هتل‌های خانوادگی در پنانگ : بخش اول

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
هتل‌های خانوادگی در پنانگ : بخش اول

پنانگ که "مروارید شرق" نامیده می‌شود،  جزیره‌ای در شمال غربی مالزی است. این ایالت که به دلیل میراث غنی خود شهرت دارد، دارای مجموعه عظیمی از معابد باستانی، جنگل‌های حفاظت شده، موزه‌ها و سواحل زیباست که سفر شما را با تور مالزی بسیار شگفت انگیز و به یاد ماندنی می‌نماید. و البته اگر دوست دارید خانواده‌تان را غافلگیر کنید و تجربه این سفر را برایشان کامل نمایید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از بهترین هتل‌های مناسب خانواده‌ها در پنانگ مالزی را برای اقامت انتخاب کنید.

 

Areca

این اقامتگاه، فرصتی عالی را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند تا به کشف فرهنگ درخشان و تاریخ غنی جورج تاون بپردازند. این هتل که در موقعیت مناسبی در فاصله کمی از منطقه تجاری مرکز شهر واقع شده، در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

در اینجا ۴۸ متر مربع سوئیت بزرگ خانوادگی، با فضای داخلی گرم و صمیمی در انتظارتان است که اقامت برای یک خانواده ۴ نفره را ایده آل می‌کنند. علاوه بر این، کودکان می‌توانند از حضور در باشگاه و کتابخانه کودکان و دیگر امکانات و سرگرمی‌ها از جمله فضای بازی سرپوشیده و بازی‌های رومیزی لذت ببرند.

همچنین باید گفت این هتل، رستورانی دنج و یک کافه را در خود جای داده که غذاهای لذیذ اروپایی و تهیه شده از مواد اولیه محلی سرو می‌کنند.

 

بهترین هتل‌های پنانگ برای گردشگران

آدرس: 5, Jalan Khoo Sian Ewe, Georgetown, 10050 George Town, Penang, Malaysia

 

Royale Chulan Penang

این هتل مجلل نیز در مرکز محوطه تاریخی جورج تاون واقع شده و از معماری استعماری باشکوه و مدرنیته منحصر به فردی برخوردار است. این بوتیک هتل ۴ ستاره با استخرهای روباز در طبقه دوم و چهار گزینه غذاخوری، امکان استراحت دلپذیری را برای خانواده‌ها رقم می‌زند.

 یکی از محبوب‌ترین بخش‌های هتل، کافه داخلی با نام سری تانجونگ است که چای دم کرده عالی و شیرینی جات لذیذ را در کنار وعده‌های غذایی باکیفیت سرو می‌کند. رستوران The Spice نیز، یک مکان بی‌نظیر برای لذت بردن از غذاهای تلفیقی لذت بخش در کنار استخر فراهم می‌نماید.

آدرس: No 1 & 2, Pengkalan Weld, Georgetown, 10300 George Town, Penang, Malaysia

 

Sunway

اینجا بهترین هتل در پنانگ بوده و در مجموع ۲۵۰ اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. اتا‌ق‌های جادار با یک تخت بزرگ و یک تخت یک نفره کودک، می‌توانند یک خانواده سه نفره را به راحتی پوشش دهند. استخر روباز و جکوزی نیز، فضایی مناسب برای استراحت و ریلکس کردن مهمانان فراهم می‌کنند.

بعلاوه می‌توانید از غذاهای آسیایی و غربی لذیذ رستوران این هتل لذت ببرید. هر چند غرفه‌های متعدد غذای خیابانی نیز در فاصله کمی از هتل واقع شده‌اند. همچنین این اقامتگاه، دسترسی عالی به برج کومتار و موزه سرپوشیده پنانگ دارد.

 

آشنایی با موزه ملی مالزی در کوالالامپور

آدرس: 33, Lorong Baru, Georgetown, 10400 George Town, Penang, Malaysia

 

Holiday Inn Resort Penang

این هتل ساحلی، به طرز ایده‌آلی در قلب ساحل باتو فرینگی قرار گرفته که هم به خاطر رستوران‌های غذاهای دریایی و هم امکانات ورزش‌های آبی شهرت دارد. این اقامتگاه، هم برای خانواده‌ها و هم برای زوج‌های عاشق مناسب بوده و تفریحات متنوعی برای تمام رده‌های سنی ارائه می‌دهد.

در میان سوئیت‌ها و اتاق‌های موجود، Kid Suite مناسب‌ترین فضا برای اقامت خانواده به شمار می‌آید که تخت‌های دو نفره یا دو طبقه را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. و البته بازی های پلی استیشن نیز امکانات داخل اتاق را تکمیل می‌کنند. برای لذت بردن بیشتر فرزندانتان می‌توانید آنها را به باشگاه کودکان، اتاق لگو و فضاهای بازی ببرید و یا از والیبال ساحلی با آنها لذت ببرید.

آدرس: 72, 11100 Batu Ferringhi, Penang, Malaysia

 

Hotel Equatorial Penang

این هتل ۵ ستاره که بر فراز تپه‌ای آرام در بایان لپاس ساخته شده، در ارتفاع ۲۵۰ متری بالاتر از سطح دریا واقع شده است و با امکانات رفاهی فراوان، از جمله استخر مجلل ۵ متری به سبک تالاب و فضای تنیس و مسیرهای دویدن و پیاده روی به استقبال مهمانان می‌آید.

آپارتمان Garden Suite با ۶۶۲ اتاق و سوئیت مهمان در این مجموعه‌، به طور خاص ساخته شده تا خانواده‌های چهار نفره را به راحتی در خود جای دهد. این آپارتمان دارای فضای وسیع ۱۴۰ متر مربع مجهز به یخچال، فضای ناهار خوری بزرگ، نشیمن دنج و آشپزخانه‌ای کاملا مجهز است.

 

معرفی بهترین هتل‌های ۴ ستاره پنانگ

آدرس: 1, Jalan Bukit Jambul, Bukit Jambul, 11900 Bayan Lepas, Penang, Malaysia

 

Magpie Heritage

این هتل که ۱۴ دقیقه پیاده روی از جورج تاون فاصله دارد نیز، یک اقامتگاه مناسب برای خانواده‌هاست. این هتل، همچنین به جاذبه‌های متعدد از جمله مرکز خرید خیابان اول، برج کومتار، موزه غذاهای عجیب پنانگ و تایم اسکوئر دسترسی عالی دارد.

گفتنی است برای کسانی که در یک گروه چهار نفره سفر می‌کنند، King Studio بزرگ‌ترین سوئیت هتل بسیار مناسب است. این واحد با دکوراسیون مدرن، دارای کفپوش چوبی و اکسسوری‌های چوبی بوده و فضایی بسیار ساده و صمیمی را ایجاد می‌کند.

آدرس: 494, Lebuh Pantai, Georgetown, 10300 George Town, Penang, Malaysia 

۲۹ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران