۸ رستوران و کافه در Gurney Paragon پنانگ

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
۸ رستوران و کافه در Gurney Paragon پنانگ

چشم که به هم بزنید، سفرها به نقاط مختلف دنیا از جمله مالزی از سر گرفته می‌شود. در میان مقاصد مختلف این کشور، پنانگ یکی از انتخاب‌های عالی به شمار می‌رود. شهری که به غذاهای متنوع و خوشمزه‌اش شهرت دارد. پنانگ مراکز خرید و بازارهای جذابی نیز دارد که یکی از آن‌ها Gurney Paragon نام داشته و جایی بسیار عالی برای خرید به حساب می‌آید. اما برای این که در هنگام خرید هم از رستوران‌ها و غذاهای عالی پنانگ جا نمانید، چند مورد از بهترین رستوران‌هایی که در این محل هستند را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در سفر با تور مالزی به پنانگ غذاهایی عالی میل کنید.

 

 Arakawa

یکی از انتخاب‌هایی که می‌توانید در این مرکز خرید داشته باشید، رستوران ژاپنی Arakawa است که در زمینه‌ی غذاهای کلاسیک ژاپنی در شهر لنگه ندارد. سرآشپز معروف این رستوران با ۵۰ سال سابقه غذاهایی عالی همچون رامن، سوشی و غذاهای گوشتی و گیاهی مختلف را پخت می‌کند. نکته بسیار در Arakawa این است که شما غذایی بسیار با کیفیت اما با قیمتی متوسط میل خواهید کرد.

 

۶ کاری که در سفر به پنانگ باید انجام بدهید

مکان: طبقه اول : L1-31 & A3a

 

Bonjour Garden

یکی از دیگر رستوران‌هایی که بعید است بخواهید در سفر به پنانگ به راحتی از دستش بدهید. همانطور که از اسم Bonjour Garden پیداست، این مکان یک رستوران فرانسوی به حساب می‌آید که در کنار شیرینی‌های خوشمزه، غذاهای دریایی، انواع گوشت‌ها و سالادها را نیز سرو می‌کند.

مکان: طبقه زیرین همکف : LG 26A & 27

 

Brown Pocket

Brown Pocket یک کافه‌ی دنج در طبقه ششم است که در آن می‌توانید از شلوغی مرکز خرید کمی فاصله گرفته و با همسفران خود دسر یا غذایی خوشمزه سفارش دهید و به صدای موسیقی گوش کنید. وافل بلژیکی این کافه بسیار معروف است و باید آن را امتحان کنید. این وافل‌ها را می‌توانید با سه نوع شکلات مختلف سفارش دهید. همچنین منوی غذای این کافه نیز نسبتا کامل بوده و غذاها نیز کیفیتی عالی دارند.

 

بهترین غذاهای خیابانی پنانگ را از دست ندهید

مکان: طبقه 6 : L6-11

 

Lunarich Pizza & Pasta

اگر اهل غذاهای ایتالیایی مثل پیتزا و انواع اسپاگتی‌ها هستید حتما موقع خرید در Gurney Paragon به Lunarich سری بزنید. فضای دو نفره‌ی این رستوران و غذاهای فوق‌العاده با کیفیتش، جایی ایده‌آل برای خوردن یک ناهار یا شام خوشمزه است. در کنار تنوع بسیار خوبی که پیتزاها دارند، اما پاستاهای Lunarich هستند که آن را معروف کرده‌اند. مخصوصا پاستای جوهر هشت پا که با رنگ مشکی جذابش، شما را به وجد خواهد آورد.

مکان: طبقه 2 : L2-33 & A2a

 

Pacific Coffee Company

اگر اهل قهوه یا نوشیدنی‌های بر پایه قهوه هستید، Pacific Coffee Company بهترین انتخاب برای شماست. در میان خریدهایتان و گشتن بین طبقات پرتعداد، به این کافه رفته و یک نوشیدنی سرد یا گرم خوشمزه برای خود سفارش دهید. این مکان در بین کافه‌‌های خوشمزه‌ی پنانگ با معماری و طراحی خاص کاملا کافه‌ای با استایل آمریکایی به حساب می‌آید و موکاچینوهای آن، معروف‌ترین نوشیدنی‌هایش هستند.

 

بازدید از ۵ موزه جذاب شهر پنانگ

مکان: طبقه اول : L1-03 & A5a

 

Hai Di Lao

همانطور که در شهر پنانگ تنوع غذایی از کشورهای مختلف فراهم است، این رستوران نیز ماکتی از پنانگ زیباست و رستوران‌هایی دارد که غذاهایی از سراسر جهان را گرد هم آورده. Hai Di Lao هنوز یک سال نیست که فعالیتش را شروع کرده، اما با تنوع غذایی عالی، سوپ‌های معروفش و در صورت شلوغی مانیکور رایگانی که برای بانوان هنگام صبر کردن برای خالی شدن میز مهیا کرده، همین حالا جزو معروف‌ترین رستوران‌های این مرکز خرید به حساب می‌آید.

مکان: طبقه 4 : L4-13 & 13A

 

Justfood

اگر به دنبال یک فود کورت خوب هستید، Justfood را برای خوردن ناهار انتخاب کنید. مزیت غذا خوردن در این مکان، تنوع بسیار خوبی است که غذاهای رنگارنگ و با کیفیت ارائه می‌کند و قیمت آن نیز مناسب است. غذاهای محلی زیاد و همینطور غذاهایی که در اولین سفر به پنانگ باید میل کنید را در لیست این رستوران می‌بینید که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب نمایید.

 

۷ سوغاتی خاص پنانگ برای هدیه به عزیزانتان

مکان: طبقه 5

 

Khun De Thai

آخرین انتخاب ما، با محیط خوبی که دارد، انتخاب‌های متنوعی پیش پایتان می‌گذارد. شما می‌توانید هم در سالن و هم تراس روباز آن به خوردن غذا مشغول شوید و یا حتی اتاق‌های VIP آن جا را برای ساعتی کرایه نمایید. غذاها عموما محلی بوده و غذاهای شرق آسیایی دیگر نیز در لیست دیده می‌شود. معروف‌ترین انتخاب‌هایی که می‌توانید در Khun De Thai داشته باشید نیز برنج و آناناس و همچنین نودل تومیام است.

مکان: طبقه 2 : L2-34

۲۵ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران