مرکز خرید Gurney Paragon، بهشتی برای علاقه‌مندان به خرید در پنانگ

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
مرکز خرید Gurney Paragon، بهشتی برای علاقه‌مندان به خرید در پنانگ

مرکز خرید Gurney Paragon بهترین گزینه در میان مراکز خرید پنانگ به شمار می‌رود. این مکان از این حیث که ترکیبی از یک مکان نوساز بسیار زیبا در ۹ طبقه و یک مکان قدیمی و تاریخی است، در مالزی بسیار شناخته شده و از این منظر که مرکز خریدی مدرن مملو از فروشگاه‌های مختلف، مراکز تفریحی و همچنین انتخاب‌های متنوع در زمینه غذا و نوشدنی است، محلی ایده‌آل برای گردشگران به حساب می‌آید. در ادامه با ما همراه باشید تا مختصری از این مرکز خرید برای شما بگوییم، تا در سفر با تور مالزی به پنانگ بتوانید از آن بهره ببرید.


کوتاه در مورد مرکز خرید Gurney Paragon


مجموعه‌ی جذاب Gurney Paragon به گونه‌ای ساخته شده که در بسیاری موارد فروشگاه‌های مختلف بر اساس دسته‌بندی‌های متفاوتی که دارند در بخشی از آن قرار گرفته‌اند. برای مثال پوشاک و فروشگاه‌های مختص به مد در طبقه دو طبقه اول قرار دارند و مجموعه تفریحی آن نیز در طبقه نهم قرار گرفته است. Gurney Paragon یک مرکز لوکس و فوق‌العاده برای خرید است که در خود انواع و اقسام کافه‌ها و رستوران‌های مختلف و جالب دارد.

 

دیدنی‌ترین مراکز خرید پنانگ با معماری‌های زیبا

 

 

مرکز خرید Gurney Paragon

 


یک سینمای عالی و دو مرکز بازی نیز در این مجموعه تهیه شده که همه چیز را برای مراجعه کنندگان تکمیل می‌کند. ما در ابتدای این نوشته به یکی از بخش‌های بسیار جالب مرکز خرید، یعنی کتاب‌فروشی محبوب آن می‌پردازیم و سپس به سراغ فروشگاه‌ها، تفریح‌هایی که می‌توانید در آن انجام دهید و باقی موارد خواهیم پرداخت.

 


BookXcess، یک کتاب فروشی منحصر به فرد


وقتی می‌خواهند از BookXcess بگویند، در توصیفش چنین عنوان می‌کنند: "خرید از میان یک میلیون کتاب!". حالا شاید یک میلیون کتاب را در این کتاب‌فروشی پیدا نکنید، اما بدون شک امکان شمردن آن‌ها را هم نخواهید داشت چون مجموعه بسیار بزرگ BookXcess مملو از انواع کتاب‌های به زبان‌های مختلف است و برای تمام سلایق در دسته‌بندی‌های مختلف کتاب‌هایی برای ارائه دارد. همچنین کافه گرگ (Café Wolf) نیز در کنار این کتاب‌فروشی در نظر گرفته شده تا بتوانید بعد از خرید کتاب، مختصری از آن را مطالعه کنید.

 

 

مرکز خرید Gurney Paragon

 


فروشگاه‌ها


تنوع فروشگاه‌ها در Gurney Paragon بسیار عالی بوده، اما در اولین بخش باید از ۴۰ بوتیک بسیار عالی پوشاک آن بگوییم که در دو طبقه قرار داشته و برندهای بسیار خوبی از جهان را شامل می‌شوند. Cotton On، Lacoste یا Aldo بعضی از این موارد هستند. از طرفی فروشگاه‌های لباس عروس و کت و شلوار نیز در این مرکز خرید پیدا شده و در میان فروشگاه‌های لباس زیر نیز برند محبوب ویکتوریا سیکرت را مشاهده می‌کنید.

 

فعالیت‌های رایگان و ارزان در جورج تاون پنانگ

 

 

مرکز خرید Gurney Paragon

 


پوما، نایک یا آدیداس نیز در میان فروشگاه‌های لوازم ورزشی قرار دارند و در بخش‌های موبایل و وسایل الکترونیک، اسباب بازی، لوازم آرایش، لوازم خانگی و ... نیز فروشگاه‌های متعددی هستند که می‌توانید از میان آن‌ها خرید کنید.

 


مراکز تفریحی


در مجموع سه مرکز تفریحی برای Gurney Paragon در نظر گرفته شده است. ابتدا از سینمای TGV Cinemas بگوییم که ۸ سالن مختلف داشته که همگی آن‌ها از تکنولوژی آیمکس بهره برده و جدید‌ترین فیلم‌های روز دنیا در آن‌ها به نمایش گذاشته می‌شود. امکانات و همچنین تجهیزاتی که در این سینما استفاده شده، همگی در سطح اول جهان قرار دارند.

 

 

مرکز خرید Gurney Paragon

 


Chatoys یک مرکز بازی کوچک و پر از دستگاه‌های شانسی است که مناسب سنین پایین بوده و Urban Playz بخش جذاب مجموعه برای تفریح است که در آن می‌توانید کارتینگ بازی کنید، روی ترامپلینگ‌های مخصوص پرش کنید یا چندین بازی دیگر را در محیط باز کنار مرکز خرید تجربه نمایید.

 


غذا و نوشیدنی


در این زمینه انتخاب‌های شما در Gurney Paragon به ۲۶ عدد می‌رسد. این مکان‌ها از رستوران‌های بسیار با کیفیت و گران‌قیمت تا کافه‌های کوچک یا فود کورت‌های نسبتا ارزان قیمت را شامل شده و حتی یک مکان که حالت غذای خیابانی دارد با اسم Chill X نیز در آن وجود دارد. تنوع غذاها نیز از فست فود تا غذاهای شرق دور و غذاهای اروپایی کاملا متنوع است.

 

بهترین سرآشپزهای دنیا در کدام رستوران‌های پنانگ آشپزی می‌کنند؟!

 

 

 مرکز خرید Gurney Paragon

 


در آخر


Gurney Paragon مراکز دیگری همچون یک سوپرمارکت بزرگ، مرکز تبدیل پول یا حتی جایی برای اجاره‌ی مشاین را دارد و در بخش سرویس دهی نیز امکانات خوبی برای مشتریانش در نظر دارد. اما بهتر است اگر به عنوان گردشگر به این مرکز خرید می‌روید در طرح مخصوص گردشگران آن شرکت کنید. این طرح شامل تخفیف‌هایی در بعضی از فروشگاه‌ها، امکاناتی برای راحتی در مرکز خرید و حتی یک بار استفاده رایگان از وسایل رفت و آمد تا هتل را نیز شامل می‌شود.

۰۶ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران