۱۰ گالری معروف مالزی که در یک گشت و گذار هنرمندانه باید از آنها دیدن کنید

جاذبه‌های گردشگری مالزی
۱۰ گالری معروف مالزی که در یک گشت و گذار هنرمندانه باید از آنها دیدن کنید

مالزی یکی از مدرن‌ترین و بهترین کشورهای شرق آسیا به دلیل در اختیار داشتن امکانات رفاهی و گردشگری لوکس و عالی یکی از بهترین کشورهای این حوزه برای گشت و گذار به حساب می‌آید. کشوری که در انحصار جزایر زیبایی همچون لنکاوی و پنانگ است و کوالالامپور مرکز آن یکی از پر امکانات‌ترین شهرهای جهان به حساب می‌آید. در سفرتان با تور مالزی اگر به دنبال یک گشت و گذار هنرمندانه هستید. همراه ما باشید تا ۱۰ گالری معروف این کشور را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- National visual arts gallery


یکی از معروف‌ترین گالری‌های شهر کوالالامپور همین گالری است. جاییکه همه روزه درهایش از ساعت ۴ عصر تا ۱۰ شب به روی شهروندان و گردشگران کوالالامپور باز است تا برای آنها انواع پرفورمنس‌ها را به اجرا درآورد. جاییکه در آن می‌توانید به تماشای انواع مجسمه‌های بودا بنشینید و با تاریخ هنر شرق آسیا بیشتر آشنا بشوید.

 

جذاب‌ترین موزه‌های مالزی؛ سرزمین جزایر جادوئی

 

 

National visual arts gallery

 


نشانی: کوالالامپور، تیجانی شمالی، جالان تمرلوه، بالای سنی نگارار

 


۲- Awegallery


یک جای فوق‌العاده برای خریدن انواع سوغاتی‌های خاص و تماشای هنر مدرن مالزی. جاییکه شاید ظاهرش شما را گول بزند که تنها یک فروشگاه عتیقه‌جات است اما وقتی به داخلش می‌روید متوجه می‌شوید این مکان بیش از آنکه یک فروشگاه باشد یک گالری است. در این مکان می‌توانید آثار تجسمی هنرمندان جوان این شهر را ببینید. درهای این گالری همه روزه از ساعت ۶ عصر تا ۱۰ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است.

 

 

Awegallery

 


نشانی: سلانگور، پتالینگ جایا، تامان پارامونت، جالان 13/20

 


۳- China house


یک کافه، گالری و کتابخانه در پنانگ یکی از زیباترین جزیره‌های مالزی. جزیره‌‌ای که سالانه به دلیل طبیعتش و اینکه پایتخت غذاهای خیابانی به حساب می‌آید گردشگران زیادی را به خودش می‌کشاند. جزیره‌ای که باغ ملی و پرندگانش در سراسر مالزی معروف است. با رفتن به این گالری می‌توانید با مجسمه‌ها، نقاشی‌ها و صنایع دستی هنرمندان این شهر آشنا بشوید.

 

 

China house

 


نشانی: پنانگ، جورج تاون، لبوه پانتای، 153

 


۴- Publika shopping gallery


یک گالری زیبا در کوالالامپور که در آن می‌توانید به تماشای نقاشی، مجسمه و انواع چیدمان‌ها بروید. یک گالری عالی برای آنها که اهل خرید و حراج آثار هنری هستند. با رفتن به این گالری می‌توانید آثار پست مدرن هنرمندان معاصر مالزی را مشاهده کنید و همچنین به ملاقات بهترین اینستالیشن‌های این کشور بروید.

 

۹ جشن ملی مالزی که حضور در آنها، لذت سفرتان را چند برابر می‌کند

 

 

Publika shopping gallery

 


نشانی: کوالالامپور، سولاریس دوتاماس، جالان دوتاماس 1

 


۵- The orangutan house


خانه‌ی هنر ملاکا یکی از بهترین موزه‌ها و گالری‌های هنری کشور مالزی به حساب می‌آید. چرا که در یکی از دیدنی‌ترین و تاریخی‌ترین شهرهای این کشور قرار دارد. با رفتن به این گالری می‌توانید با آثار هنری مربوط به هنرمندان شرق آسیا آشنا شوید و از نزدیک به ملاقات مجسمه‌ها و نقاشی‌ها و صنایع دستی بروید.

 

 

The orangutan house

 


نشانی: ملاکا، لورونگ هانگ جبات، 59

 


۶- Art in paradise


یک موزه هنرهای ۳ بعدی که با رفتن به آن می‌توانید بهترین عکس‌های حضور در مالزی را بیندازید. موزه‌ و گالریی که عکس‌های بزرگ از بناها و مکان‌های دیدنی سراسر جهان دارد و به شما کمک می‌کند در حال و هوا و فضای آنها قرار گیرید. این موزه در جزیره‌ی لنکاوی که یکی از معروف‌ترین جزیره‌های این کشور است قرار دارد و درهای آن همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است.

 

 

Art in paradise

 


نشانی: لنکاوی، جالان تلاگا

 


۷- Artcube


یک فضای خلاقانه و هنرمندانه در شهر کوالالامپور که هرساله هنرمندانی زیادی از سراسر جهان در آن گالری‌های خود را برگزار می‌کنند. فضایی که جوان‌ها و پیشکسوتان هنر در آن حضور دارند و یکی از مکان‌هایی که به شما اجازه می‌دهد بی‌واسطه با هنر و هنرمندان مالزی مواجه شوید همین مکان است.

 

معرفی ۷ موزه معروف کوالالامپور که در زمان سفر به این شهر باید از آن‌ها دیدن کنید

 

 

Artcube

 


نشانی: کوالالامپور، داکوت کرامات، کامپونگ، جالان تون رازاک

 


۸- The annex gallery


محل تلاقی آثار هنرمندان جوان و قدیمی کشور مالزی در شهر کوالالامپور و همین گالری است. جاییکه می‌شود ساعت‌ها در آن زمان سپری کرد و به تماشای آثار هنرمندان تجربی و آوانگارد نشست.درهای این گالری همه روزه از ساعت ۴ عصر تا ۱۰ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است.

 

 

The annex gallery

 


نشانی: کوالالامپور، سیتی سنتر، جالان هانگ کاستوری، سنترال مارکت

 


۹- Artfordable


یک گالری عالی برای آنکه نسبت هنر با زندگی روزمره را برای شما مشخص کند و نشان دهد هنر چقدر می‌تواند در زندگی شما نقش موثر و مفید ایفا کند.

 

 

Artfordable

 


نشانی: پتالینگ جایا، دامانسارا آتاما

 


۱۰- Prototype gallery


یک گالری جالب در شهر کوالالامپور برای آنکه آثار مربوط به پرینت ۳ بعدی را در آن به نظاره بنشینید. گالری پرطرفدار در میان جوانان این شهر که چند سالی می‌شود محبوب گردشگران نیز شده است.

 

 

Prototype gallery

 


نشانی: کوالالامپور، آمپانگ جالان، ویسما سنترال

۱۳ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران