بهترین رستوران‌های پنانگ

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
بهترین رستوران‌های پنانگ

پنانگ از مقاصد ساحلی بسیار محبوب تور مالزی است که به عنوان پایتخت دوم این کشور در نظر گرفته می‌شود که سهم فعال و زیادی در جذب توریست و صنعت گردشگری این کشور بر عهده دارد. همین توریست پذیری باعث شده تا پنانگ صحنه غذاخوری پر شوری داشته باشد و با چند رستوران عالی درجه یک در جورج تاون از مهمانان خود پذیرایی کند. همچنین در جزیره‌ای که اکثر مردم عادت دارند از غذاهای خیابانی برای پایان دادن به کار روزانه خود استفاده کنند، می‌توانید خدمات کارآمدی را بیابید که با غذاهای خوشمزه و تاثیرگذارشان می‌توانستند ستاره‌های طلایی و طراحی‌های داخلی زیبا و حرفه‌ای داشته باشند اما همچنان غذای خیابانی محسوب می‌شوند. بنابراین برای تجربه بهتر ما در اینجا رستوران‌های برتر پنانگ با غذاهای عالی را بررسی می‌کنیم.

 

Spice Market Café

کافه بازار ادویه که در هتل ۵ ستاره Shangri-La's Rasa Sayang Resort and Spa در پنانگ واقع شده، دارای طراحی داخلی جذاب، روستایی و خلاقانه است و غذاهایی از سراسر جهان سرو می‌کند. منوی غذاهای این رستوران غیررسمی به سبک بوفه، متنوع و اشتهاآور بوده و تلفیقی از غذاهای بابا نیونیا، چینی، هندی، ژاپنی، تایلندی و غذاهای غربی بوده و هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند زیرا بلاخره چیزی پیدا می‌شود که بخواهید سفارش دهید. همچنین این کافه دارای دو فضاب داخلی و بیرونی بوده و شما می‌توانید در داخل یا بیرون بر روی عرشه‌های چوبی مشرف به ساحل شنی باشکوه Batu Ferringhi هر کجا که راحت بودید بنشینید.

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب

آدرس: Shangri-La Rasa's Sayang Resort & Spa, Beach Garden Wing, Batu Feringgi Beach, Kampung Tanjung Huma, Penang, Malaysia

 

Feringgi Grill

رستوران فرینگی گریل در هتل ۵ ستاره Shangri La's Rasa Sayang Resort & Spa غذاهای تلفیقی معاصر عالی را با تکنیک‌های آشپزی کلاسیک سرو می‌کند. به دلیل حال و هوای مدرن و جذاب و کد لباس رسمی حاکم بر سالن غذاخوری، این رستوران مکان خوبی برای قرار گذاشتن محسوب می‌شود. اغلب یک نوازنده پیانو وجود دارد که آهنگ‌های زنده برای دلچسب‌تر کردن تجربه غذاخوری در اینجا می‌نوازد. استیک آبدار دایان یکی از ویژگی‌های برجسته منو است که روی میز شعله‌ور می‌کنند، سپس روی بستری از سس قارچ صاف قرار می گیرد و با سیب زمینی های گراتن نرم و سبزیجات ترد سرو می‌شود.

 

شب‌گردی در پنانگ پایتخت غذاهای خیابانی جهان

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰:۳۰ و از ۱۸:۳۰ تا ۲۰

آدرس: Shangri-La Rasa’s Sayang Resort, Mezzanine Level, Rasa Wing Lobby, Batu Feringgi Beach, Kampung Tanjung Huma, Penang, Malaysia

 

ThirtyTwo at The Mansion

رستوران ThirtyTwo at The Mansion، یک غذاخوری باشکوه انگلیسی-هندی در منتهی الیه شمال شرقی پنانگ است. این رستوران در جالان سلطان احمد شاه در مرکز جورج تاون واقع شده است. این عمارت برازنده و شیک کنار دریا، که به سبک استعماری دهه ۱۹۲۰ ساخته شده، غذاهای بسیار خوشمزه‌ای را ارائه می‌دهد که عمدتا در دسته غذاهای کلاسیک آسیایی یا فرانسوی قرار می‌گیرد. از غذاهای برجسته آن می‌توان به گوشت گوسفندی که آهسته پخته شده و دنده‌های گوشت گاو کبابی شده اشاره کرد. توصیه‌های سرآشپز شامل مرغ کباب‌پز، سوپ بیسکو و پودینگ تافی چسبنده است. مجموعه ThirtyTwo at The Mansion برای خانواده‌ها و گروه‌های کوچک انتخابی عالی است.

ساعت کار: همه روزه از ظهر الی ۱۵ و از ۱۹ الی ۲۰

آدرس: 32, Jln Sultan Ahmad Shah, George Town, Penang, Malaysia

 

Suffolk House Restaurant

رستوران سافولک هاوس تجربه غذا خوردن را در یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی پنانگ ارائه می‌دهد. این خانه در امتداد Jalan Ayer Itam قرار دارد و در داخل یک باغ ۲۰۰ ساله انگلیسی-هندی واقع شده که به‌عنوان موزه فرهنگ و هنر نیز عمل می‌کند. همچنین این رستوران به خاطر کیفیت غذاهایش برنده جوایزی بوده و مجموعه‌ای از غذاهای غربی با تأثیرات آسیایی را ارائه می‌دهد. دکوراسیون داخلی اینجا با آینه‌های طلاکاری‌شده، لوسترها، نقاشی‌های رنگ روغن و پنجره‌های گرجی، برای برجسته کردن میراث استعماری آن طراحی شده است.

 

موزه غذاهای عجیب شهر پنانگ

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

آدرس: 250, Jalan Air Hitam, George Town, Penang, Malaysia

 

Kebaya Dining Room

رستوران جذاب Kebaya Dining Room که در سون تراسس (Seven Terraces) واقع شده مکانی عالی برای امتحان کردن غذاهای میراث منطقه خوب در محیط‌های زیبا است. طراحی داخلی با کف کاشی موزاییک سفید، مبلمان عتیقه پراناکان چوبی حکاکی شده لوکس، و گلدان‌های فوشیا و ارکیده سفید بسیار تاثیرگذار و دلنشین است. همچنین وقتی صحبت از غذا به میان می‌آید، منو ترکیبی از غذاهای کلاسیک هندوچینی و پراناکان که با تکنیک‌های آشپزی فرانسوی طعمی غیرمنتظره ترکیب شده دل هر سخت پسندی را می‌برد. غذاهای ضروری که همه باید در اینجا امتحان کنند شامل تاکوی پاپیا برای استارتر، سپس مرغ گولای (کاری) یا گوشت گاو لعاب‌دار تمر هندی برای غذای اصلی است. دوستداران غذاهای دریایی می‌توانند به سراغ باس دریایی کبابی زغالی بروند که روی آن مربای فلفل سامبال قرار ریخته شده و به قول مهمانان قبلی طعمی بهشتی دارد.

ساعت کار: دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۸ تا ۲۲، شنبه و یکشنبه از ظهر تا ۱۴:۳۰ و ۶ بعد از ظهر تا ۲۲:۰۰

آدرس: Seven Terraces, 14A, Stewart Lane, George Town, Penang, Malaysia

 

Restaurant Blanc Penang

رستوران Blanc Penang در عمارت Macalister منویی از غذاهای تند فرانسوی را ارائه می‌کند که طعم‌های قوی و تلفیقی دارند و بسیار هنرمندانه و خوشمزه‌اند. منو هر دو ماه یکبار تغییر می‌کند، هرچند که مهمانان همیشه می‌توانند به آشپزخانه‌ای که متعهد به خلق شاهکارهای آشپزی با استفاده از تکنیک‌های کلاسیک هستند اعتماد کرده و بهترین‌ها را انتظار داشته باشند. تمام دکوراسیون رستوران بالانس پنانگ از دوره استعماری بوده و فضایی بسیار جذاب دارد. در این رستوران از مبل‌های تمام سفید استفاده شده و و در مرکز آن یک درخت غول پیکر مصنوعی قرار داده شده و همچنین یک گوزن نر آبی و گوزن صورتی در کناری خودنمایی می‌کنند. منوی خوش طعم آن شامل غذاهایی همچون گوش ماهی هوکایدو با موسلین سیب زمینی، ترافل یا لنگوستین نیوزیلندی با سس هلندیز، و همچنین گوشت قرمز ایبریکو یا توکوشیما A5 واگیو برای غذای اصلی می‌شود.

 

معرفی بهترین غذاهای خیابانی پنانگ

ساعت کار: سه شنبه تا یکشنبه از ساعت ۷ بعد از ظهر تا ۱۱ شب (دوشنبه ها تعطیل)

آدرس: 228 Jalan Macalister, 10400 George Town, Penang, Malaysia

 

Orinea by Farquhar Mansion

عمارت Orinea by Farquhar یک گزینه عالی برای خوردن غذایی عالی با طعم فرانسوی در پنانگ است مخصوصا برای افرادی که کلا ولخرجی می‌کنند و از پرداختن هزینه‌های گزاف نگران و ناراحت نمی‌شند. این رستوران با غذاخوری عالی، عمارتی متعلق به دوران استعماری با دکور زیبا، کوسن‌های مخملی، و لوسترهای پر زرق و برقی که در خود جای داده از بهترین رستوران‌های درجه یک پنانگ محسوب می‌شود. این رستوران دارای ۲ بخش غذاخوری است که طبقه همکف برای مهمانان گذری و توریست‌ها در دسترس است، در حالی که طبقه بالا برای اعضای انحصاری سلطنتی و نجیب‌زادگان عمارت Farquhar در نظر گرفته شده است. منوی سرآشپز شامل ۵ کورس غذا با طعم‌های مختلف، منوی الاکارته گسترده و فهرستی از نوشیدنی‌های مرغوب و باکیفیت می‌شود. همچنین غذاهای برجسته عبارتند از فوای گرای سرخ شده، خوراک شکم‌پر، و کیک موس شکلاتی Valrhona بدون آرد که می‌توانید هر کدام را که دوست داشتید امتحان کنید و یا با پیروی از غریزه‌تان هر چیز دیگری را سفارش دهید.

ساعت کار: سه شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۱۰ بعد از ظهر، جمعه تا یکشنبه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۱۰ بعد از ظهر (دوشنبه ها تعطیل است)

آدرس: 68-18-1, Sunrise Gurney, Gurney Dr, 10250 George Town, Penang, Malaysia

 

Beach Blanket Babylon

این رستوران لوکس و یک مکان محبوب برای صرف ناهار در میان پنانگیت‌ها است که روبه‌دریا، در عمارت میراث فرهنگی و با چمن‌کاری‌های زیبا در جالان سلطان احمد شاه قرار گرفته. اگرچه ممکن است منوی رستوران محدود باشد اما غذا راضی کننده و بسیار خوشمزه است. توصیه می‌کنیم در اینجا اول با سوپ قارچ خامه‌ای شروع کنید و سپس مرغ کبابی زرماری با سس فلفل سیاه برای غذای اصلی انتخاب کنیداین ترکیبی محبوب است که مهمانان قبلی سعی می‌کنند با توصیه افرادی که قبلا از این کافه دیدن کرده‌اند پیروی کنند. اگر علاقه مند به غذاهای محلی هستید هم laksa lemak  (غذای نودل خامه‌ای) یک انتخاب بسیار محبوب است که ارزش امتحان کردن را دارد.

 

بهترین غذاهای خیابانی پنانگ را از دست ندهید

ساعت کار: همه روزه از ظهر تا نیمه شب

آدرس: 32, Jln Sultan Ahmad Shah, George Town, Penang, Malaysia

 

Mews Café

اگر به دنبال جایی برای استراحت کردن و خوردن غذاهای خوشمزه هستید کافه میوس مکانی برای صرف غذا و استراحت است که در جورج تاون واقع شده اما به طرز عجیبی ممکن است شما را یاد یک کافه ساحلی استرالیایی بیاندازد. این کافه جذاب دارای یک منوی طولانی از غذاهای بسته بندی شده با خوشمزه و خوش طعم است که برای تهیه و درست کردن آن از مواد درجه یک محلی استفاده شده است. غذاها در طعم‌های اصیل و واقعی خودشان و در اندازه‌های پر پیمان سرو می‌شوند. فراموش نکنید که پیشنهادات ویژه فصلی که بر روی تخته سیاه نوشته می‌شود را بررسی کنید. از محبوب‌ترین غذاهای کافه میوس می‌توان به تیکای مرغ لطیف با سس کاری تند، که همراه با سالاد بادمجان خوش طعم و پاپادام ترد سرو می‌شود، اشاره کرد. همچنین پاستا اردک دودی تند خامه‌ای و لازانیا گوشت گاو نیز ارزش امتحان کردن را دارند.

ساعت کار: همه روزه از ظهر تا ۹ شب

آدرس: 77, Muntri St, George Town, Penang, Malaysia

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران