۱۰ باشگاه ورزشی در کوالالامپور که با رفتن به آنها می‌توانید بدن‌تان را روی فرم نگه دارید

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
۱۰ باشگاه ورزشی در کوالالامپور که با رفتن به آنها می‌توانید بدن‌تان را روی فرم نگه دارید

کولالامپور پایتخت کشور مالزی یکی از بهترین نقاط شرق آسیا به حساب می‌آیند برای انواع گشت و گذارها. نقطه‌ای با جاذبه‌های گردشگری مدرن. نقطه‌ای با بهترین هتل‎ها و رستوران‌ها. نقطه‌ای عالی برای داشتن انواع دورهمی‌ها و شب‌گردی‌ها. در سفرتان با تور مالزی به این شهر اگر به تناسب اندام و سلامتی‌تان اهمیتی ویژه می‌دهید همراه ما باشید تا ۱۰ باشگاه ورزشی کوالالامپور را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. باشگاه‌هایی با کیفیت و امکانات که برای تمرین‌های روزانه میزبان گردشگران نیز هستند.

 


۱- Ministry of burn


برای انجام تمرین‌های هوازی و از بین بردن چربی‌ها یکی از بهترین باشگاه‌هایی که می‌توانید به آن در سفر به مالزی مراجعه کنید همین باشگاه است. جایی مدرن و شیک با به روزترین دستگاه‌های ورزشی که نه تنها شهروندان کوالالامپور که بسیاری از گردشگران نیز به آن مراجعه می‌کنند.

 

فعالیت‌های ساده و سرگرم‌کننده در سفر به کوالالامپور

 

 

Ministry of burn

 


۲- F45


یک باشگاه عالی برای آنهایی که می‌خواهند حرکات ورزشی به روز را با بهترین دستگاه‌ها انجام بدهند. باشگاهی که زنان و مردان می‌توانند در آن بهترین تمرین‌ها را از مربی دریافت کنند و انجام بدهند. تمرین‌هایی که تعداد کلی‌شان به ۳ هزار عدد می‌رسد و مربی متناسب با فرم بدن شما ۴ تا ۵ تای آنها را برای انجام دادن به شما آموزش می‌دهد.

 

 

F45

 


۳- Tribe boxing studio


اگر اهل مبارزه هستید و می‌خواهید انرژی‌تان را تخلیه کنید این باشگاه یک مکان ویژه برای شماست. باشگاه بوکسی که با رفتن به آن می‌توانید به داخل رینگ بروید و مبارزه کنید و یا انقدر به کیسه‌هایش در بیرون از رینگ مشت بزنید که تمامی انرژی‌های منفی‌تان بیرون برود. باشگاهی با بهترین امکانات که جدای از شهروندان کوالالامپور، گردشگران نیز می‌توانند به آن مراجعه کنند و می‌کنند. باشگاهی که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی ورزشکاران باز است.

 

بهترین تفریح‌هایی که همراه کودکان در سفر به کوالالامپور باید تجربه کنید

 

 

Tribe boxing studio

 


۴- Simplylife yoga


زندگی در شهرهای بزرگ یعنی زندگی در دل استرس‌ها و فشارها. یعنی زندگی در دل عصبیت‌ها. برای فرار از این فشارها و عصبیت‌ها اما باید پناه برد به مکان‌هایی که حال آدم را متحول می‌کنند. یکی از این مکان‌ها استودیوهای یوگا هستند. مکان‌هایی که روحیه‌ی آدم را عوض می‌کنند. این استودیو در شهر کوالالامپور یکی از دنج‌ترین و بهترین استودیوهاست که می‌توانید به آن بروید.

 

 

Simplylife yoga

 


۵- Babel


آنهایی که بدن‌های ساخته و پرداخته شده‌ای دارند این باشگاه یکی از بهترین باشگاه‌های کوالالامپور برای تمرین‌شان است. جاییکه در آن و با دستگاه‌هایش هم می‌شود تمرین‌های سرعتی انجام داد و هم تمرین‌های قدرتی. جاییکه در آن می‌توانید تمرین‌های ذهنی و یوگا نیز انجام بدهید. درهای این باشگاه همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۹ شب به روی علاقه‌مندان به ورزش باز است.

 

 

Babel

 


۶- Crossfit lah


در یک فضای دوستانه، در جاییکه با رفتن به آن می‌شود روح و جان را به تعادل رساند یک باشگاه ورزشی عالی ساخته شده است برای آنکه شما به هنگام سفر به کوالالامپور به آن مراجعه کنید. باشگاهی با کیفیت و امکانات که زنان و مردان راحت و بدون دغدغه در آن ورزش می‌کنند. بیشتر تمرین‌هایی که در این باشگاه انجام می‌شود تمرین‌های لیفت کردن است. درهای این باشگاه همه روزه از ۶ صبح تا ۹ شب به روی ورزشکاران باز است.

 

۷ تفریح هیجان‌انگیز در کوالالامپور؛ شهر آسمان‌ خراش‌ها و شب‌های رنگی

 

 

Crossfit lah

 


۷- Aloha cycle club


یک باشگاه بی‌نظیر برای ورزشکاران حرفه و نیمه حرفه‌ای تا اوقات خوشی را در آن سپری کنند. باشگاهی که مبتدیان نیز می‌توانند به آن بروند و بهترین تمرین‌های ابتدایی را در آن انجام بدهند. باشگاهی که در میان گردشگران طرفداران خاص خودش را دارد و همواره نامش دهان به دهان می‌چرخد و مورد تبلیغات است.

 

 

Aloha cycle club

 


۸- The playground fitness


اگرچه همیشه هستند کسانیکه سر وزن‌شان می‌مانند و بدن‌شان خوش فرم باقی می‌ماند اما هستند کسانی که به تمرین کردن نیاز دارند برای آنکه همیشه روی فرم باقی بمانند. این باشگاه در کوالالامپور همان جایی است که باعث می‌شود با انجام تمرین‌های سبک و لذت‌بخش همیشه روی فرم باقی بمانید. درهای این باشگاه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر به روی ورزشکاران باز است و در برخی روزهای هفته ساعات کاری آن تا ساعت ۲۱ افزایش پیدا می‌کند.

 

 

The playground fitness

 


۹- Fire station gym


یک باشگاه عالی که با رفتن به آن در ۶ کلاس مختلف می‌توانید تمرین کنید و از ورزش کردن لذت ببرید. باشگاهی که که در آن هم می‌توانید بوکس کنید و هم یوگا. باشگاهی که با رفتن به آن هم می‌توانید در یک فضای داخلی تمرین کنید و هم در یک فضای خارجی.

 

 

Fire station gym

 


۱۰- Crazy monkey defense


یک باشگاه ویژه که به غیر از انجام تمرین‌های مربوط به تناسب اندام، با رفتن به آن می‌توانید فنون دفاع شخصی را نیز یاد بگیرید و به عنوان سوغات سفر به خودتان از این شهر ببرید. باشگاهی که از روزهای دوشنبه تا شنبه درهایش به روی علاقه‌مندان به ورزش‌های رزمی و دفاع شخصی باز است و به آنه به روزترین آموزش‌ها را ارائه می‌دهد.

 

 

Crazy monkey defense

۱۰ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران