۱۰ رستوران چینی برتر پنانگ برای آنهایی که عاشق سوشی‌های درجه یک هستند

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
۱۰ رستوران چینی برتر پنانگ برای آنهایی که عاشق سوشی‌های درجه یک هستند

پنانگ یکی از مهیج‌ترین شهرهای مالزی است که گردشگران طبیعت‌گرد زیادی را به خودش می‌کشاند. جزیره‌ای که به واسطه‌ی سفر بسیاری از مقامات سیاسی و فرهنگی سر زبان‌ها افتاده است و یکی از بهترین نقاط مالزی برای انواع گشت و گذارها به حساب می‌آید. شهری با هتل‌ها و رستوران‌های درجه یک برای خوش گذرانی‌های فراموش نشدنی. شهری که به عنوان پایتخت غذاهای خیابانی جهان به حساب می‌آید. در سفرتان با تور مالزی به این جزیره اگر به دنبال رستوران‌های چینی عالی هستید همراه ما باشید تا ۱۰ رستوران برتر این جزیره که بهترین سوشی‌های عمرتان را در آنها می‌توانید نوش جان کنید یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Huo Tan Wang Charcoal steamboat


یک رستوران ویژه برای آنهایی که می‌خواهند بهترین سوپ‌های چینی را نوش جان کنند. رستورانی که تنوع غذایی خوبی دارد و غذاهایش برای کسانیکه گیاه‌خوار هستند بسیار مناسب است. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۵ عصر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. بنابراین در سفرتان به پنانگ نگران دیر وقت شدن و گشنه بودن نباشید. چرا که شب‌ها تا دیرهنگام می‌توانید به این رستوران مراجعه و یک شام خوب چینی نوش جان کنید.

 

۱۰ کافه‌ی ساحلی پنانگ، جزیره‌ی زیبایی‌های تمام نشدنی مالزی

 

 

Huo Tan Wang

 


۲- Maple Palace


یکی از رستوران‌های چینی مناسب و نسبتا کوچک پنانگ که رفتن به آن باعث می‌شود با غذاهای گیاهی خوشمزه و درجه یکی آشنا شوید. رستورانی با غذاهای عالی و قیمت‌های مناسب که درهایش یک بار برای وعده‌ی غذایی ناهار در سات ۱۲ ظهر به روی مشتریانش باز می‌شود و بار دیگر برای وعده‌ی غذایی شام به هنگام ۶ عصر. درهای این رستوران نهایتا تا ساعت ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با غذاهایش پذیرایی می‌کند.

 

 

Maple Palace

 


۳- Chin’s Stylish


در یک حال و هوای چینی عالی، در یک فضای بی‌نظیر که رنگ سرخ تم اصلی آن است، در یک مکان لاکچری که بهترین غذاهای چینی را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید رستورانی واقع شده است که یکی از بهترین رستوران‌های شرقی شرق آسیا به حساب می‌آید. رستورانی که قیمت‌ غذاهای منویش اندکی گران است اما مطمئن باشید ارزشش را دارند آنها را سفارش بدهید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۶ عصر تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و برای وعده‌ی غذایی شام از آنها پذیرایی می‌کند.

 

شب‌گردی در پنانگ پایتخت غذاهای خیابانی جهان

 

 

Chins Stylish

 


۴- My home style


یک رستوران عالی برای آنهایی که می‌خواهند گوشت سفید نوش جان کنند. رستورانی که بهترین مرغ‌ها و ماهی‌ها را به بهترین روش چینی طبخ می‌کند. رستورانی که در روز دو بار درهایش به روی مشتریانش باز می‌شود. یک بار برای وعده‌ی غذایی ناهار و بار دیگر برای وعده‌ی غذایی شام تا دیرهنگام.

 

 

My home style

 


۵- Tek sen restaurant


یک رستوران چینی معروف و قدیمی در این شهر که دکورش نیز آن را به گذشته ارجاع می‌دهد. رستورانی که هم در میان گردشگران این شهر معروف است و هم در میان شهروندان پنانگ. رستورانی که منوی غذایی متنوعی دارد و تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. رستورانی که با رفتن به آن هم می‌توانید غذاهای گیاهی سفارش بدهید و هم غذاهای گوشتی. درهای این رستوران برای وعده‌ی غذایی ناهار از ساعت ۱۲ تا ۱۴ ظهر و برای وعده‌ی غذایی شام از ساعت ۶ تا ۸:۳۰ شب به روی مشتریانش باز است. در ضمن روزهای سه‌شنبه نیز این رستوران تعطیل است.

 

۸ رستوران پرطرفدار مسافران در جورج تاون پنانگ

 

 

Tek sen restaurant

 


۶- Restoran teow chew meng


رستورانی عالی برای آنهایی که می‌خواهند غذاهای کلاسیک و سنتی چینی را نوش جان کنند. رستورانی که بهترین غذاهای رشته‌ای چینی را به مشتریانش ارائه می‌کند و قیمت غذاهایش مناسب است. رستورانی که درهایش همه روزه برای وعده‌های غذایی شام و ناهار از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

 

 

Restoran teow chew

 


۷- Baba phang


رستورانی ویژه، از آنها که با غذاهای خاص و تازه از مهمانانش پذیرایی می‌کند. از آنها که با مزه‌های متفاوت و ماندگار گردشگران را به سوی خودش می‌کشاند. از آنهایی که هم می‌توان بهترین غذاها را در آن سفارش داد و هم بهترین نوشیدنی‌ها را. رستورانی که هم می‌توانید برای نوش جان کردن ناهار به آن مراجعه کنید و هم برای نوش جان کردن شام.

 

 

Baba phang

 


۸- Zhong Hua


اگر می‌خواهید از غذاهای خیابانی فرار کنید و به یک رستوران خوب بروید که در آن غذاهای ویژه‌تر نوش جان کنید می‌توانید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

بهترین سرآشپزهای دنیا در کدام رستوران‌های پنانگ آشپزی می‌کنند؟!

 

 

Zhong Hua

 


۹- Chao zhou


رستورانی ویژه که با رفتن به آن هم می‌توانید غذاهای گرم چینی نوش جان کنید و هم غذاهای سرد. رستورانی که جدای از وعده‌های غذایی ناهار و شام، برای صرف صبحانه نیز می‌توانید به آن مراجعه کنید. درهای این رستوران صبح‌ها ساعت ۷ به روی مشتریانش باز می‌شود.

 

 

Chao zhou

 


۱۰- Bali hai seafood


یک رستوران دریایی عالی که غذاهای چینی فوق‌العاده‌ای طبخ می‌کند. رستورانی که برای نوش جان کردن صبحانه‌های خاص و متفاوت چینی می‌توانید به آن مراجعه کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

 

Bali hai seafood

۲۹ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران