی‌های دیواری توانسته نظرها را به خود جلب کند. اگر به دنبال سوغاتی‌های دست ساز هستید می‌توانید از بازار صنایع دستی که یکشنبه‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۵ عصر برگزار می‌شود دیدن کرده و از بین اجناس هنری دست ساز چیزی بخرید. در صورت گرسنگی می‌توانید از انواع غذاها، ولو گزینه‌های وگان و گیاه‌خواری استفاده کنید. در اینجا نوشیدنی‌های کافئین‌دار مثل اسپرسو هم در دسترس قرار دارد.

 

 

آدرس: 31A Jalan Gurdwara, George Town, Pulau Pinang, 10300, Malaysia

 

مرکز خرید Straits Quay

افراد محلی برای پیاده‌روی، دویدن و یا بردن سگ‌هایشان به قدم‌زنی خودشان را به اینجا می‌رسانند. منظره طلوع خورشید در اینجا مانند هیچ دیگر پنانگ نیست، اما اگر غروب را ترجیح می‌دهید، سعی کنید بعد از ساعت ۶:۳۰ بعدازظهر خودتان را به این محل برسانید. غروب اینجا آسمانی به رنگ‌های بنفش، زرد و قرمز را به نمایش می‌گذارد. گردشگری آزاد باشید یا عکاسی به دنبال سوژه، افسون آسمان طلوع و غروب اینجا خواهید شد.

 

لوکس‌ترین هتل‌های پنانگ را برای سفری لاکچری به این جزیره بشناسید

 

آدرس: Seri Tanjung Pinang Tanjung Tokong, Pulau Pinang, Malaysia

 

باغ گیاه‌شناسی پنانگ

این باغ وسیع جایی است که افراد محلی برای قدم زدن به آن می‌روند و در آن تای چی تمرین می‌کنند. این باغ با پوشش ۷۲ هکتاری، به ۱۲ زیر مجموعه از جمله خانه کاکتوس و مرکز باغبانی تقسیم می‌شود. این باغ زیبا و سرسبز را می‌توانیم محبوب‌ترین باغ پنانگ نام ببریم. شما در این باغ می‌توانید از صدها گونه گیاهی دیدن کرده و روح‌تان را درمان کنید. قسمت گل‌های معطر با وجود رایحه لطیف جاری در هوا یکی از لذتبخش‌ترین قسمت‌های مجموعه محسوب می‌شود.

 

 

آدرس: Jalan Kebun Bunga, George Town, Pulau Pinang, 10350, Malaysia

۲۵ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران