۷ کافه و رستوران جدیدی که در سفر به پنانگ باید امتحان کنید

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
۷ کافه و رستوران جدیدی که در سفر به پنانگ باید امتحان کنید

پنانگ به شهر غذاهای خوشمزه معروف است و این شهر هر سال چندین رستوران و کافه و مرکز غذاهای خیابانی جدید به خود می‌بیند. با توجه به اینکه در یک سفر چند روزه با تور مالزی نمی‌توانید همه‌ی آن‌ها را امتحان کنید، ما چند پیشنهاد از برترین‌های جدید پنانگ برایتان تدارک دیده‌ و در پست امروز به شما معرفی می‌کنیم.

 

 

Coco Island

پنانگ، شهرِ بهشتی برای طرفداران غذاهای خوشمزه یک رستوران جدید و جالب معرفی کرده که به سرعت به یکی از پرطرفدارترین رستوران‌ها برای مسافران و مردم محلی بدل شد. این رستوران بزرگ که "جزیره کوکو" نام دارد انواع غذاهای خوشمزه از کشورهای مختلف آسیایی را یک جا جمعه کرده است. در منوی آن می‌توانید جشنواره‌ای از غذاهای شرق آسیا همچون کشورهای ویتنام، مالزی، تایلند یا اندونزی را ببینید. کیفیت غذاها نیز خوب است، فضای رستوران رنگین و عالی اما همیشه شلوغ خواهد بود و البته از نظر قیمتی نیز "جزیره کوکو" مکانی با قیمت مناسب خواهد بود.

 

بهترین سرآشپزهای دنیا در کدام رستوران‌های پنانگ آشپزی می‌کنند؟!

 

 

Coco Island

 

 

آدرس: 104, Persiaran Gurney, George Town

 

 

Rainbow Café

"کافه رنگین کمان" از آن دست کافه‌های اینستاگرامی است که به تازگی در پنانگ بازگشایی شده و اگر به آن مراجعه کنید عاشق فضا و دسرهای خوشمزه‌اش می‌شوید. یکی از نوشیدنی‌های معروف این کافه شاکا شاکا نام دارد که از میوه‌های تازه و خوشمزه از جمله توت فرنگی، مانگو، بلوبری، کیوی، موز و تمشک درست شده و واقعا خوشمزه است. البته که انواع بستنی‌های خوشمزه را نیز می‌توانید در این مکان سفارش دهید یا نوشیدنی‌های گرم و سرد بخورید، اما اگر عاشق میوه‌ی تازه و دسرهای مختلفی هستید که از آن‌ها درست می‌شود، حتما سری به این مکان بزنید.

 

 

Rainbow Café

 

 

آدرس: Lot 4, The Prestige (Arcade), 8 Gat Gereja (7.18 mi), George Town

 

 

Urban Green Cabin Terrarium Enthusiast

"کابین سبز شهری" یکی دیگر از کافه‌های جدیدی است که با فضای سبز و مملو از گیاهان مختلفش، مشتریان مخصوص به خود و عاشق فضای آرام و پرطراوت را به خود جلب کرده است. منوی این رستوران البته بر خلاف فضای نوآورانه‌اش، غذاها و دسرهای معمولی را در بر می‌گیرد، با این حال همین موارد به بهترین شکل پخته و با قیمتی مناسب به روی میز می‌روند. شما جدا از امکان سفارش بعضی از فست فودها از جمله چند مدل پیتزا و ساندویچ یا غذاهایی همچون پاستا، می‌توانید انواع چای، قهوه یا نوشیدنی‌های گرم و همچنین نوشیدنی‌های سرد مختلف را نیز سفارش دهید.

 

۱۰ رستوران عالی در پنانگ برای آنهایی که گیاهخوار هستند

 

 

Urban Green Cabin Terrarium

 

 

آدرس: 156, Lebuh Victoria George Town

 

 

Q Bistro Nasi Kandar

این رستوران به تازگی ساخته شده و به یکی از توریستی‌ترین نقاط شهر مشرف است. Q Bistro Nasi Kandar تلاش کرده تا غذاهای محبوب و سنتی مالزیایی را با کیفیتی بسیار خوب و طعم و مزه‌ی عالی به روی میز ببرد. در این مکان می‌توانید روتی کانای، ناسی لماک، دیم سام یا بسیاری دیگر از غذاها و دسرها یا حتی نوشیدنی‌های مالزیایی را با کیفیتی بسیار خوب و قیمت مناسب میل کنید.

 

 

Q Bistro Nasi Kandar

 

 

آدرس: 72 H, 72 I, Persiaran Gurney, George Town, 10250 George Town, Pulau Pinang

 

 

Over the Rainbow

نام این رستوران از یک آهنگ بسیار معروف گرتفه شده و سعی داشته با ساخت محیطی آرام و لذت‌بخش و در عین حال دیزاین خوب غذاها وقتی به روی میز می‌روند، جایی متفاوت را برای مشتریانش بسازد که در این زمینه تا حد زیادی موفق بده است. قهوه‌هایی که از دانه‌های ویتنامی درست می‌شوند و نوشیدنی‌هایی که در آن‌ها از میوه‌های تازه بهره برده شده، مهم‌ترین بخش این کافه هستند اما به هیچ وجه نمی‌توان از دسرها و بستنی‌‌های خوشمزه‌اش راحت گذشت. Over the Rainbow کافه‌ای بسیار خوب است که حتما ارزش رفتن در ایام سفر با تور کوالالامپور+ پنانگ را دارد.

 

خوشمزه‌ترین غذاهای خیابانی مالزی برای یک شکم‌گردی هیجان‌انگیز

 

 

Over the Rainbow

 

 

آدرس: 2-G-22, Medan RajawaIi, Solaria Residences, Bayan Lepas

 

 

Daboba

دابوبا یکی از معروف‌ترین برندهای کافه است که یک شعبه در پنانگ نیز بازگشایی کرده و به این ترتیب مسافران این شهر نیز می‌توانند در کنار مردم پنانگ از این کافه استفاده کنند. چای شیر سبز با عسل یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های این کافه است که حتما باید آن را امتحان کنید. مهم‌ترین بخش از کافه هم همین نوشیدنی‌های نوآورانه و سالم آن است که باعث محبوبیت آن شده است.

 

۱۰ کافه‌ی ساحلی پنانگ، جزیره‌ی زیبایی‌های تمام نشدنی مالزی

 

 

Daboba

 

 

آدرس: 11, Butterworth Business City Centre, Jalan Raja Uda, Butterworth

 

 

Yeye Hunan Restaurant

و در نهایت حتما باید اشاره‌ای به رستوران Yeye Hunan  داشته باشیم که از جمله بهترین رستوران‌های جدید پنانگ است و با فضایی زیبا و مجلل و غذاهایی بسیار خوب انتظار شما را می‌کشد. از میان رستوران‌ها نسبتا گران قیمت شهر، شاید تنها Yeye Hunan  ارزش این را داشت که در لیست ما گنجانده شود و اگر طرفدار رستوران‌های لاکچری هستید، حتما به سراغ رستوران‌های قدیمی شهر بروید.

 

 

Yeye Hunan Restaurant

 

 

آدرس: Sunrise @ Gurney 68-1-1, Persiaran Gurney, Pulau Pinang

۲۰ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران