گشت و گذار در آکواریوم جذاب کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
گشت و گذار در آکواریوم جذاب کوالالامپور

کوالالامپور یکی از بهترین شهرهای شرق آسیا برای سفر با تور مالزی است. شهری که امکانات منحصر به فردی از تفریحات مدرن را دارد و در عین حال با تاریخ و جاذبه‎های طبیعی بسیار، گردشگران را بی‌تاب خودش کند. شهری که سالانه مسافران زیادی را به آنجا می‌کشاند و در بهترین امکانات اقامتی و رفاهی از آنها میزبانی می‌کند، لحظاتی خاطره‌انگیز برای مهمانانش می‌سازد و آنها را با بهترین خاطرات بدرقه‌ی شهرهایشان می‌کند. در سفرتان به کوالالامپور اگر به دنبال بازدید از مهمترین جاذبه‌های آن هستید، همراه ما باشید تا با معرفی آکواریوم معروف این شهر شما را به داشتن یک گشت و گذار جذاب راهنمایی کنیم.

 

آکواریوم کوالالامپور

در سال ۲۰۰۲ آکواریومی بزرگ در شهر کوالالامپور ساخته شد که امروزه یکی از بزرگترین آکواریوم‌های جهان و شرق آسیا به حساب می‌آید. آکواریومی که دو سال ساخت آن به درازا کشید تا امروزه بیش از پنج هزار جاندار آبزی در آن زندگی کنند. آکواریومی که ۵۶۰۰ متر مربع وسعت دارد و یکی از بهترین جاذبه‌های توریستی کوالالامپور برای سفرهای خانوادگی به حساب می‌آید، ۲۵۰ گونه آبزی در آن زندگی می‌کنند تا وقتی به آن قدم گذاشتید حسی از گشت و گذار زیر اقیانوس به شما دست دهد. آکواریومی که ۳۳ بخش مختلف دارد و تونل آن از جذاب‌ترین بخش‌های آن به حساب می‌آید. اگر می‌خواهید با جای‌جای این آکواریوم بیشتر آشنا شوید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

  ۶ رستوران معروف کوالالامپور مخصوص گیاهخوراران 

kuala-lumpur-aquarium-1_result

 

۱- مخزن ماهی پیرانا


این مخزن اولین جایی است که پس از ورود به مجموعه آکواریوم با آن روبه‌رو می‌شوید. جاییکه ماهی‌های شکم قرمز مشهور به نام پیرانا که در حقیقت زیستگاه اصلی‌شان در آمریکای جنوبی است در آن زندگی می‌کنند. اینجا راه ورود شما به مجموعه را باز می‌کند و به نوعی پیش زمینه‌های لازم برای شگفت‌زده شدن را فراهم می‌آورد.

 

kuala-lumpur-aquarium-2_result


۲- تونل آکواریوم شیشه‌ای


همانطور که گفتیم تونل این آکواریوم از مهمترین و جذاب‌ترین بخش‌های آن به حساب می‌آید که با رفتن به آن می‌توانید درحالیکه پیاده روی می کنید زیباترین تصاویر را از زیست آبزیان ببینید. ۴۰ گونه از آبزیان مختلف در این تونل زندگی می‌کنند تا یک اقیانوس در مقیاس کوچک را برای شما تداعی کنند. به هنگام بازدید از این آکواریوم، با رفتن به این تونل می‌توانید زیباترین عکس‌هایتان را بیندازید.

 

زیباترین جاذبه های گردشگری تور مالزی

kuala-lumpur-aquarium-3_result


۳- مخزن خرچنگ‌ها


در مخزن خرچنگ‌های این آکواریوم می‌توانید با خزه‌ها و بامبوهای آبی از نزدیک آشنا شوید و در لابه‌لای آنها خرچنگ‌های نعل اسبی را ببینید که کمین کرده‌اند. خرچنگ‌هایی که ظاهرشان برای خیلی از بازدیدکنندگان این آکواریوم جذاب است.

 

kuala-lumpur-aquarium-4_result


۴- مخزن ماهی‌های برقی


شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید برخی از ماهی‌ها الکتریسیته از خود منتشر می‌کنند. آن ها به ماهی‌های برقی معروف هستند و گاهی اوقات آبی که در آن زیست می‌کنند برای درمان برخی از دردهای مفاصل کارکرد درمانی دارد. با رفتن به آکواریوم کوالالامپور می‌توانید این ماهی‌ها را از نزدیک ببینید و بیشتر درباره آنها اطلاعات کسب کنید.

 

۱۰ جاذبه‌ی گردشگری کوالالامپور که باید با فرزندانتان ببینید

kuala-lumpur-aquarium-5_result


۵- مخزن سمورهای پنجه کوچک


با رفتن به این آکواریوم می‌توانید به دیدن کوچکترین گونه سمور در جهان که به سمور پنجه کوچک آسیایی معروف است بروید. سمورهایی که بسیار اجتماعی هستند و شاید برایتان جالب باشد بدانید که این موجودات از ۱۲ نوع صداسازی برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند.

 

بهترین رستوران‌های محلی و بین‌المللی کوالالامپور مالزی

kuala-lumpur-aquarium-6_result


۶- مخزن ماهی‌های شیشه‌ای


ماهی‌های شیشه‌ای ماهی‌های ریز و جذابی هستند که به دلیل شکل‌شان جزو موجودات بسیار عجیب و جالب به حساب می‌آیند. ماهی‌هایی که در یک مخزن مجزا نگهداری می‌شوند تا شما در کنار آنها عکس‌هایی زیبا بیندازید.

 

kuala-lumpur-aquarium-7_result

 

امکان هیجان‌انگیز آکواریوم کوالالامپور


با رفتن به آکواریوم کوالالامپور با تور مالزی بجز اینکه می‌توانید به بخش‌های مختلف آن سری بزنید و گونه‌های آبزی مختلف را کشف کنید، یک امکان بی‌نظیر دیگر نیز برای کسانی که اهل رخدادهای هیجان‌انگیز هستند فراهم آمده است. رخدادی خاص برای آنهایی که در یک سفر رمانتیک به کوالالامپور رفته‌اند. این آکواریوم مخزنی دارد که با رفتن به آن می‌توانید لباس غواصی به تن کنید و بزنید به قلب آب و بعد هنگامیکه از شما فیلمبرداری می‌شود یک خواستگاری فراموش ناشدنی انجام دهید. یک خواستگاری خاص که اگر ماهر باشید می‌توانید آن را تبدیل به یک سورپرایز ویژه برای شریک زندگی‌تان کنید. همچنین در این مخزن می‌توانید با کیفیتی که خدمتتان گفته شد انواع تولد‌ها و دورهمی‌های خاطره‌انگیز دیگر را نیز برگزار کنید.

درهای مجموعه آکواریوم کوالالامپور همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

۰۳ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران