معرفی ۷ رستوران حلال در پنانگ

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
معرفی ۷ رستوران حلال در پنانگ

پنانگ شهر امن مالزی است که هرکس که به دنبال آرامش می‌گردد به آن سفر می‌کند. شهری که سواحل زیبا در خود دارد و البته جدای از زیبایی و آرامش، در سواحلش شور و هیجان نیز به بازدیدکنندگانش ارائه می‌دهد. در سال ۲۰۰۸، تونی بلر نخست وزیر وقت بریتانیا از این شهر دیدن کرد تا نامش بیش از پیش سر زبان‌ها بیفتد. شهری که در کنار سواحل به پارک‌های سرسبزش نیز شناخته می‌شود. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید پنانگ را پایتخت غذاهای خیابانی در جهان می‌نامند و غذاهای خیابانی پنانگ را هر گردشگری برای یکبار هم که شده امتحان می‌کند. بنابراین غذا در این شهر جایگاه ویژه‌ای دارد. در سفرتان با تور مالزی اگر به دنبال نوش جان کردن غذاهای حلال هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۷ رستوران حلال در این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


Tastebuds

این رستوران یکی از رستوران‌های قدیمی شهر پنانگ به شمار می‌آید که با مراجعه به آن می‌توانید تلفیقی از غذاهای هندی و شرق آسیایی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که به احتمال زیاد غذاهای منویش باب میل شماست و البته باید خدمتتان عرض کنیم از آنجا که ریشه‌ی غذاهای این رستوران هندی است با مراجعه به آن باید آمادگی غذاهای تند را داشته باشید. Mamak یکی از معروف‌ترین غذاهای منوی این رستوران است. درهای این رستوران در تمامی طول روز به روی مشتریانش باز است و از آنها با بهترین غذاهای حلال میزبانی می‌کند.

 

خوشمزه‌ترین و ارزان‌ترین غذاهای کوالالامپور

Restoran Minah

این رستوران بیش از ۶۰ سال در پنانگ قدمت دارد و یکی از بهترین رستوران‌های حلال این شهر برای نوش جان کردن ماهی و غذاهای دریایی به شمار می‌آید. رستورانی که بهترین غذاهای پنانگ را سرو می‌کند و همچنین بهترین و متنوع‌ترین سالادها را نیز در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. سالادهایی که نارگیل بخشی از آنها است. در این رستوران می‌توانید دو وعده‌ی غذایی صبحانه و ناهار را نوش جان کنید و باید بدانید درهای این رستوران شب‌ها بسته است.

Lagenda House & café

این رستوران یک رستوران عالی است برای آنهایی که می‌خواهند دسر نوش جان کنند و دسرها نیز برایشان جزو وعده‌های غذایی به شمار می‌آیند. رستورانی که هم غذاهای بین‌المللی مشهور را به صورت حلال سرو می‌کند و هم غذاهای محلی مالزی را. رستورانی که در تمامی روزهای هفته برای نوش جان کردن دو وعده‌ی غذایی ناهار و صبحانه می‌توانید به آن مراجعه کنید و قیمت غذاهایش متناسب با کیفیتش مقرون به صرفه است.

 

برترین غذاهای خیابانی جورج تاون در مالزی

Vkusno Dom

این رستوران یک رستوران روسی است که در پنانگ واقع شده و غذاهای روسی را برای مشتریانش حلال سرو می‌کند. غذاهایی که سوپ‎‌ها و سالادها جزو مهمترین‌ آنها هستند و طرفداران زیادی دارند و جزو غذاهای انرژی‌زا و مقوی محسوب می‌شوند. در سفرتان به پنانگ باید بدانید تنها برای وعده‌های غذایی ناهار و شام می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید و خبری از صبحانه در این رستوران نیست.

D Marta café

این کافه یکی از بهترین کافه‌های پنانگ است که با مراجعه به آن می‌توانید خوشمزه‌ترین صدف‌های عمرتان را سفارش بدهید و نوش جان کنید. صدف‌های شکم‌پری که از برنج و خوراک‌های دریایی پر شده‌اند. درهای این کافه بعد از غروب آفتاب به روی مشتریانش باز می‌شود. بنابراین تنها برای نوش جان کردن وعده‌ی غذایی شام می‌توانید به آن مراجعه کنید. نکته‌ی مهمی که برای نوش جان کردن غذاهای این کافه باید مدنظر داشته باشید آن است که غذاهای این رستوران ممکن است به مذاق خیلی‌ها خوش نیاید. بنابراین اگر از نوش جان کردن غذاهای دریایی و صدف‌ها لذت نمی‌برید در سفر به پنانگ به این رستوران تشریف نبرید.

 

۷ رستوران برای چشیدن غذاهای محلی در کوالالامپور

Yonya Homecooked

در سفر به پنانگ اگر هوس مرغ کرده‌اید می‎‌توانید روی این رستوران حساب ویژه باز کنید. رستورانی که منویش پر است از غذاهای خوشمزه‌ای که با مرغ درست می‌شوند. رستورانی که فضای صمیمی و ساده‌ای دارد و قیمت غذاهایش مقرون به صرفه است. درهای این رستوران در تمامی روزهای هفته از ظهر تا اواخر شب به روی مشتریانش باز است. بنابراین برای نوش جان کردن دو وعده‌ی غذایی ناهار و شام در هرساعتی از ظهر تا اواخر شب که احساس گرسنگی کردید می‌توانید به آن مراجعه کنید.

Mr Shawerma

باورتان می‌شود در پنانگ اگر هوس فلافل کنید این غذا را می‌توانید تهیه و نوش جان کنید! این رستوران زنجیره‌ای علاوه بر اینکه غذاهای حلال گوشتی برای مشتریانش سرو می‌کند، برای آنها غذاهای عربی و مدیترانه‌ای نیز طبخ می‌کند. رستورانی که قیمت غذاهایش مناسب است و با وعده‌های غذایی ناهار و شام از مشتریانش پذیرایی می‌کند. 

 

۵ خیابان در کوالالامپور برای چشیدن غذاهای خیابانی

۰۸ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران