۷ محله‌ی معروف کوالالامپور که باید در آنها گشت و گذار کنید

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
۷ محله‌ی معروف کوالالامپور که باید در آنها گشت و گذار کنید

کوالالامپور یکی از مدرن‌ترین و جذاب‌ترین شهرهای شرق آسیاست که چند سالی می‌شود به یکی از مهمترین نقاط گردشگری آسیا تبدیل شده است. شهری با شور و هیجان که بهترین تم پارک‌ها و برج‌های مالزی را در خود جای داده است. شهری که هتل‌های ۵ ستاره‌ی لوکس زیاد در خود دارد و مرکزخریدهایش جزو برترین و مجلل‌ترین مرکزخریدهای دنیا به حساب می‌آیند. شهری که با بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها از مهمانانش پذیرایی می‌کند تا برای آنها روزها و خاطره‌های خوشی بسازد. در سفرتان با تور مالزی به کوالالامپور اگر به دنبال گشت و گذارهای درون شهری و پیاده‌روی‌ها هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۷ محله‌ی معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- محله بوکیت بینتانگ


این محله یکی از گران‌ترین محله‌های کوالالامپور به حساب می‌آید که بهترین هتل‌ها و رستوران‌های این شهر در آن واقع شده است. محله‌ای که فضای شهری زیبا و پرنوری دارد. در خیابان‌های این بخش از کوالالامپور اگر شب‌ها قدم بزنید زیباترین نورپرازی‌ها را می‌توانید ببینید و عکس بیندازید. محله‌ای که بزرگترین مرکزخریدهای کوالالامپور را در خود جای داده است و شما اگر محل اقامت‌تان نیز در این بخش از شهر نباشد احتمالا به خاطر مرکزخریدها به آن سر خواهید زد. مرکزخریدهایی مانند پاویلیون، استار هیل گالری، سونگای وانگ پلازا و لویت پلازا. این محله همچنین خیابانی دارد به نام الور که در آن غذاهای خیابانی به فروش می‌رسد. اگر به غذاهای خیابانی آن هم از نوع آسیای شرقی‌اش علاقه دارید می‌توانید در گشت و گذارتان به این خیابان تشریف ببرید و غذایی عالی و خوشمزه نوش جان کنید.

 

راهنمای اولین سفر به کوالالامپور

 

 

محله بوکیت بینتانگ

 


۲- محله کی ال سی سی


این محله در قلب کوالالامپور واقع شده است و محله‌ی برج‌های دوقلوی پتروناس و همینطور آسمان‌خراش منارا است. دو برجی که به نوعی نمادهای مالزی مدرن به حساب می‌آیند و محال ممکن است گردشگری به کوالالامپور برود و از این برج‌ها دیدن نکند. این منطقه از شهر جان می‌دهد برای شب زنده‌داری و خیابان‌گردی. کافه‌های شبانه و مغازه‌های همیشه باز این منطقه زبانزد همه‌ی گردشگران هستند. منطقه‌ای ک جزو مناطق گران کوالالامپور به حساب می‌آید و محل زندگی ثروتمندان این شهر است.

 

بهترین هتل‌های محله KLCC کوالالامپور

 

 

محله کی ال سی سی

 


۳- منطقه بنگسر


بنگسر محله‌ی شب‌نشینی و شب گردی کوالالامپور به حساب می‌آید. جاییکه پر از کافه‌های شبانه برای غرق شدن در هیجان و رقص و دورهمی در خود دارد. جاییکه زیر نور چراغ‌هایش سیاهی شب را نمی‌توانید احساس کنید. جاییکه حداقل باید یک شب از سفر خود به کوالالامپور را به ان اختصاص بدهید و اگر اهل خوشگذرانی‌ هستید بیشتر از یک شب. این منطقه جزو مناطق گران کوالالامپور نیست اما بدون شک خوشگذرانی و غروب خورشید را به طلوع آن رساندند هزینه‌های خاص خودش را دارد.

 

آشنایی با سیستم حمل و نقل عمومی کوالالامپور

 

 

منطقه بنگسر

 


۴- محله سوبانگ جایا


یک منطقه‌ی عالی که برخی از دانشگاه‌های کوالالامپور در آن واقع شده‌اند. منطقه‌ای که شرکت‌های تجاری نیز در آن مستقر هستند و پر از کافه‌ها و رستوران‌های کارمندی است. اگر می‌خواهید بخش علمی و رویدادهای فرهنگی شهر را ببینید به شما توصیه می‌کنیم در سفر به کوالالامپور حتما به گشت و گذار در این محله بپردازید.

 

 

محله سوبانگ جایا

 


۵- محله چینی‌ها


محله چینی‌ها در سراسر جهان به محله‌هایی گفته می‌شوند که تعداد زیادی از چینی‌ها در آن زندگی می‌کنند و آن بخش از شهر را به سبک و سیاق خودشان درآورده‌اند. محله چینی‌های کوالالامپور هم از این قاعده استثنا نیست. محله‌ای سرخ رنگ با تابلوهای نئونی که زینت‌بخش خیابان‌هایش هستند. محله‌ای نسبتا ارزان قیمت که رستوران‌ها و مرکزخریدها و کافه‌‌های منحصر به فرد در نسبت با دیگر محله‌های کوالالامپور دارد. در سفرتان به مالزی به شما توصیه می‌کنیم حتما از این محله دیدن کنید چرا که تصاویز ناب و خاص زیاد در آن خواهید دید. تصاویری که از فرهنگی متفاوت و غنی می‌آیند.

 

بهترین مکان‌های گشت و گذار شبانه در کوالالامپور را بشناسید

 

 

کوالالامپور

 


۶- منطقه چو کیت


یک منطقه‌ی عالی برای آنهایی که اهل شکم‌گردی هستند. منطقه‌ای که پر از فروشگاه‌ها و غذافروشی‌هاست. منطقه‌ای که مونوریل جذاب کوالالامپور را در خود جای داده است و هویت بافتی متفاوتی برای این بخش از شهر ساخته است. منطقه‌ای که مغازه‌ها و بازارهای کوچکی در خود دارد تا گردشگران را وارد رویدادهای مربوط به خرید ارزان کند. در سفرتان به کوالالامپور اگر می‌خواهید به روح این شهر نفوذ کند و خالص‌ترین رفتارهای عمومی مردمان را ببینید به شما توصیه می‌کنیم حتما از این محله دیدن کنید.

 

۷ جاذبه‌ی گردشگری کوالالامپور؛ ابرشهر توریستی مالزی

 

 

 منطقه چو کیت

 


۷- محله مرکزی کوالالامپور


این منطقه در مرکز شهر قرار دارد و به نوعی قطب تجاری شهر به حساب می‌آید. جاییکه شرکت‌های بین‌المللی زیادی در آن مستقر هستند و محل تبادلات اقتصادی با جهان به حساب می‌آید. جاییکه هتل‌ها و رستوران‌های لوکس و بین‌المللی زیاد در خود دارد و به همین سبب یکی از محله‌های گران کوالالامپور به حساب می‌آید. در سفرتان به کوالالامپور به شما توصیه می‌کنیم یک نیمروز از وقت‌تان را به این محله اختصاص بدهید تا روح آن را در روز و همراه با رویدادهایی که در آن درحال جریان هستند کشف کنید.

 

کافه‌های باحال کوالالامپور برای شب‌گردی‌های خاطره‌انگیز!

 

 

محله مرکزی کوالالامپور

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران